Epizody(7)

Jednovaječná dvojčata Leni a Gina se před lety tajně prohodila a předstírají, že jsou ta druhá. Jejich svět se ale zhroutí, když se jedna z nich ztratí. (Netflix)

Recenze uživatele Anderton k tomuto seriálu (8)

Ozvěny (2022)

Skvelý nápad, dokonalý výber hlavnej predstaviteľky, chytľavý vývoj príbehu, avšak priemerné spracovanie a nevýrazné zakončenie. Bez diskusie ide o one woman show Michelle Monaghan, ktorá tiahne aj slabšie scenáristické a dialógové momenty a asi si neviem predstaviť nikoho lepšieho v takejto úlohe na jej mieste. Ozveny sa tvária po celý čas mysterióznejšie než v skutočnosti sú a ak chceli byť psychologicky dramatickejšie a uveriteľnejšie, mali dostať viac priestoru sestra a manžel na statku a nie napríklad v podstate nikam nevedúce vyšetrovanie miestnej polície. ()

Home (2022) (E01)

Pilot mysterióznej krimi o nezvestnej sestre, manželke a matke dostáva poriadne grády až v závere, kedy sa dozvedáme, akú to hru obe sestry dlhodobo hrajú a je to fajn cliffhanger. Napriek tomu atmosféra je priemerná, život na farme pôsobí fádne, asi to celé lepšie pôsobí v meste. K Echoes som sa dostal po opätovnom pozretí prvej série Temného prípadu a mal som chuť vidieť niečo s Michelle Monaghan v hlavnej úlohe. Ona určite nesklame, snáď ani scenár a spracovanie. ()

Birthday (2022) (E02)

Druhá časť je určite lepšia ako pilot, čo je trochu škoda, pretože po prvej epizóde to mohlo viacero divákov zabaliť. Chybou v systéme je však veľmi priehľadná riskantná hra, ktorú Gina/Leni rozohraje, keďže nielen policajtke musí byť jasné, že tu niečo nehrá. Návšteva v hoteli je scenáristický fail, inak ma ale tento zamotaný príbeh začína zaujímať. Môže za to ale predovšetkým Monaghan. ()

Party (2022) (E03)

Tvorcovia už v tretej epizóde odkrývajú karty a objavuje sa Gina/Leni. Obe sestry tak zrazu vystupujú v spoločných scénach a o čo išlo sestre pri zmiznutí je vysvetlené pomerne jednoznačne. Čaká nás aj viac retrospektív a snáď sa dočkáme aj niekoľkých prekvapení, pretože i keď už vieme čo sa odohralo, bola by škoda, aby dej naďalej plynul iba priamočiaro vpred. ()

Body (2022) (E04)

Epizóda sa od začiatku poriadne rozbehla, začína dosť nečakane, po celý čas sa ženie dej vpred a končí ešte nečakanejšie než začína. Asi takto by mal vyzerať celý Echoes, čím chcem aj nechcem povedať, že asi ako celovečerný dvojhodinový triler by išlo o svižnejšiu záležitosť. A možno je to celé, vzhľadom na občasné náznaky, oveľa väčší mindfuck než by jeden čakal. ()

Gina (2022) (E05)

Retrospektívna epizóda venovaná Gine nám približuje túto postavu v sympatickejšom svetle a hneď jej konaniu rozumieme lepšie. Zároveň funguje ako puzzle, ktorého kúsky vkladáme do už videného deja a veľa vecí začne dávať zrazu zmysel. Netreba pripomínať, že Monaghan si úlohu dokonale užíva a bez nej by nielen táto epizóda bola polovičná. ()

Fire (2022) (E06)

Gina a Leni sa ocitajú na polícii a poskytujú šerifke výpovede. Čiže polícia a neskôr všetci sa dozvedajú to, čo diváci už dávno vedia. Niežeby to tým pádom bolo bez napätia, ale je to nakrútené na môj vkus príliš hystericky a to sa týka predovšetkým samotného finále, kedy sa samozrejme história musí opakovať. Ktorá zo sestier je tá relatívne viac v pohode je už každému jasné, avšak striktné rozdelenie na tú zlú a dobrú nemá vďaka onej relatívnosti a charakteru ich dlhodobého počínania zmysel. ()

Falls (2022) (E07)

Finále mohlo vytiahnuť Echoes medzi nadpriemer, avšak Falls patrí v prvej sérii k tým slabším častiam. Príbeh sa určitým spôsobom uzavrie, avšak cítiť, že si tvorcovia nechávajú otvorené dvierka pre ďalšiu sériu. Pričom je jasné, že ide o materiál iba pre jednu, prípadne pre hutný celovečerák. Určite je dobre, že divák napriek všetkému čo videl drží palce sestrám a nie napríklad šerifke. Záver mohol skrátka priniesť nejaký nečakaný zvrat, prípadne vyznieť mysterióznejšie. ()