Chucky jednoho dne dospěl a zjistil, že je načase najít si nevěstu. Vybral si dobře. Tiffany jeho lásku opětovala, ale to mu nestačilo. Chtěl být nesmrtelný. Dobrý nápad. Právě byla na silnici havárie a leží tam spousty těl. Stačí si jen vybrat. (oficiální text distributora)

Recenze (138)

MM_Ramone

Chuckyho Nevestu mám z celej tejto série najradšej. Pôsobí omnoho odľahčenejšie, uvoľnenejšie ako predchádzajúce diely; ku starému známemu Chuckymu sa pridáva ďalšia reinkarnovaná panenka Tiffany; švih tomu dodáva zaujímavá práca s kamerou a hutný rockový soundtrack; celé je to vystavané na pozadí klasického teenagerského love-story; ale rozhodne nezabúda na svoje horrorové korene. **** ()

B!shop

Tohle mel bejt horor? A ze sem se ani jenou nebal, ale zabava to je dobra. Spis je to takova cerna komedie okorenena nekolika dumyslnejma vrazdama. K tomu odkazy na spoustu znamejch hororu, hodna drsna hudba a prakticky porad se neco deje takze se nestihnete nudit. Jenze to neni vse do toho tu mame soulozici panenky, huleni, porod atd. a to vse dela dohromady nadprumernou zabavu, ale stejne za 3*. ()

Joker Punx

Čtvrtý díl Dětský hry už s názvem Chuckyho nevěsta mě hodně bavil. Poslední díl co jsme měli ještě na VHS z videopůjčovny. Jo tenhle díl mě hodně překvapil a líbil se mi víc než třetí. A navíc Jennifer Tilly jako Tiffany je sexy princezna a má moc krásný nohy :D A černý lak na nožkách jí strašně moc sluší. Lízal bych je hned 😜 Je to dobrá čubka. No a musim pochválit soundtrack, skvělý pecky od Blondie a Roba Zombieho :) Atmosféru to má zase jinou a hodně dobrou, takovou temnou. Krvavější a temnější než předchozí díly, nevěsta Chuckyho je dobrá, panenka ve který je duch Tiffany. Skvělá scéna kdy maj panenky sex - Tiffany - Máš gumu? Chucky - Podívej se na mě! Celý jsem z gumy! :D Chuckyho namlouvá zase jako ve druhém dílu Martin Sobotka a hláškuje fak dobře. Stejně tak pořád skvělej Brad Dourif jako Chucky. I když to je víc už komedie, tak režisér Ronny Yu natočil výborný pokračování, bavil jsem se skvěle. ()

dubinak

Pro mě se stává Bride of Chucky hned druhým nejlepším dílem po původním prvním díle. Je to prostě vtipné, stylové a hlavně obohacené docela pěkným nápadem o znásobení oživlých panenek. Jennifer Tilly se na svou roli taky výborně hodila. Chucky tu byl prostě frajerštější víc než kdy dřív a jeho nevěsta byla taky skvěle napsaná. Objevuje se tu spousta nadsázek a satiry a celkově je to super díl. Toť vše. ()

nigga

Vlastně hodně zábavné béčko, kterému trochu ubližuje vcelku klišovitá závěrečná desetiminutovka, ale jinak velmi dobré, stejně jako v pozdějším Freddy vs Jason si Ronny Yu dobře uvědomuje, že ti teenageři jsou jen do počtu, tak výrazný prostor nechává Chuckymu a té jeho nevěstě, a ti si ho opravdu užívají, a mé fanouškovské srdce s nimi. Mimoto když na začátku zazní Rob Zombie a jeho Living Dead Girl a takové menší odkazy na další legendy jako je Myers, Voorhees, Krueger a dokonce i Pinhead:-D, nemůžu jít pod 80%. ()

Zajímavosti (23)

• Ve scéně na hřbitově Jade (Katherine Heigl) v hrobu Charlese Lee Raye vyrve z krku amulet a hlava mrtvoly odletí stranou. Když však ke konci Chucky spadne dolů do rakve, hlava je opět na svém místě. (Amras)
  • Ve scéně, kde je Tiffany (Jennifer Tilly) ve vaně a přepíná kanály, objevuje se v televizi seriál To je vražda, napsala (1984).. (Wade)