Tento film poodkrývá tajemství roztroušená po New York City, od střešních bytů na Páté avenue až po temná zákoutí Queens. Podezřelé motivy a očekávání jsou postaveny na hlavu, když nic není takové, jak se na první pohled zdá. (Apple TV+)

Recenze (77)

Fifer

Zjistil jsem, že SHARPER by mě mnohem víc bavil jako psychologický thriller ve stylu Woody Allena. Film mění žánr v klasické "money-gangster" drama, které končí tak, jako končí všechny filmy tohoto žánru. Kdo viděl pár filmů o podvodnících, může si tenhle nechat ujít, protože s ničím novým nepřichází. První polovina filmu velmi dobrá. ()

MadyDollar

Po trošku vleklým začátku se to s nástupem Maxe rozjede a je to bomba až do konce. Je to tak brilantně a poutavě poskládaný, že ty dvě hodinky utečou jak nic a člověk je skoro celou dobu napnutej jak kšandy. Docela dlouhou část filmu jsem měl takový ten pocit částečně tajemna, částečně uspokojení dokonalosti plánů a neustávající zamotávání zápletky, co uměly navodit ty krimi thrillery v devadesátejch letech. Ač pro mě osobně byl konec docela neuspokojující, kompozice vyprávění filmu mi přišla natolik dokonalá, že jsem si ho stejně nejvíc užil a hodnocení na celkovým dojmu to neubralo. ()

Už dlhšie som si nepozrel podobne komplikovaný puzzle podvodnícky triler, takže ma Sharper veľmi potešil. Je fajn, že nejde o nič postmoderné plné čierneho humoru, ale ide sa na vážno od začiatku do konca. Našťastie sú komplikované podvody prehľadne napísané a nakrútené, takže stále vieme, kde sa zrovna v príbehu nachádzame, prípadne sa nám všetko osvetlí v nasledujúcej kapitole venovanej inej postave. Záver je možno trochu zbytočne riskantný, ale na čo zbytočne vŕtať do logiky, Sharper je totiž vo svojom žánri príťažlivý od začiatku do konca. ()

Mamlas

Drama o pár šmejdech, co obírají hejly. Dobrá kamera a i kostra příběhu byla dobrá. Asi tak polovina záběrů je však bohužel zbytečná a druhá polovina jde tempem, které je tak 5-10x pomalejší než tempo normální. Táhlo se to šnečím tempem, protahovalo, nudilo, z kraje brutálně, uprostřed pořád dost a na konci vlastně taky. Furt jsem jen poskakoval dopředu v naději, že se konečně někam posuneme... A taky si myslím, že babičky by měly hrát babičky a nesnažit se ze sebě dělat někoho o generaci či více mladšího. (26%) ()

Neskutečná nuda a největší letošní trápení. Bratříček Focus a Podfukářů ? Těžko. Místo heistů a podfuků se tu řeší mezilidské vztahy a převažuje drama, kde se fakt nic zajímavého celé 2 hodiny neděje. Postavy mě vůbec nebavily, dialogy yaaawn, o rychlém tempu, napětí či zábavě zde nemůže být ani řeč a celé je to takové chladné, odtažité a nezaujaté k divákovi. "Zvraty" mě tu nepřišly absolutně zajímavé ani šokující. Za mne ztráta času, nebavilo mě tam absolutně nic. 3/10. ()

• Film sa natáčal v New Yorku (New York, USA), v mestskej štvrti Long Island City, od 13. septembra 2021. (Arsenal83)
  • Speváčkou na párty scéne je držiteľka ceny Grammy Samara Joy. (Arsenal83)