Série děsivých událostí přivede nesourodou trojku (John Boyega, Jamie FoxxTeyonah Parris) na stopu hanebného vládního spiknutí. (Netflix)

Recenze (49)

BOURQUE

Mix sci-fi, akciových a komediálnych prvkov vo filme, ktorý v danej forme podstate tak trochu nevedie nikam. Chémia medzi trojicou Boyega / Parris / Fox funguje na takej úrovni, ktorú film minimálne potrebuje. Prekvapením bolo objavenie Kiefer Sutherlanda v malej ale pre neho celkom fungujúcu rolu. Film zbytočne šiahajúci nad 120 minút. Netflix chcel opäť zabodovať, výsledkom je však opak. Osobné hodnotenie: 63% (**) ()

Na klonovaného Tyrona sem se dost těšil a výsledek je bohužel dost zklamání. Nedá se tomu sice upřít značná dávka originality, sedmdesátková blaxplotation  atmosféra je docela fajn,a Jamie Foxx je výborný, ale bohužel to všechno nezmírní fakt, že to celé nedává moc smysl a na opětovně přestřelené stopáží je to víc nuda než zábava. Nemluvě o tom, že nějaká snaha o komediální prvky je úplně mimo a vůbec to v tomhle směru nefunguje. Úplně štastné není ani obsazení Johna Boyegy do hlavní role. Ten mě zatím ani v jednom filmu nepřesvědčil, že je dobrý herec a tady to není výjimka. ..40% ()

kukkik odpad!

Achjo.. člověk se snaží dát prostor všemu, zkusit i něco, co se mu od prvního záběru zdá hodně shady a tak se podívá i na takovou pitomost, jako je They Cloned Tyrone. Ono prakticky vždycky, když umění ustoupí ideologii a namísto tvůrčích kvalit se začnou odškrtávat formuláře se splněnými normami, končí to průserem. Tohle u nás dobře známe z naší stále nedávné historie, a tak to dokážeme celkem snadno vycítit na sto honů. Našim americkým přátelům tato neblahá historická zkušenost prakticky chybí a je to vidět. U nás máme v kinematografii s ideově zaměřenými snímky velice pochybných kvalit, kdy nejen coby herci ale i jako scénáristé a režiséři vystupovali lidé bez patřičného vzdělání, zkušeností či intelektu. Tito lidé bývali obsazováni pouze na základě svého původu a ideového smýšlení - totéž se dnes odehrává také v Hollywoodu a zpoza oceánu je na to velice smutná podívaná. Našinec se tedy vůbec nediví, když herecká hvězda v podobě Jamieho Foxxe vystupuje v brakovém snímku po boku (prakticky) neznámých ochotníků, vzpomeňme namátkou Hudba z Marsu (1955) aneb znásilnění pánů Marvana a Nového ve prospěch ideálů socialismu. Filmů, jako je tento, je už teď povážlivě mnoho a bude jich jenom přibývat.. a z toho je mi smutno. odpad! ()

Juto

V prvom rade musím priznať, že nebyť celkom skvelých a charizmatických hereckých výkonov od Foxxa, Boyegy a prekvapivo Teyonah Parris (ktorá ma otravovala vo Wandavision), tento film by som asi nepovažoval za dobrý. A vďaka nim som si tento film užil. To sa počíta. Prvé dejstvo začína ako gangsterský film, ale je až príliš hlúpy s priveľa popkultúrnych odkazov na to. Ale kvôli hercom to bolo vtipné a fungovalo to. V druhej polovici dejstva nastávajú zreteľnejšie problémy, film sa mení na zvláštne sci-fi, ale bez priestoru na vysvetľovanie alebo vyhýbanie sa zápletkám, viac sa sústreďuje na zábavu a odovzdávanie posolstvá, a myslím si, že celkovo , nakoniec to funguje dobre. Naozaj zvláštne, ale príjemné. 6/10 ()

TheEvilTwin

Absolutně nechápu, co vede někoho k tomu vzít tak brutálně skvělý, svěží a elevated nápad blížící se stylu Ari Astera či Jordana Peeleho a nacpe jej do tak infantilní, trapné a neoriginální formy. Koncept je doopravdy výborný a zhostit se jej někdo z výše zmíněných, je to jasný jackpot, ale spatlat jej do wannabe komediální formy s herci, kteří nemají co hrát, s prostředím, ve kterém se není na co dívat a s useknutým závěrem, který je výsměch celému předchozímu snažení (dá-li se to tak nazvat), to chce pořádnou dávku debility. Věčná škoda, tohle je prostě jen nudný brak. Snad se alespoň můžeme modlit, aby si to převzal někdo z lepších tvůrců a přetvořil to do seriozního žánru, protože takhle by to mohla být pecka. ()

Zajímavosti (17)

• Film byl vybrán jako součást Blacklistu 2019, každoročního sborníku nejoblíbenějších nerealizovaných scénářů. (Johnny.ARN)
  • Film sa natáčal v Atlante (Georgia, USA). Obdobie natáčania trvalo od 4. decembra 2020 do 19. marca 2021. (Arsenal83)
  • V závěrečné scéně se Tyrone (John Boyega) probudí, oblékne se a vyjde ven. Jedná se o referenci na film Pátek (1995), na jehož scénáři se podílel Ice Cube. Tyronovo oblečení se dokonce podobá postavě Craiga (Ice Cube) z filmu Pátek. (Johnny.ARN)