Třicet let straší kapitána Dítě kostlivec ve skříni z případu Jordán. Kdysi byl tak naivní, že slíbil matce zmizelé dívky, že případ vyřeší. (Česká televize)

Recenze (36)

quokam

Stale mi to nejak neharpuje. Nejak mi unika duvod vojenskeho tutlani. Kdyz se vrazda netykala ani cviceni, ani syrskych soudruhu, tak nac ta snaha? Jenom k navozenu divacke atmosfery? Byl aspon ten Plojhar kamarad s tim velitelem? Byla ta habadura na velitele na zacatku vazne nutna? Proc se tak slozil, kdyz s tim fakt nemel nic spolecneho? Co ten klicek pod kaminkem? To si ten scenarista opet ulehcil praci? Retizek s ctyrlistkem mel byt v laboratori,  jakto ze jej Faberova mela u sebe? Proc tedy nakonec fakt ten sklep nerozkopali? Pro Plojharovo cestne slovo? Ceho chtel Plojhar docilit, kdyz v tom sklepe uveznil Faberovou? Mame jako verit, ze ji tam chtel umorit hlady? No to je dost v protikladu s tim, jak jinak byla Plojharova postava prezentovana. Hvezdicka nahoru pouze za symbolismus na konci, za herce hrajici mlade Ditete a za minimalni roli pana mistra Polaka. 5/10 z milosti ()

honajz

Mně tedy přijde, že tohle vznikalo nějak nahonem, nejenom proto, kolik je tam logických lapsů, ale i ve skriptu. Na druhou stranu jsem rád, že jsem viděl zas vidět hrát pana Štěpničku. K těm chybám, jak jsem si je postupně psal do poznámek: - jde na Masaryčce na regionální vlak na Slovensko, ale v následujícím záběru jede v kupé? Jakože z Prahy na Slovensko nic přímého nejede a musel přestupovat? Na hlaváku jim zakázali točit, nebo co? Navíc na Slovensko jezdí noční vlaky s lůžky, ne kupé. - Další věc: on, zkušený polda, a nejenom, že si ve vlaku nehlídá věci, ale ještě je v batohu položí nahoru, aby je zloději mohli hned ukrást? Ale no tak. - Vlak na Bory v roce 1988 s dřevěnými lavicemi? Takové vlaky jezdily tak v 60. letech, ale koncem 80. let určitě ne. - Jako fakt nechá zkušená kriminalistka ležet důkaz nejenom jen tak na stole v pokoji, ale podezřelému na očích? - Fakt, když viděli, odkud vyšel při jejich příjezdu, netušili poldové, kde mají Fáberovou rovnou hledat? - A jako fakt kvůli manželce budete 40 let tajit smrt své dcery? ---- Prostě mi to přišlo plytké, a tak jsem nakonec tvůrcům nežral ani ty pokusy o znovu obnovenou romantiku, toulavou duši Dítěte a nostalgický smutek ze zbořeného starého baráku, protože to působilo jen jako kašírka, jen takový vnější ozdobný nános. A role Fáberové v tomto seriálu, kromě toho, že se párkrát ukázala v mini a v plavkách, mi zcela unikla, protože v podstatě k vyřešení čehokoliv nikdy nijak neprospěla. ()

Winster

Hned pri prvnich 10 min (ano pane scenaristo) jsme si vzpomnel na: Děsivý zločin v Hřensku: Smrt tří mladých trampů z roku 1987 zůstává doposud neobjasněná. Tadaa:) jezus ja nevim proc sem nesel na filmarinu abych spojloval stare veci, takove to tajemne a jeste spojene s vojaky, nebo pohraničníky...Druhá půlka je trosku lepsi, takové tajmene to vysetrovani, jen mi vadi jak se na to zase prijde a pak na to hned prijde i Fáberka skoro v tu samou chvilku. Docela horor..jen mi to nesedí na profil postav (studenti). ()

carl.oesch

Souhlasím se sportovcem, důstojný závěr. Každý čekal nějaký politický průšvih a ono to bylo všechno úplně jinak. Jak už to v životě bývá, kdy holá skutečnost bývá šedivější, než konspirační teorie a bláboly a výmysly, kterými nás krmí média. Šopošká a Krobot vytvořili sice originálně nesourodou dvojici, ale fungovali dobře. JInak bych chtěl poděkovat Honajzovi za další z jeho mnoha neuvěřitelně stupidních a tím pro mě velmi zábavných recenzí. Jen tak dál, nechtěného humoru není nikdy dost...jinka souhlasím se sportovcem. ()

STORM70

Parádně temný závěr dívatelného českého seriálu. Či série? Díl od začátku napínavý a dotažený až do konce bez náhodné stopy, která vyřeší případ, jak se to stávalo povětšinou v předchozích dílech.  Překvapil i výborný výběr herců do rolí protagonistů případu zamlada. Do poznámky bych uvedl, že Šťovíková bez keců pořádně mákla a bohužel Fáberová tentokráte neukázala ničeho ze své fajné postavy :-) :-( . ()