Trailer 3
USA, (2024–2025), 15 h 53 min (Minutáž: 45–74 min)

Hudba:

Ramin Djawadi
(další profese)

Série(2) / Epizody(16)

Seriál Fallout vychází z jedné z nejúspěšnějších videoherních sérií všech dob. Vypráví příběh vítězů a poražených ve světě, kde už není skoro nic, o co by se dalo hrát. Změkčilí obyvatelé luxusních protiatomových krytů jsou po 200 letech od apokalypsy nuceni vrátit se do neuvěřitelně složitého, rozkošně bizarního a ukrutně násilného světa, který na ně čeká na povrchu. (Prime Video)

(více)

Recenze uživatele TheSpearCZ k tomuto seriálu (2)

Fallout (2024)

Po vzoru několika nedávných a úspěšných herních minisérií jsme byli obdařeni tentokrát Falloutem, což je hra, která si to, podobně jako The Last of Us, rozhodně zasloužila, už jenom kvůli nadějnému a rozlehlému světu, ve kterém lidé a monstra válčí na pozadí postapokalyptické 1950's doby. Já jsem herní Fallout nikdy nepařil, takže tohle všechno pro mě bylo jedno velké neznámé, ale i přesto, že se ne vždy vybarvoval příběh, jak jsem chtěl (dvě epizody byly vyloženě na sílu a zdálo se to být uměle natahované), tak to ve finále vše zapadlo do sebe až z toho mám dojem, že to byl takový prequel ke druhé sérii, která by teprve měla být tím "hlavním", co by nás v tomhle zajímavém světě mělo čekat. Palec nahoru za všechny herce, to byla bomba je sledovat, především Ella Purnell a její kukuč ! 1. série - /80%/ ()

Season 1 (2024) (S01)