V polském Trojměstí se na pláži najde mrtvola mladé holky. Státní zástupce spojí síly s matkou oběti, aby odhalili pachatele, ale nebude to jenom tak. (Netflix)

Recenze (28)

*CARNIFEX*

Solídna, poľská krimi, s moderným poňatím, no najmä spracovaním, obohatená o herecké osadenstvo, ktoré samotný snímok ťahá nahor. Miestami človek môže nadobudnúť dojem, že už presne vie, kam to celé speje a kto je začo zodpovedný, no zdanie môže klamať. Dal by som aj štvrtú, ktorá by bola zrejme zaslúžená, no podaktoré scenáristické vsuvky, zbytočne naznačili to, čo divák vedieť nemusel. ()

Saxos

Na Netflix slušná krimi s nesmyslnou nálepkou krutonásilnického nedokoukatelného filmu. Asi reklama, protože to by s popcornem a kofolou dala i kdejaká návsová babka od Trošky. Poláci umějí víc šlápnout do hnusu. Igeliťák přes hlavu, popřípadě vteřinová práce na krkavici, pytlík fetu, úchylák, vše v každém druhém filmu. O všem ostatním si jen povídali. 70%. Závěr: doporučuji. ()

Dobrá polská kriminálka, která se sice nakonec stane tuctovější než sliboval začátek a pachatele se mi povedlo uhodnout už v prvních dvaceti minutách, přesto mě ale bavila celou dobu. Na vyšší hodnocení to sice není, protože originalitou Barvy zla úplně nepřekypují a Poláci to umí ještě o něco lépe, ale ztráta času to určitě nebyla...70% ()

Lischai

Velice solidní! Poláci zcela dotáhli západní úroveň krimi a kdyby tam nebylo občas kurwa a do pierdole, tak si myslíte, že je to skandinávský thriller. Krásné lokace, hezky zahrané, příběh co má hlavu a patu. Nicméně je to solidní, ale ne vynikající. Nějak tomu chybí něco navíc, je to takové bez duše, bez atmosféry. Až to skončí, tak si řeknete "dobrý, super", ale hned se to začne kouřit  z hlavy pryč. Je to 3-4, ale dávám výš, kdy ()

oveckaoa

Film získával  pochvalu v tom, že je brutální, drastický a je těžké ho dokoukat https://netflixer.cz/filmy/54394-na-netflix-se-riti-polsky-kriminalni-thriller-ktery-do-konce-nezvladnou-dokoukat-vsichni-ve-hre-budou-vrazdy-a-urezavane-rty/ jaká je teda realita? Rozhodně ne taková jak se nás snaží Netflix přesvědčit kromě jedné scény podřezání a jedné sebevraždy  tam není nic drastické jakýkoliv díl Sawu, Hostelu nebo i některé kriminálky předvedou daleko více .  Ženská pracuje jak barmanka na diskotéce  tam se dávají lidem i drogy a vede ho mafián s kamarády co už někdy seděly ve  vězení. Ji pak zabijou a její matka soudkyně a jeden policajt to vyšetřují a zde je největší problém , protože zde nejsou kromě jednoho žádní podezřelí nic se nevyšetřuje a celý film vypadá zhruba tak, že ten policajt chce toho mafiána zabásnout , ale ostatní mu hází  klacky pod nohy a ta ženská hledá vraha své dcery. Je to zbytečně dlouhé a vyšťaví se to hned na začátku , aby to nenudilo tak tam dávají i záběry ze života té dcery před smrtí, ale ani tím to nezachrání. Má to i logické chyby co se ani nevysvětlí a nikomu to nevadí (Proč po něm nešly už tehdy? Proč pokud v tom klubu v minulosti zemřelo tolik žen to nikdo nešetřil minimálně za ty drogy je šlo zabásnout. Jak to ušily na toho co to ušily , když ta nejnovější vražda měla jiné znaky? Proč dříve odsouzený ´´vrah,, nemá pouta? ) a pak už čekáte jen na konec kde máme jiný nečekaný zvrat . P.s. co udělal s těmi rty nevíme .  Jinak ponaučení z filmu, když 3 krát natáhnete ženské nepoteče jí ani kapka krve dokonce ani, když jí budete mlátit hlavou o podlahu. 40 procent za téma a 20 navíc za ty brutální scény a ten zvrat kdo to udělal. ()