Čtyři chlápci z LA a jejich monstrózní úspěchy a ďábelské propady na poli hudební superslávy v otevřeném životopisném filmu podle bestselleru skupiny Mötley Crüe. (Netflix)

Recenze (209)

sofiapetra

Jojo, byla to jízda. Tahle partička sice nikdy nebyla moje srdcovka, jsou to spíš magoři než metaláci (co vím, tak Motley Crue nemají ani jedinou hezkou písničku, což je u hudební skupiny, co prodala přes 40 milionů alb poněkud chucpe), ale osmdesátky jsou tam vyobrazené ve vší své nahote i nostalgii. Nahote tedy víc...😀 ()

NinonL

Opravdu jízda po celý film. Jméno Nikki Sixx znám kdesi z novin a o skupině Mötley Crüe jsem taky jenom četla. Jejich hudbu jsem neznala. Takto nějak si představuji životopisný snímek o kapele. Žádná omáčka, žádné zbytečné kecy, jen drsný děj. Pravda, nejsou to žádní skauti, ovšem to jsem ani nečekala. Kokain, heroin, chlast a děvky, to se line celým filmem. Ale také něco málo z rodinného života a několik osobních tragédií. No a samozřejmě hudba, která vůbec není špatná. Kdo máte rád životopisné filmy, určitě doporučuji. ()

sskrblik

Zpívánky této radostné kapely pro mě jsou velkou neznámou, o to více mě potěšilo, že jsou poslouchatelní a filmový zážitek je stabilní jak už to u zpěváckých filmů povětšinou bývá. Jak už to bývá zvykem film se snaží šokovat bouřlivým životem hudebníků. Mě by o něco více zajímalo jak by dopadl film o démonovi Ozzy Osbournovi. Tak snad to někdy uchopí někdo velký. ()

animaxis

Neskutečná rocková jízda! Nevím, jestli je to tím, že narozdíl od většiny životopisných filmů o slavných kapelách z poslední doby, má The Dirt rozhodně nejmenší zábrany, nebo prostě tím, že se jedná o životopis zrovna Motley Crue. V každém případě se tady tvůrci podle mě zachovali k takovému materiálu skutečně s úctou, vyloženě mě třeba potěšilo, že někdy, když se film začne odchylovat od historie, dá vám to hned dost jasně najevo. Musím taky říct, že na mě taky působil mnohem realističtěji, než například Bohemian Rhapsody. A pozor, zatímco Rhapsody se snažila vyhnout skandálům, tahle frajeřina se spíš snaží o pravý opak a je to tu sakra znát, před scénou s Ozzym varuju předem. Samozřejmě tu jsou ale i vážné dramatické scény a... Ty jsou ve výsledky celkem drsné taky. Upřímně jsem nečekal, že se mi The Dirt až tak zalíbí. Musel jsem si to pustit dvakrát ve dvou dnech a i napodruhé mi to nepřišlo vůbec o nic horší. ()

KIT.HL

Jo, tak přesně takhle má vypadat životopisný snímek o životě rockových hvězd....To co Bohemian Rhapsody nepostrádal byla porce muziky...To co The Dirt postrádá, je naopak velká pecka v podobě známého hitu..Není to však vůbec na škodu . Životopis ve vší syrovosti a brutálnosti. Je tu vše na co si vzpomenete a možná i momenty na které si některé hvězdy této éry vzpomenou jen díky tomuto filmu (Ozzy Osbourne nebude asi rád)).Je to klišé , ale Sex, drogy a rock'n'roll, to je přesně to hlavní co budete zažívat...a sranda to rozhodně nebude.Tohle prostě musíte vidět. ()

• Natáčelo se v USA ve městech New Orleans a Los Angeles. (BMW12)
  • Na začátku filmu, kdy se píše rok 1973, má mladý Nikki Sixx (Douglas Booth) na židli první vydané album od skupiny KISS, které vyšlo v roce 1974. (HonzysKISS)