Neměl zrovna šťastné dětství, a tak rád unikal do světa filmu. Sylvester Stallone v tomhle dokumentu vypráví, jak se vypracoval z outsidera v hollywoodskou legendu. (Netflix)

Recenze (144)

viperDavid

Slye mám rád, vždycky jsem měl. Když přišel dokument o něm tak jsem si liboval už jen podle komentářů. Co mě ale mrzí, že vynechyli podstatné témata. Třeba i to že v NY tak klesnul na dno, že natočil porno. Určitě se za to stydí a určitě to vynechal schválně, ale právě to je odraz toho jak si vedl dál. Dalším žhavým tématem jeho života bylo právě úmrtí svého syna. Ano dost jasně to tam naznačili, ale on o tom vůbec nemluvil. Chodil jak kolem horké kaše a přitom každý ví, že ho to neskutečně poznamenalo a to platí i pro jeho druhého syna. Myslím si, že by z toho bylo mnohem víc, kdyby víc mluvil o svém životě než jen o filmech. ()

překvapivě intimní, přesto celkem povrchní Slyovo přemýšlivé selfpromo, které mě sice bavilo, ale původně sem od něj očekával trochu něco jiného. Poslouchat Slye bylo zajímavé a informační hodnota není nulová, nicméně bych čekal, že se dozvím víc o jeho filmech, jeho vztahu k nim a když už tu Sly provádí sebezpytování tak třeba i trošku těch negativních věcí (ať už třeba kolem natáčení Ramba - i když to tu je trochu nakousnuto, nebo jeho hvězdné manýry na přelomu osmdesátých a devadesátých let). Ač je Sly schopnější herec, režisér, scénárista a v posledních letech je mi mnohem sympatičtější i jako člověk, tak tentokrát Arnold a jeho dokument těsně vítězí...70% ()

lykan9

Sly je výborným životopisným dokumentem. Má však jednu chybu. Mám pocit, že jsem dostal málo. Buď měl být mnohem delší nebo měl mít více dílů. Moc rád jsem si poslechl jak to bylo s Rockym, Rambem nebo Expantebles, ale chtěl bych slyšet i jak to bylo u ostatní jeho hitů. Dokument se sice věnuje i dalším jeho filmům, ale pro mě to bylo málo. Stejně mě však sledování těšilo. ()

Spiker01

Sly byl u mě vždycky až za Švarcíkem a stejně tak je to u dokumentů, které se nedávno objevily na Netflixu. Zatímco Arnold dostal třídílný dokument, tak Sylvestr pouze 90 minutový film, který ani náhodou nepojme jeho bohatou kariéru, úplně se vyhýbá propadákům a působí spíše jako taková Stallonova seance u psychologa, kde se může vypovídat o svých chmurách a nespravedlnostech, které se mu v životě/na place staly. A ačkoliv jsem to předem věděl, stejně jsem od toho dokumentu čekal více a že bude více šlapat, což mě, překvapilo, že u tak krátkého filmu občas spadl řetěz a chvílemi mě vůbec nezajímalo, o čem převážně Sly a jeho bratr Frank mluví. Co mě ale překvapilo, že v dokumentu vystupuje Tarantino, který s ním nikdy nepracoval, ale z nějakého důvodu jej Sly v profesní kariéře zřejmě ovlivnil více než Schwarzenegger. Jsem rád, že tyhle dokumenty vznikají a obsahují poměrně dost dobových záběrů, snad ten další bude zas o něco promakanější, třeba alespoň jako Beckham. Last Dance nikdo nepřekoná. ()

mzss1

[100%] Sylvester Stallone patří z celého filmového světa mezi mou absolutní topku! Je pravda, že podobných oblíbenců mám opravdu hodně, kdysi jsem hltal i Stevena Seagala a podporoval i jeho horší, béčkovější filmy po r. 2002, ale Stallone je prostě jen jeden. Ten člověk dokáže tak skvěle a upřímně sehrát většinu svých rolích … Rocky a Rambo – to jsou jeho 2 ikonické role – filmy, na které se mohu dívat opakovaně a spoustu jiných. I jeho novodobá éra filmů - myslím jeho restart klasik je jako je šestý Rocky nebo čtvrtý Rambo z let 2006 a 2008. Následují Postradatelní apod. No nic, to bych tu psal ještě asi hodně dlouho. Tento dokument mi sedl ještě o ždibec víc jak nedávná Arnoldova třídílná dokumentární série. Sly zde líčí své těžké dětství a mládí, kdy velmi neúspěšně začínal s hereckou kariérou a proslavil ho až první Rocky. No a tak pokračuje dál ve skvělém vyprávění od samotného Sylvestera. Dokument ve mně vyvolal určité emoce a celkově je to hezky odvyprávěné, co víc k tomu dodávat? ()

• Píseň, která zní během závěrečných titulků, je „Come On Up to the House“ nazpívaná americkým písničkářem Tomem Waitsem. (sator)