Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Závěrečný díl duchařského triptychu zavede Martu, Magdalenu i Janka do světa televize. Slaví se 700.jubileum města Milotína, na náměstí je pouť, improvizované jeviště, připravené pro jubilejní estrádu, kterou bude přenášet televize. Paní režisérka z toho padá do mdlob a tak má duch Marty tělo. Přijíždí konferenciérka, jejího těla se v pravou chvíli zmocní duch Magdaleny. Chvíli trvá než se "ohnivé ženy" vpraví do nových rolí. Pomáhá jim celý televizní štáb. Hlavní měrou přispěje k úspěchu knihovník Holoubek, který bude vystupovat jako odborník, znalý starodávných kronik a historie dvou upálených čarodějnic - Marty a Magdaleny. Jeho vystoupení zvedne v městečku vlnu nenávisti a pomluv. Až letitá moudrost a zkušenost Marty s udavači přinese do konfliktu rozvahu a řešení. Porozumění a zalíbení v Holoubkovi přivede Martu k rozhodnutí ponechat si tentokrát tělo a zůstat na světě. Připojí se i Magdalena s Jankem, kteří se konečně při estrádě definitivně našli. (Česká televize)

(více)

Recenze (31)

Skuby47 

všechny recenze uživatele

Třetí díl této duchařské komedie je takovou nepovedenou estrádou v estrádě a jistě není tou největší chloubou pana Podskalského, což nic nemění na faktu, že ve srovnání se současnou televizní zábavou, by to byl určitě slušný průměr. Trošku spíchnuté horkou jehlou, ještě že už je konec. Nedá se nic dělat, nápady došly. ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Při zhlédnutí OHNIVÝCH ŽEN se vybaví jiný - již starší - podobný vícedílný filmový námět - německá STRAŠIDLA ZE SPESSARTU. Rozvernost, spojená se satirickým nadhledem k současnosti, do níž jsou v obou případech tyto polopohádky vloženy, k zábavnosti vkládá cosi navíc. To cosi je úsměv, který umí zhořknout, narazí-li na neumětelství, neupřímnost, malichernost neřku-li podlost. Obě dámy (Veškrnová i Jana Hlaváčová) své party zvládají s viditelným potěšením a jejich okolí dělá vše možné, aby jim přitom nepřekáželo. Satira se mění v úsměv, za nímž tušíme raráška rozvernosti. I po čtvrtstoletí, které uplynulo od premiéry této šťastné trojdílné televizní inscenace. ()

Reklama

topi 

všechny recenze uživatele

Poslední část čarodějnické trilogie mě baví nejvíc a je nejvtipnější. Hudební kapela "Milotínští ďáblové" složená z kaskadérů pod vedením Jaroslava Tomsy a s kapelníkem Janem Přeučilem byla na tehdejší dobu pořádnej rambajs a celé jejich číslo je opravdu nezapomenutelná šílenost :D. Tenhle díl je asi nejlépe obsazen a role Petra Nárožného jako knihovníka Holoubka nebo Ondřeje Vetchého coby asistenta režie jsou nejhumornější. Vše se točí kolem natáčení zábavného televizního pořadu k sedmsetletému výročí obce Milotín a "ohnivé ženy" si najdou nová těla v režisérce a konferenciérce. Typický humor Zdeňka Podskalského. ()

zdeny99 

všechny recenze uživatele

Nejslabší díl Ohnivých žen. To Milotínské jeviště bylo fakt příšerný. Vypadalo jak nějaký jeviště v sokolovně, kde vystupuje místní dechovka. Ovšem nejhorší byla ta kapela v čele s příšerným Janem Přeučilem. Ten vypadal jako holohlavej orangutan v modrém saku, jak tam skákal po jevišti. [1331. hodnocení, 24. komentář, 54%] ()

otík 

všechny recenze uživatele

Totálně nejslabší díl Ohnivých žen. Především první polovina je neskutečně nudná a hloupá, až od půlky se vše maličko rozjede a získá si u diváka trochu sympatií. Hlaváčová opět brzo nalézá "tělo" a může hrát sama sebe, Veškrnka bohužel opět dlouho jako duch a až po půlce filmu, kdy má "tělo", je její role zajímavá. Roden hraje svou postavu od začátku, ale kromě hlazení mladých tvářiček nemá jeho postava co hrát. A tak je to vlastně s celým filmem. Postavy nemají vůbec co hrát, o ději se nedá mluvit, snaha Nárožného něco s filmem udělat brzy vyzní do ztracena a třeba postava Vlastimila Bedrny je totálně otravná. I když tu uvidíme spoustu známých herců, film dopadl nejhůře ze všech tří. A to je škoda. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (2)

  • Pouťové scény se natáčely v Kolíně na Karlově náměstí. (SONY_)

Reklama

Reklama