Jean-Claude Van Damme utekl z cizinecké legie za bratrem do Ameriky. Ten bojuje mezi životem a smrtí a jeho rodina nemá peníze na léčbu. Jenže jak získat nějaké prostředky? Pomůže pouliční rvačka? (oficiální text distributora)

Recenze (229)

ViktorEl

Je mi ľúto, ale s väčšinou z vás nemôžem súhlasiť, včera som si tento film pozrel, a je to asi najlepší Van Dammov film. Pekná hudba, celkom dobrý príbeh,nechýbajú ani otočky, záporný hrdina aj koniec sa mi páčil. Možno nám to v dnešnej dobe pri tých všetkých dobrých filmoch, a oscarových filmoch príde trápne a o ničom, ale v tú dobu to bol akčný kinohit, a na Van Damma nikto ani nedopustil, všetci vtedy chodili do kín na jeho filmy, len po čase mu to už pokazili tie jeho prepadáky, ktoré sa s týmto filmom nedajú ani porovnať. Tento film by mal mať aspoň z úcty k týmto nenáročným akčným filmom minimálne 65%-70%.Van Damme superhviezda akčných filmov 90 rokov. ()

Malarkey

Lví srdce je parádní film! Opravdu parádní film! Neexistuje snad nic, co bych mu vytknul jako fanoušek Jean-Claude Van Damma. Snad mě jen jedna věc mrzí, že jsem tenhle film neviděl v mládí, protože tenkrát bych mu fláknul čistejch pět hvězd a vůbec bych nad tím nepřemýšlel. Dneska jenom za čtyři a to nad tím ještě musím přemýšlet. Původně jsem chtěl dát tři. Ale změnil jsem to, protože ten film, ať je jakýkoliv, si to prostě zaslouží. Jean-Claude Van Damme tu kvalitu střídal jak trenky s ponožkama, ale tenhle si udržel to určitý kouzlo, díky kterému Jean-Clauda mám tak rád. ()

SOLOM.

Žádná extra klasa – prostě klasický průměrný Jean-Claude Van Damme. ON zazářil v jiných filmech, kde posbíral svou slávu, pak už se objevoval jen v záplavě tuctové akční podívané, při které často příběh dostával větší K.O. než hlavní hrdina před kamerou. I zde to byla přehlídka úsměvné bojové choreografie (zvláště ta se Skotem mezi auty vyvolávala posměšné úšklebky). Srdceryvné drama okolo chudáka neteře a jeho matky mě nechalo zcela chladným. Nicméně se tu objevil i Voyo Goric – zmrdeček z Ramba 2 nebo Michel Qissi sám velký Tong Po z Kickboxera, leč tentokrát v dosti suchých rolích legionářů… ()

Figu

Lionheart je další ze sbírky bijáků Van Damma s názvem "klenot". Tvrdá realita místních poměrů, špinavý kouty Ameriky, pouliční bitky a s nima pomaloučká cesta ke slávě a penězům... Celkem slušnej příběh, kterej umí v závěru i lehce zabrnkat na city. Opět, tak jak to ve vandamovkách bejvá, excelentní záporák Attila s respektem až do prdele... "Všichni vsadili na něj, vsadili na Attilu! VSADILI ŠPATNĚ!" 90% ()

korbitch22

Jako malý děcko sem tenhle film neskutečně zbožňoval a vždy sem chtěl být jako Lyon.Postupem let sem na film zapomínal až se mi z Van Dammovského hledáčku tak nějak vytratil úplně.Po dlouhé době sem si ho s kurevskou dávkou nostalgie pustil a s překvapením sebe sama sem si uvědomil,že je to vlastně nejlepší Van Dammovina.Bojové béčko 90tých let,se všemi plusy a mínusy co k tomuto žánru patří.Jenže tady funguje dojemný příběh a klasicky poddané téma vítěztví dobra nad zlem,jakkoliv to může znít fádně a pro některé čurybrky i hloupě,jen proto že tam hraje Jean Claude.Příběh jako by odrážel život samotného JCVD.Příjemná hudba,skvělé fajty ( hlavně ten poslední ) a to správné testosteronové Van Dammovo správňáctví až do morku kostí,až do Lvího Srdce.Mám rád tyhle filmy,plné cti a odvahy a respektu,nejsem puboš,nejsem naivní,ale stále v něco věřím...zkuste si to někdy pokrytci :) 100% ()

Zajímavosti (10)

• Většina filmu byla natočena v oblasti Los Angeles, včetně scén v New Yorku. (Homerking)
  • S choreografií bojových scén pomáhali Van Dammovi jeho přátele Michel Qissi, který ve filmu zvárnil legionáře Mustafu, a Frank Dux, jenž dělal zároveň všem bojovníkům kondičního trenéra. (korbitch22)