Žena, která se zoufale snaží prorazit na sociálních sítích, narazí na jackpot v podobě pozvánky na luxusní svatbu. Výlet ale neprobíhá podle jejích představ. (Netflix)

Recenze (181)

Splasher

Vážně jsem se na pár vteřin zamyslel, jestli tenhle díl hodnotit. Fakt že jo, až takovej jsem pozér. __ Všechno samozřejmě začíná známkováním ve škole. Posléze se přechází na kredity a peníze. Pokud si chcete uměle zlepšit hodnocení (půjčka, hypotéka) musíte se podrobit hodnocení banky. V UK jsem měl možnost nakouknout i z druhé strany, kdy jsem hodnotil žadatele o půjčku. Nemáš 20 bodů? Smůla. Budeš si u nás muset zlepšit pověst. __ Hezky zachycená umělost. Zahřálo mě u srdce, že i v budoucnosti bude čeština všeobecným znakem chudoby a zaostalosti. ()

hrumsrt

Že odstartuje třetí série, takhle by mě ani ve snu nenapadlo... Zatím suverénně nejlepší epizoda seriálu a s tím, že její překonání bude v mých očích už opravdu hodně těžké. Společnost fungující tak, že jste hodnoceni na každém kroku, ať už na síti, či v reálném životě a (ne)překvapivě všichni chtějí pětikval. Pokud máte vysoké hodnocení, tak se máte lépe. Můžete si koupit lepší dům, používat lepší služby atd. Takže výsledkem je, že naše hlavní hrdinka žije život jak přední influencerka na IG, tedy poněkud uměle. A společnost to vítá a každý kdo má nízké hodnocení je pro nic za nic zatracen. Když naše hrdinka, Bryce Dallas Howard, touží po nejlepším životě, tak vlastně zapomíná žít. A při cestě za touženým elitářstvím ztrácí sama sebe. Už dlouho jsem neviděl tak brilantní okno do samotné ČSFD! Není zajímavý ten kdo miluje Vykoupení z Věznice Shawshank, Forresta Gumpa a Zelenou míli, ale ten kdo si dokáže prodat ten svůj obraz. Každý jsme unikát, každý si můžeme milovat kultovní Pokoj, komedie s Jirkou Langmajerem nebo třeba i tu novou verzi Zrodila se hvězda. Pakliže budeme hodnotit lidi jen na základě prvního dojmu a vzhledu, pak společnost selhala a sociální sítě získaly moc, kterou jim nesmíme dát! ()

Yardie

Aktuální téma, řekl bych, že dosti závažné, opět dohnáno do extrému. Ale zpracování mi přijde takové nijaké, bez větších emocí, aby si člověk vytvořil nějaké sympatie či antipatie. Bez nějakého většího drivu, pobouření, silnějšího zážitku. I přes tyhle mé výtky to bylo dobře nastavené zrcadlo, pěkně uděláno, nenudilo to. Je to takových 70%. Chtělo to nějaký ten šok navíc. I přeš to dobrá úroveň. Howgh! ()

Stružák

Musím říct, že s tímhle dílem jsem měl zezačátku velký problémy, protože hlavní hrdinka mi byla protivná jak sáňky v létě. Nakonec se z Nosedive vyklubal ale jeden z nejlepších dílů seriálu. Bryce Dallas Howard hraje skvěle (tu její roli jí budete žrát i s navijákem), hudba je podmanivá, ale přitom nerušivá. Děj samotnej se snad blíží současnosti úplně nejvíc ze všech dílů... Tohle je přesně definice toho tématu, okolo kterýho se točí celej seriál. A to vypůjčený auto taky v určitým ohledu potěšilo (ale nebudu prozrazovat, nečtěte si předem Zajímavosti, tam je to zmíněno taky). :-) ()

maoc

Dokonalá predikce jedné z možných cest apartheidu ve společnosti. Nemáš dost vysoký kredit? Nemáš šanci dostat se do budovy či areálu, půjčit si auto, pronajmout byt, .... Nebylo mi příjemné to sledovat. Zatím (9/21) jsme pořád na rozcestí, ale mnohé z odboček, které byly ještě před nedávnem ve hře, začínají být zatarasené. :-/ ....... Potěšila čeština v autě i Kutil Tim. ()

Zajímavosti (14)

• Když hlavní hrdinka (Bryce Dallas Howard) jede vypůjčeným autem, na které jí zbyly kredity, je zmatená, protože v originálním anglickém znění na ni mluví navigace česky. Následně se na předním skle objeví ukázka z epizody  Nahá Pravda (1995) ze seriálu Kutil Tim (od r. 1991), opět česky. (ČSFD)
  • Když na Lacii (Bryce Dallas Howard) ve vypůjčeném autě vyskočí české menu, tak ve slově „světla" je v překlep („svelta“). (Andy.222)
  • Když je Lacie (Bryce Dallas Howard) na přepážce letecké společnosti, její obrazovka naznačuje, že její let je z BPA do PMA. PMA má pravděpodobně být Port Mary, kde se koná svatba. Ve skutečnosti je IATA kód BPA pro Grumman Bethpage Airport v New Yorku a PMA je kód pro Pemba/Karume Airport na ostrově Pemba v Tanzanii, což je velmi nepravděpodobný cíl, protože následně Lacie říká, že se jedná o devět hodin jízdy autem. (KM Phoenix)