Amatérský pilot John je jedinou nadějí na záchranu poškozeného letadla, ve kterém jsou pasažéři i posádka vážně zraněni, upadají do bezvědomí, či dokonce umírají. Netuší ale, že mnoha lidem návrat letounu není příliš vhod. (oficiální text distributora)

Recenze (46)

Karlos80

Zoufalý pokus o parodii, na něco co už tady několikrát předtím bylo a to vždy v různě vydařených podobách..Něco málo to mělo z JAGU, trochu z Turbulence, ale také dosti z jiných katastrofálních leteckých filmů. Pokaždé ale na viditelně prokazatelné a katastrofální úrovni. Když to tak vezmu tak zde tvůrci, tohoto filmu nemuseli chodit jak se říká daleko od vody, název "katastrofální" je zde více než příznačný a to v obouch směrech, kdežto u jiných alespoň o trochu více zdařilejších, se jedná v uvozovkách jen o pouhopouhý, název "žánru" filmu. ()

wray

A dalsie super TV becko - ano, je to nezmysel, nikdy to tak nemoze byt, herecky slabe a vlastne nicim vynimocne ale - je to take prijemne oddychove pozeranie so zarucenym stastnym koncom. Proste taketo filmy si vzdy rad pozriem, a neriesim vsetky nedostatky, a ak k tomu dokazete pristupovat podobne tak Mayday je vlastne v pohode film, ktory snad potesi aj Vas :) ()

Kronn odpad!

Objímající se přeživší, když se jim podaří otočit knoflíkem a změnit kurz, milimetry na spoušti dělící letadlo od sestřelení, hlášky dispečerů z kontrolní věže jako "Dělej, vyrovnej to", či "Je moc vysoko", stejně jako tryskající pára a sršící jiskry v kokpitu během přistání, potlesk v kontrolní věži po zastavení letadla i komentář ve zprávách "Nakonec však letadlo dokázalo bezpečně přistát", přičemž je záběr na letadlo bez předních koleček a příď rozmlácenou o ranvej, dostatečně charakterizují celý film... Ovšem jako parodie to místy skutečně ujde - ale to zase nemá na Turbulenci 4, která jednoznačně kraluje. ()

hudryhudry

Já nemůžu pochopit to, že každý film o katastrofě letadla je scénářem naprosto na chlup stejný a každý je stejně blbý. Letadlo je poškozeno, pilotování se ujme pilot amatér a letuška, protože piloti jsou mrtví. Zákadlana je chce nechat zabít, ale najide se i někdo, kdo se letadlo snaží zachránit. Nakonec přistanou, zachrání se a pilot a letuška se do sebe většinou zamilují. Ne o moc jiný byl i tento film. Už to prosím netočte, vyhazujete prachy do vzduchu. ()

Tico odpad!

Tak tomu se řiká nářez!! Největší stupidita, která mi vzala 88 minut mého života. Přesto jsem se tak dlouho nepobavila. Nejvíc mě fascinovala letuška, která i přestože lidé "v pohodě" vypadáváli z letadla, stále zachovávala úsměv na rtech. Potom si až po dlouhé době vzpoměla, že spojení se zemí se dá navázat nejen přes vysílačku, ale i písemnou formou. Prostě hustý. ()

• Stíhací letouny nejsou schopny zaznamenávat rychlost klesání zasaženého cíle, jak je uvedeno ve filmu. Toto by bylo možné pouze prostřednictvím letounu AWACS, který by předával příslušná data pilotovi stíhačky. (Cheeker)
  • Jakmile by došlo k protržení trupu letounu, došlo by k rychlé až explosivní dekompresi a vnitřní tlak a teplota vzduchu by se do pár sekund snížily na hodnoty, které panují venku. Už z toho vyplývá, že hlavní hrdinové a ani nikdo další neměl šanci na přežití. (Cheeker)
  • C-130 Hercules a F/A-18 Hornet jsou skutečné letouny. To samé se nedá říct o dopravním letounu Straton, který se ve snímku objevil. (Cheeker)