Samatha cestuje se svými zhulenými přáteli na festival lásky, rock and rollový koncert v lesích. Cestou jsou napadeni místními burany, ale podaří se jim ujet. Netuší ovšem, že se v lese skrývá pomatený šílenec v masce Ronalda Reagana. (oficiální text distributora)

Recenze (86)

drackula

Tragédia dostala meno David Arquette. Napriek tomu, aký je David sympaťák tento pokus o politicky orientovaný horror alebo komédiu alebo čo to vlastne malo byť, mu absolútne nevyšiel. Vrah v maske Ronalda Regana je síce fajn, aj to neustále sekanie sekerou je fajn, ale inak ide o nudu jemne koketujúcu s poctivým slasherom. Politické posolstvo mi pribúdajúcimi minútami začalo poriadne liezť na nervy, aj keď je s niektorými hláškami v základe asi jediným pozitívom filmu. A to je dosť smutné konštatovanie 20 % ()

eraserhead666

Nalákal mě trailer a hlavně malej kluk s motorovkou. Tak nějak to splnilo moje očekávání, i když to mohlo být zpracováno mnohem líp. Na komedii málo humoru, na horor málo (propracovanějších) vražd, nebo alespoň nějaká atmosféra. Reagan mě docela bavil, hlavně (spoiler) jak tomu jednomu hipíkovi nejdříve podá ruku a pak ho sekne (spoiler). A pak ten týpek, jak každýmu říkal trhni si.... Některé vtípky jsou fakt dobré, ale na celý film je tam všeho (humoru/hororu) málo, je tam spousta hluchých míst.... A trvalo mi dlouho, než mi maska vraha začala připomínat Reagana, podle mě mu zas až tak moc podobná nebyla. ()

Campbell

Tohle byl poměrně náser. Ještě šílenější film než mnou naposled viděný Satan. Tohle je takovej mišmaš všeho. Komedie/horor a takovej mysteriozní film. Já byl naprosto spokojený narozdíl od ostatních a proto začnu nejdříve od negativů a to je vrah. Sice se tu objeví málokdy ale je takovej nemastnej a neslanej. Ať se tvůrci sebevíc snaží tak to prostě nevyšlo. Ale to je snad jediný mínus. Ostatní jsou u mě plusy od herců, po naprostou absurdnost až po dokonale sedící humor. Navíc Jane tu byl bezchybnej. Palec nahoru. ()

Rodriguez

Všichni jsou tak nesympatický, že jim smrt přeju už v prvních minutách a modlím se, že nastoupí nějaká silná čtyřka, která tomu tupounovy se sekyrou natrhne koule. Bohužel se tak nestane a tak koukáme, jak tyhle chcanky držej pohromadě jen silou vůle. Od Arquetteho bych čekal (coby hlavního hrdiny "Vřískotu") něco solidnějšího a né tuhle vyhulenou prázdnou schránku! 10% ()

Tjaden

Líbila se mi jediná vtipná scéna s hipísačkou a smečkou útočících psů. Jinak je to bída. Film nemá na to, stát se ani céčkovým slasherem. Děj je strašně předvídatelný a už od začátku musí být všem jasné, kdo se za maskou Ronnieho Reagana skrývá. Nemluvím o konci, kdy vrah třikrát obživne a i potom, co je rozsekán na maděru, zmizí jeho tělo z místa činu. Od filmu s hippies jsem očekával alespoň dobrou hudbu (Lynyrd Skynyrd apod.), bohužel ani toho se mi nedostalo... ()

• Americká zástava, ktorú možno vidieť v jednej zo scén, je "staršej verzii", je na nej totiž len 48 hviezd. Používala sa do 4.7.1959. (beso74)
  • LSD aneb kyselina lysergová byla poprvé syntetizována v roce 1938 Albertem Hofmannem ze švýcarské firmy Sandoz. Její ohromující účinky však objevil až 16.dubna 1943, když se mu omylem dostala do úst, což vedlo k prvnímu LSD tripu v historii, který u šokovaného Hofmanna začal při jeho cestě domů na kole, podle čehož se tomuto dni říká The Bicycle Day. (formelin)
  • V Nemecku bežal tento film pod názvom President Evil. (beso74)