Nadprirodzený príbeh o bezohľadnom sériovom vrahovi, ktorý prežil trest smrti na elektrickom kresle. Väzeňským strážam sa nepodarí vyhnať z vraha zlo, a nechtiac uvolnia vražedné monštrum. Výsledné kraľovanie násilia s extrémnym mučením nastavuje nový štandard pre hororový žáner. (JohnRambo)

Recenze (50)

SOLOM.

Nikdy bych nevěřil, že budu muset změnit názor na Uwe Bolla a jeho filmy. Ještě před rokem to pro mě byl největší sračkař, kterého znám. Jenže od té doby co se mi pod ruky dostávájí další a další horory vidím, že na světě existují mnohem horší režiséři. To že podělal několik filmů podle PC her si už neodpáře, ale mezitím natočil i tři docela solidní filmy, za které se rozhodně stydět nemusí. A Seed je jedním z nich. Tenhle film je zaujal hned tím videem na začátku a pak se rozjel slibný děj. Masakr fízlů byl luxusní, stejně jako vyvraždovačka na konci. Jen je škoda, že Uwe nikdy nedokáže udržet pořádnou atmosféru a logiku scén až dokonce. Ta scéna z kuchyně se sekáčkem byla dobrá tak do půlky, pak už jde vidět že to je počítačem upravené. ()

pornogrind

Když opět neřeším logiku samotného filmu tak nemůžu dát jinak než 5 hvězd.Tmavý,hnusný pod kůži se vrývající film,který jen potvrzuje jaký je Uwe Boll samorost.Jeho styl nesedne jen tak každému.Jenže právě jeho styl dělá tohle dílo pro někoho nekoukatelným,ale pro mě sakra zajímavým a úplně odlišným než co můžeme vidět normálně.Navíc scéna hrajícího si Seeda s kladívkem :D byla luxusní.A závěr?Hororovej Happy End jak má být.Doporučuju,ale varuju.Jen na vlastní nebezpečí. ()

J*A*S*M

Na Seeda jsem se hodně těšil, a to především ze studijních důvodů. Ano, je to první Uweho film, se kterým jsem stanul tváří v tvář. Byl jsem připraven skoro na všechno, takže z výsledku nakonec nijak šokován nejsem, protože to nijak extrémně hrozné dílo není, existují i mnohem horší zvěrstva. Boll je opravdu značně mizerný vypravěč, mám takový dojem, že i kdyby měl k dispozci ten nejlepší a nejoriginálnější příběh, který kdy spatřil světlo světa, dokázal by ho podat takovým způsobem, že by z něj diváctvo vůbec nic nemělo. S tím se u Seeda trápit nemusíme, neboť jeho děj je značně triviální a bez zbytečných odboček spěje kolísavým tempem až k finále. No k finále... spíš k ukončení, protože nic, co by se dalo nazvat jako "finále", zde nenajdeme. Zarazila mě i Uweho neschopnost natočit byť jen jednu trochu napínavou scénu, všechny příležitosti, jež se mu zde naskytly (a že je jich docela dost), jsou naprosto zabity buď celkově špatnou kompozicí, střihem, herci, anebo naprosto zcestně vybraným hudebním motivem. Seed je tedy ve všech ohledech podprůměrným filmem, ale ne až tak, jak jsem očekával, za což si vysloužil jednu hvězdičku. ()

Freemind

Uwe je pakoň. A pakoňem navždy zůstane. Jeho nejnovější film je stejně špatný, jako všechny předchozí. Totiž - kdybyste si pustili jen obraz, tak si řeknete, že tomůže být nepříliš nudná, průměrná záležitost. Když si to ale musíte vytrpět i s tou hudbou a dialogy, tak už to je mnohem, mnohem horší. Ba, tragické. Navíc klesl tak nízko, že si pro účely té škváry použil hned v úvodu záběry PETY z kožešinových trhů. Trhni si, Uwe. ()

oli.G

Plne súhlasím so Soweekom. K normálnemu temnému krimi thrilleru na aké sme zvyknutí z kín to má poriadne ďaleko, a preto sa vôbec nedivím tomu mizernému priemernému hodnoteniu. SEED totiž skôr pripomína brakový krvák z 80. rokov, kde je inteligentný scenár a napätie ako z Mlčania jahniat to posledné, na čom záleží. Veľa tmy, veľa násilia a poriadne nekompromisný záver, ktorý tak trochu volá po pokračovaní. A ja by som ho aj celkom uvítal. Určite radšej než ďalšie pokračovanie prequelu k remaku Texaského masakru. Dva a pol hviezdičky za to, že je to iné než všetko, čo sa dnes toči a že je to najlepší Bollov film. ()

• Film stejně jako většina další filmů Uwe Bolla natočen v kanadském Vancouveru. (Terva)
  • Obraz při scéně dokumentu o týrání zvířat byl zatemněn bez vědomí Uwe Bolla. (Terva)
  • Film měl nesoutěžní premiéru na německém filmovém festivalu Veek Fear 27. dubna 2007. (Terva)