Režie:
Darren Lynn BousmanKamera:
Joseph WhiteHrají:
Paul Sorvino, Alexa PenaVega, Anthony Head, Sarah Brightman, Bill Moseley, Terrance Zdunich, Paris Hilton, Nivek Ogre, Rebecca Marshall, Sarah Power (více)VOD (1)
Obsahy(1)
REPO je speciální dáreček od režiséra „SAW SÉRIE“ Darrena Lynna Bousmana. Film, který je tak „jiný“, že ho ani k ničemu nemůžete přirovnat. Pokud milujete muzikály, můžeme zaručit, že REPO lehce zapadne mezi vaše nejoblíbenější filmy. Pro všechny ostatní je to rozhodně ojedinělý snímek, který vám přinese novou zkušenost. A to se poslední dobou v kinematografii moc často nestává.
V nedaleké budoucnosti ničí smrtící epidemie lidské orgány. Vědci začínají masivní orgánovou sklizeň. Biotechnický magnát přijde s nápadem splátek, když však někdo nezaplatí jen jednu jedinou, přijde REPOMAN a svůj orgán si vezme zpět. Ve filmu můžete vidět a slyšet nejprodávanější sopranistku všech dob Sarah Brightman nebo Ogre – zpěváka legendární industriální kapely Skinny Puppy a také Joan Jett. Kromě nich obsahuje soundtrack Repo např. tyto umělce: Stephen Perkins (Jane´s Addiction, Porno for Pyros), Clown (Slipknot), Ray Luzier (Korn, Army of Anyone), Brian Young (David Lee Roth Band), Richard Fortus (Guns n´Roses), Sonny Moore (From First to Last), David J (Bauhaus, Love and Rockets), Daniel Ash (Love and Rockets), Blasko (Ozzy Osborne band), Tommy Clefetus (Rob Zombie band), Melora Creager (Rasputina), Rami Jaffee (Wallflowers), Danny Saber (Busta Rhymes, Seal), Eric Powell (16Volt).
Nahrávací tým REPO se skládá: Yoshiki (legendární rocková kapela X-JAPAN), Josepha Bishara (Rasputina, Danzig) a Chris Spilfogel (Dreamgirls, Hairspray) (oficiální text distributora)
(více)Videa (2)
Recenze (303)
Na to, že muzikály nemusim, protože mi vadí vždycky právě ty písničky a skoro vždy tím zdržujou děj, tady tomu bylo naopak. Songy mi nevadily, některé mě dokonce očarovaly, že jsem si je "broukal" ještě druhý den. Režisér dosáhl asi své nirvany, jelikož je to opravdu neobvyklá podívaná plná úchylností, komiksové stylizace, sytých barev a především známých tváří, mezi nimiž nejvíce válí zpěvačka Sarah Brightman a muzikant Ogre. Ale ty písníčky... prostě můj šálek kafe. Sakra, a je to tu znova: "All you need is surgery, surgery!" :-) ()
GET UP! GET UP! GET UP! EV´RYBODY, EV´RYBODY! Myslím, že ´sem právě dostal svůj nejhezčí vánoční dárek! Bizarní, perverzní, úchylně-zábavné, fetišistické vizuální orgie v nové taškařici Darrena Lynn Bousmana. Nádherné podobenství, podbarvené emo a ghotic stylem, omocněné úžasnou rockovou árií, dolazené občasnými splatter scénkami, comicsovou stylizací a cool laciným tv lookem. Ona lacinost vlastně krásně doprovazí celý příběh, z tmavého světa, kde právě opera slouží jako komunikační kanál a masivní reklamní kampaň pro transplantace a plastickou chirurgii. No není to geniální? Nad tím vším se tyčí milující démon Paul Sorvino, coby diktátor Rotti Largo a jeho pošahané děti. Co se písní týče, takhle nadšený ´sem naposledy byl, když ´sem poprvé poslouchal Hammillovo libreto The Fall of the House of Usher. Úchvatné texty, neuvěřitelný drive. Mnoho vody uplynulo, co ´sem naposledy slyšel Anthonyho Heada zpívat a jeho Legal Assassin je prostě balzám na uši. A navíc coby Repo je vysloveně boží. Taky Alex Vega nám vyrostla v pořádný (zpívající) kus. Skvělá je i postava Terrance Zdunich, graverobbera/vypravěče, doteď mi v hlavě zní 21st Century Cure a Zydrate Anatomy a potom Blind Meg Sarah Brightmen, to je kapitola sama pro sebe. Při jejím Chase the Morning a hlavně Chromaggia následovaným fantastickým vyústění mi běham až mráz po zádech. Bousman si našel čas i pořádně si zablbnout - Seventeen (jako bych viděl Anyanku a její králíčky z Once More With Feelings) a když se samotném závěru rozeznělo I Didn´t Know I´d Love You So Much, do očí mi hrkly slzy nadšení. Takhle bych se mohl rozplývat donekonečna. A že se slova nerýmují? O to je pak příjemnější vědět, že to všechno funguje. Nemám co řešit. Film roku! KULT! REMEMBER WHO YOU ARE. I´M THE NIGHT SURGEON! ()
Odpustit se dá leccos - ale že někdo navnadí zapřísáhlého diváka-úchyláka na originální, nekorektní, nářezovou, brutální podívanou a nakonec z toho všeho zůstane snad jen ta trochu říznutá originalita, která se sice rozhodně počítá, leč načichlá přitrapněným popovým odérem ztrácí hned několik palců nahoru - ne, tohle by se odpouštět nemělo. Bod za odvahu, mínusbod za zpaskvilení skvělého nápadu. Ale i tak 3,5* - nic podobného totiž (zatím) nejspíš neuvidíte. ()
Nemůžu si pomoct,ale já se dost nudil.Některé scény jsou skvělé,postava vykradače hrobů je božská a Alexa Vega nám roste do krásy,ale tvůrci měli buď ještě daleko víc přitlačit na pilu v šílenosti,nebo naopak hodně ubrat.Tenhle mišmaš,ve kterém se občas objeví nějaká ta brutalitka,ale většinu času je fádní,podle mě vzbudí rozpaky snad u všech.Ale uznávám,natočit něco takového asi fakt chtělo hodně odvahy. 40 % ()
Učesaná a naleštěná "špinavá" záležitos, taková kombinace mi prostě nesedí. Stejně jako když vidim na ulici pseudopankáče (novej křivák, vyžehlený tričko a řetěz ze spešlpunkobchodu za litr). To není "opravdový", stejně jako tenhle hnus. Potěšili mě jenom sourozenci Largovi, a to překvapivě ne ta coura Paris, ale hlavně Bill Moseley jako Luigi, ten mě bavil hodně. Škoda, že nedostal víc prostoru. Ale jinak bída s nouzí křtěná nudou... jak by řekl kolega Lahváč: Špatný, špatný špatný... ()
Reklama