Novinář Ludo je za zničení střechy luxusního hotelu odsouzen k veřejně prospěšným pracím v mateřské školce, kde se po letech opět setkává s Annou, kterou jako malou šikanoval. Ta je rozhodnuta mu vše vrátit i s úroky... (TV Prima)

Trailer 3

Recenze (107)

Molikop

Tak jsem se po delší době vzepřela své povaze a pustila si jednu z klasických romantických komedií. A opět musím říct, že sem byla velice zklamaná. Děj je plytký a předvídatelný, není ani trochu nápaditý, a nedokáže ničím zaujmout. Dokonce ani hlavní postavy nebyly sympatické a já jako divák sem se nedokázala ztotožnit s jedinou z nich. Tento film sem přetrpěla pouze proto, že sem si slíbila, že ho nebudu odsuzovat, dokud neskočí…mohla sem si ušetřit dalších 90 minut života. ()

Shit

Německá romantická komedie v americkým stylu, ale ne nějak stupidním teenagerovským, ale takovým docela milým a pohodovým stylu. Navíc Tila Schweigera mam rád a za partnerku dostal pěknou, milou a roztomile roztržitou Noru Tschirner, která pracuje v mateřský školce, kam Til nastupuje na soudně nařízený veřejně prospěšný práce, takže je asi jasný, jak to bude probíhat a co se tam bude dít, ale já se bavil a líbilo se mi to ()

-dRaGoN-

Dlouho jsem se u žádného filmu takhle od srdce nezasmál a rozhodně bych to nečekal od německého Keinohrhasenu. Ač nejde v principu o vůbec nic originálního, je to řemeslně natočená velmi příjemná romantická komedie, která opravdu nemá konkurenci :) Mimochodem první film u kterého jsem dostal písničku na přání, soundtrack se povedl... 100% ()

kareen

Vezměte kteroukoliv americkou romantickou komedii, co tu má hodnocení kolem padesáti procent, zasad'te ji do německého prostředí a máte Zajíčka bez oušek jak vyšitého. Jediné, co tady alespoň trochu funguje, je jiskření mezi hlavním párem ve stylu - co se škádlívá, rádo se mívá, ale co je to všechno platné, když jim podráží nohy scénář, plný hloupých situací a ještě hloupějších dialogů a navíc mám osobní problém s hlavním milovníkem Ludem, protože já tyhle nordické krasavce zrovna dvakrát nemusím. Aspoň, že ta Anna je docela roztomilá, ale to, že je největší kráska filmu okolím všeobecně přijímána za obludu, jen proto, že nosí brýle a tlustý vlněný svetr, je už klišé dokonce i v parodiích. ()

troufalka

Největší slabinou filmů Tila Schweigera je Til Schweiger sám. Nepracuje v týmu, nemá nikoho, kdo by mu položil ruku na rameno a řekl: Tile, tohle už tu bylo, zkus jiné téma, zkus to jinak. Tak v jeho filmech zůstává hlavní devizou jeho pravidelná sympatická tvář a sexy prdelka! Pro dámy celkem milé pokoukání, pro přínos světové kinematografie zanedbatelné ... ()

Zajímavosti (10)

• Snímka sa po premiére dostala na 8. miesto v rebríčku najúspešnejších nemeckých filmov od roku 1968. (Karush)
  • Po prvýkrát si Til Schweiger vo filme zahral spoločne so všetkými svojimi štyrmi deťmi - Valentinom Florianom, Lunou Marie, Lilli Camille a Emmou Tiger. (Karush)