Walter, mladý zápasník národního týmu se vrací domů na pohřeb své sestry. Přijme tam pracovní nabídku a zároveň se pokouší vypořádat se sestřinou smrtí. Přichází do malého městečka, aby se pomstil vrahovi své sestry a potkává tam starší ženu potýkající se s podobnými problémy jako on. (oficiální text distributora)

Recenze (86)

Bart

Syrové a šedivé drama natočil jako svou celovečerní prvotinu podle vlastního scénáře David Hollander a jediné, co se tomu dá opravdu vytknout je herecké obsazení. Pro profesionálku M. Pfeiffer nemohl být problém takovou roli ztvárnit. Ovšem proč byl do role emocionálně (na svůj věk) nadmíru vyspělého Waltera "použit" takový herecký nedomrlec, jakým A. Kutcher bezesporu je, to nechápu. S rolí se opravdu popral, to se uznat musí. Role mu zabrat dala. Ale nejhorší na tom všem je, že ta námaha byla na něm vidět. Prakticky celý film můžete sledovat, jak se Kutcher s rolí pere, jak nedostatek emocionální vyspělosti a zkušeností kompenzuje různými trapnými hereckými pózami, grimasami a obličejovými křečemi. Pokud se někdo domníval, že reálný život po boku o 15 let starší ženy udělá z hereckého kojence muže z bohatou škálou hereckých zkušeností, tak se mýlil. Zajímavému námětu filmu tohle hodně uškodilo a celý film to prakticky zabilo. ()

Sysel_CZ

Čekal jsem romantiku, dostal jsem nečekaně krásný drama. Do filmu mě dostaly už první minuty a až do konce jsem vydržel skoro se zatajeným dechem (půlhodinu nuceného přerušení nechme stranou); myslím, že ta klidná podmanivost vážných věcí a jejich dokonalé ztvárnění je to, čím mě ten film tolik dostal. A jak to bývá zvykem, smysl toho všeho si musí každý domyslet sám, a to by bylo tak na šestou hvězdičku z pěti; v tomhle filmu nebyla žádná postava, která by se ke mně něčím nepřipoutala a to dokáží jen opravdu supr příběhy. ()

rikitiki

Je to smutné, ale atmosféra dojímavého vyrovnávání se s náhlou ztrátou se tak nějak nevydařila. Kutcher tomu nepomohl, i když Pfeiffer se snaží. Když chce žena středního věku udělat ze svého dvacetiletého náhodného milence otce svému dospívajícímu postiženému synovi, je to spíš zoufalý než životanosný nápad. Kdyby to vycházelo z charakteru ženské hrdinky, mohlo to být vyjádřením její rozhozené psychiky. Jenomže se zdá, že to tvůrci mysleli zcela vážně. Což je průšvih. A taky je to příspěvek k debatě o držení zbraní. ()

peiton

Božská Michelle a čudák Ashton.Mohli sme byť svedkami drámy s prímesov lásky dvoch vekovo rozdielnych ľudí,ktorých cesty pretnú ich vlastné rodinné tragédie.Ashton herecky nevýrazný oproti podstatne skúsenejšej a staršej Michelle(ako i v snímke,tak i v súkromnom.živote).Perfektná téma lásky staršej ženy k mladšiemu mužovi (moja obľúbená),no jeho prevedenie sa už tak perfektne nejaví.Tvrdenie,že by to medzi nimi iskrilo ako blázon,nemôže byť ani reči.A záverečné silené zdramatizovanie z nechceným HappyEndom mu vynieslo slabšie 3 hviezdy. ()

st.jim

Pro Ashtona Kutchera to byla hoooooodně těžká role. Dost se sní pral a bylo to i na něm vidět. Na tu postavu by se hodil spíše vyzrálejší a zkušenější Matt Damon. Prvních 30 minut jsem se docela nudil, však ono se taky nebylo na co dívat. Mladý Andrew pouze posiloval a běhal mezi soudem a občerstvením, kde v převleku kuřete nabízel hambáče. Až potom, co se začal rozvíjet vztah Ashtona a Michelle se na to "drama" dalo docela koukat. ()

• V skutočnom živote študoval Ashton Kutcher na Univerzite v Iowe, odbor biochemické inžinierstvo. Vo filme nosil potítka a čiapku tejto univerzity. (U_S_O)
  • Natáčanie filmu prebiehalo v kanadskej provincii Britská Kolumbia, predovšetkým v meste Vancouver. (MikaelSVK)
  • Při znázornění muže, majícího vztah se starší ženou, mohl Ashton Kutcher čerpat z vlastního života. V době natáčen žil s o patnáct let starší Demi Moore. (Olík)