Příběh mladé babysitterky, která cestou domů zjistí, že si v autě svého zákazníka může vydělat víc peněz, než ty, které dostává za hlídání dětí a tak vezme tento obchod pevně do svých rukou. Holky na hlídání je nový sexuálně žhavý film režiséra Davida Rosse. (oficiální text distributora)

Recenze (59)

italka63

To se vezme typická výše IQ mladých, rádoby hezkých Američanek a řečeno -protřepat, nemíchat - a se zdviženým obočím se to dá sledovat. Pánové se chovají, tak jako je předpokládáno a holky rozjedou byznys.Kdepak jen tak hlídání dětí... Ale konec dost nereálný -tak si tak visíte ve hlavou dolů ve vzduchu, kámošky vás drží....a pro jednu závěrečný šok:-) A přesto se to dalo zkouknout:-) ()

dr.fish

Film není komedií a už vůbec ne sexuuálně žhavým filmem. Je to drama , holky si ten pobyt na střední drobátko zpestřily a taky zkomplikovaly sexuálními službami za úplatu. To, co vypadalo jako snadný výdělek dělá děvčatům ovšem těžkou hlavu, každá se s tím srovnává po svém. Nic netrvá věčně, takže rozuzlení přijít prostě musí. Dobře napsaný a zahraný film. Řekl bych i věrohodný. 75% ()

Jordan

tak fádne, nezaujímavo s priemerne spracovať tak potenciálny, silný a nabitý námet je hriech, dokonca aj s neznámymi hercami a ako televízny thriller to mohlo byť dobré, keby sa režisér a scenárista nebál; pre milovníkov teen prsíčok možno na pár miestach zaujímavé, pre milovníkov dobrých filmov však "nikoliv"; ()

milancecil

234. Film, ve kterém vnímám větší hodnotu sdělení, než jak se po shlédnutí většině jeví, je překvapivý a svou otevřeností dokáže spolehlivě zasáhnout, stejně jako nás samotné umí dostihnout důsledky vlastních rozhodnutí, nad životem je snadné rychle ztratit kontrolu, pokud jej zbavíme původních pravidel, udržujících ho v každodenním spořádaném chodu, můžeme vybočit, pokusit se uniknout, osvobodit se, začít si vlastní hru, pak nás ale následky mohou zaskočit a tíha z vystřízlivění rychle převážit nad původně tak neodbytnými prožitky, mění se v pád do pasti, ze které se každý z vtažených aktérů musí dostat sám, zachránit, co ze svého života zachránit dokáže a vrátit se, pokud je ještě místo, kam se vrátit lze, nikdo nezůstane nepoznamenán, zklamání a lítost se tak stává trpkou zkušeností i poučnou chybou, na kterou bude jistě těžké zapomenout. Opravdu závažné, provokativní dílo, s potenciálem námětu, který rozhodně nebyl ve ztvárnění nikým promarněn, bravo!!! ()

Tommassi3

"Jedeme do pekla ??" - "Jo !!" Holky na hlídání přes veškerou tak trochu upocenou snahu, ne těch děvčátek, ale duchovního otce filmu, režiséra a scénáristy Davida Rosse, za velmi průměrnou záležitost, což nutně vzhledem k síle tématu zamrzí, s ohromným množstvím nesmírně nesympatickým postav, o hercích ani nemluvě, když Ross rozhodně diváka netrápí pohledem na nereálné umělohmotné barbíny, i když Katherine Waterston v roli Shirley Lyner je hodně sexy, prostě lolita, což tedy v důsledku vnímám rozhodně pozitivně, který svým námětem nedokáže nezaujmout, ovšem se svižně plynoucím dějem najednou paradoxně ztrácí dech, stále více a více nudí, v důsledku pouze klouže po povrchu, sem tam zlehka naťukne hlasitě se nabízející zvrat, nakonec však ten prvotní strach z prozrazení, který mohl lepší gradací udržet divákovu pozornost, prostě jen tak vyšumí do ztracena, aby ke konci, kdy už ztracený David Ross jasně ukazuje, že natočil jen drama pro teenagery, The Babysitters shořely jako papír.. Velmi dobrá kamera Michaela McDonougha, ten se rozhodně dost snaží, silně kontrastuje s nulovým soundtrackem Chada Fischera, který však o rok později hodně překvapil svojí hudbou k Blackovu Rockerovi, což jen dokládá, jak David Ross, který si vyloženě libuje v tématu vzájemné koexistence dospívajících děvčat, už svým scénářem k teenagerskému horůrku Lesy dost naznačuje, svoji šanci promrhal, a já už se tak jen při závěrečné pasáži modlím, aby ta malá mrcha Nadine, kterou si s chutí zahrála Halley Wegryn Gross, přeci jen přepadla přes okraj mostu a přizabila se, a přišel tak alespoň trochu důstojný posun, k ničemu převratnému však nedojde, a je po všem.. Velká škoda !! ()

• Místo producenta bylo nabídnuto Howardovi Sternovi, který je známý především jako rozhlasový bavič. Ten ale odmítl. (hellstruck)