Noční promítání hororu ze 70. let se promění v peklo, kdy vrah "vychází" z filmu a ke všemu s jedinou myšlenkou: "ZABÍT VŠECHNY DIVÁKY". (LIVINGDEAD)

Recenze (94)

*CARNIFEX*

Skupinka ľudí sa vyberie na polnočné premietanie 40 rokov starého hororu, ktorého režisér sa pri jeho natáčaní pomiatol a skončil na psychiatrii. Jedného večera sa v danej nemocnici odohrá krvavá masakra. Telo tvorcu onoho snímku však nikdy nenájdu. Po piatich rokoch je v kinách uvedená premiéra. Nikto zo zúčastnených na ňu do smrti nezabudne. Tento horor je zaujímavý hlavne vďaka originalite príbehu s prelínaním deja. Za zmienku ešte stojí vyobrazenie vrážd a záver. Inak mi vďaka podaktorým hereckým výkonom a niektorých nelogických pasáži prišiel amatérsky. Mňa osobne do deja veľmi nevtiahol, ale myslím, že svojich fanúšikov si nájde. "Pajdajúci" zabijaci ma už proste neberú. S odretými ušami tri hviezdy sa spomínané plusy. ()

Flaxik

No hlavně, že se tu decentně vzpomíná na polomongoloidní Bavovy Démony! Spíš mám takový dojem, že když se Messitt drápal večer...na hlavě, tak si pustil Angustii a hned měl jasno, jak to provede. Sice místo šíleného očaře tady řádí Pan Vrták a paňmáma nemá tolik keců, zato má nezanedbatelný combat skill s tradičním nástrojem všehoschopných hospodyněk, ale ta podobnost je tam na mnoha místech, což vůbec není na škodu. Pan Vrták nahání zbylé vrtáky, kteří sice plní tradiční úlohy nebohých obětí, ale krom toho se chovají netradičně příčetně a takových filmů by napočítal na prstech jedné ruky i hodně provinilý zaměstnanec Jakuzy. Rotační zbraň na pět (nene, Vulcan je na šest) je sice nepraktickým, ale originálním kouskem výzbroje a uvidíme, jestli se vylíhne skouknutelné pokračování. Čtyři slabší, rozvrtané. Památná scéna: Scéna v promítací místnosti. Víc nemůžu, anžto bojler. ()

kingik

Zajímavě pojatý slasher s dávkou originality, který se nespokojil jen s brutální složkou filmu a snaží se s hororovým divákem si pohrávat. Ocení to však jen hororový fanoušek. Na půlnoční promítání hororu kultovního režiséra Teda Redforda přijde jen hrstka diváků. Pár rozjuchaných teenagerů, motorkář se svoji přítelkyní a dvojice detektivů pátrajících po režisérovi, který před pěti lety po masakru v blázinci záhadně zmizel. Ted Radford je totiž šílenec a v jeho filmech vždy tekla krev proudem. Zanedlouho dojde na krvavý masakr při promítání jeho filmu a ten, kdo na jeho film zavítal, živý neodejde. Z prokletého kina není úniku. Primitivní pajdavý šílenec s maskou smrtky právě vystoupil ze svého starého filmu a zastavit jeho brutální řádění dokáže jen ten, kdo nedá najevo strach, kterým je maniak posedlý. Vraždící maniak má celkem charisma a ten kdo má nakoukáno horory ocení množství nápadů, kterými film disponuje. Angažování diváka do krvavé hry má svá úskalí a tady se film nechtěl spokojit pouze s obyčejnou krvavou partií, ale pokusil se o přesah na který ale přece jenom neměl. Prolínání reálného světa s filmovým totiž nefunguje až tak stoprocentně a časté přechody z filmu do sálu kina ztrácely na působivosti. Na druhé straně to jistý stereotyp v žánru slasheru obohatilo a vydat se jiným směrem, který pro tento žánr není typický, bylo rozhodně přínosné. I přes drobné nedotaženosti se jedná o zdařilý horor, který ale mohl mít známější herce a jednotlivá zabití nebyla příliš působivá. Režie Jacka Messitta nebyla extra propracovaná a bylo znát, že je debutant. ()

DJ Obelix

Čekal jsem o něco více. Po delší době jsem si sehnal dva poměrně neznámé slashery (Laid to Rest a právě Midnight Movie), ale oběma něco chybělo. Zatímco v prvním jmenovaném mě neuvěřitelně iritoval scénář a jednání postav, s tím zde problém nebyl. Ale moc, MOC mi tu chybělo napětí, nebo zajímavější vraždy (zaujali mě všehovšudy 2 - 3). Také je trošku problém se sžít s nepochybně originálním příběhem, který proplétá filmovou a skutečnou realitu. Zde vychvalovaný vrah mi moc ikonický nepřišel a to ani jeho zbraň (zde Laid to Rest vede jednoznačně). Takový klon vraha z libovolných vidláckých hororů ála Texas Chainsaw Massacre. Všehovšudy je to ryze průměrný slasher, na který už se nejspíš nepodívám. ()

anderson

TAKTO sa opisuje od klasikov ! :-) A pre mňa DEMONS rozhodne klasikou sú. Debutujúci režisér nám servíruje krvavú jazdu nočným kinom, v ktorej si rozhodne nebudete istý kto a či vôbec niekto prežije. Slasher svižný ako prásknutie biča po tele mladej panny. Inak je zvláštne, že sa ateisti vždy v ťažkých chvíľach utiekajú k Bohu. :-) Apropo užívateľ LIVINGDEAD nechutne spoileruje. Úbohé. (1.1.2009) ()

• Internetové noviny Huffington Post zařadili snímek mezi deset nejlepších hororů, vydaných pouze na dvd. (Terva)