Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Recenze (151)

terunka003

Emoční, osudové, nenaplněné, poutavé, matky a dcery. Nádherné a ladné, ale něco mi tam chybělo. Co, to nevím. Rozhodně to ale není snímek k zahození, myšlenek spousty, některé rozumné, jiné zase méně. Annette Bening hrála úžasně chladně, Samuel L. Jackson naopak až velmi starostlivě. Film to není možná pro každého, a i když tu není žádná akce, tak se nenudíte. .."Ella představuje smíření".. ()

Morholt

Mozaika tří mateřských příběhů točících se kolem adpocí a následného hledání i nehledání. Je to klasická citová vydíračka, ale je natolik dobře obsazena, že se nedá hodnotit jinak, než nadprůměrně, protože jinak docela plytký scénář vytáhli herci v čele s Anette Bening do úplně jiné třídy, než do které by jinak patřil. 80% ()

cheyene

Mother and child. Velmi výstižný název pro toto silné a emotivní drama, v němž se to hemží skvělými a slavnými herci v ústředních rolích. Některé scény jsou sice poměrně snadno čitelné a předvídatelné, přesto však sugestivní. Několik příběhů, které jsou ve vzájemné interakci a následně se propojí, to často předznamenává výborné filmové zážitky. V případě dramatu Rodriga Garcíi to opět zafungovalo. ()

Rockerman

Nádhera! Už jsem takový film potřeboval, jako soli. Poslední dobou jsem sledoval jen horory, komedie a akční filmy, ale nic tak hlubokého a silného tam nebylo. Matka a dítě je věčné téma, na které by se dalo natočit tisíc filmů. Tento se točí okolo problematiky adopce dětí. Je tu velmi znát stopa mistra A.G.Iňárritua, který produkoval tento film. Tři zdánlivě nesouvisející příběhy se pozvolna splétají, aby se na závěr vše nějak spojilo, to je styl vyprávění, který miluji a který právě Iňárritu často používá ve svých filmech. Je požitkem sledovat, jak jsou si matka s dcerou ve svých povahách podobné, ačkoliv se prakticky za 37 let neviděly. Jak jsou obě chladné a nedůvěřivé k ostatním lidem. Jeden impuls (u každé jiný) je pak úplně změní v příjemnou a milou bytost. Neváhám s plným hodnocením, neboť tento film mi připravil nevšední zážitky, na které se jen tak nezapomíná. ()

Nethar

Říkám si, což takhle se podívat na nějaký pěkný film s pěknou Naomi Watts, a zjišťuji, že jsem tenhle zapomněl okomentovat. Mother and Child je film, který nemá co nabídnout třeba teenagerovi toužícímu po krvavých přestřelkách a automobilových honičkách. Mother and Child je umě podané drama o rodinných vztazích prostřednictvím několika málo paralelních dějových linií - dialogy, emoce. Pokud myslíte, že by vás podobné téma zajímalo, vězte, že je zde zpracované velice dobře. Výrazné charakterové vlastnosti hlavních postav byly důvěryhodné a v dobrém slova smyslu (že se jim to dařilo jak mělo) mě rozčilovaly. ()

• Když Elizabeth (Naomi Watts) v podzemních garážích nakládá do kufru svého auta zavazadla a dětskou autosedačku (čas 1:35:32), tak za ní v rohu stojí zaparkovaný automobil Škoda Octavia. (thomasnikrs)