Frozen

• Velká Británie Frozen

Skupinka fanúšikov snowboardu a ostatných zimných športov poblúdi v mrazivom počasí a bude sa musieť popasovať s bojom o prežitie. (tom88)

Recenze (514)

zelvopyr

Dost slabé, co se týče logiky -- a to nejen přitroublých amerických mládežníků, ale i scénáristů. Kdekdo s gramem mozku by musel ze všeho nejdřív přemýšlet, jak se seskakuje z výšky, aby se nepřizabil, ale to by nám pak chyběla zápletka, že. Nejvíc ale nevěřím, že na frekventované sjezdovce pobíhá smečka pořádně vyhladovělých vlků -- ti by především útočili na odpadky z kuchyně tamních chat. Jinak to bylo místy dost mrazivé a pořádně nepříjemné (což je zrovna u tohoto filmu myšleno jako plus). ()

mil@n.fanatik

Nemám slov na tento snímek... Nejde popsat slovy, co se může v životě stát. Hrůza, děs, smůla, tragédie... Ano film je možná kvalitou mírně nadprůměrný, ale kdžy se člověk do toho dostane (jako já a určitě nejsem sám) a uvědomí si, že by se to mohlo stát jemu a sedět tam místo jednoho z oněch hrajících, brrr, raději nedomýšlet. A při sledování tohoto filmu jsem tam skoro jak by byl... Tento film mě emocionálně opravdu dostal, působil na mě smutně, místy jsem i brečel. A vůbec se za to nestydím, protože když se do filmu "zažerete" jako já a jste v kůži jednoho z těch tří herců, tak je to k pláči a dech beroucí... Celkově super film, nemůžu si stěžovat, byl jsem přilepený na pohovce a to doslova... Snad se nebudu bát usednout, zas jak budu v zimě lyžovat, na lanovku..:-)) 90% ()

emma53

Tak to bylo zklamání na velké čáře. Celé to na mě působilo naprosto nevěrohodně. Spoiler : Jak už se tady píše, tak byl velký mráz a oni měli rozepnuté bundy u krku a dokonce si nedali někteří ani kapuci na hlavu. To bych ještě brala, protože by divák ani nevěděl, kdo vlastně mluví, kromě ženské představitelky podle hlasu. Ale když už bych měla strach z umrznutí na lanovce, tak bych zvolila nadějnější variantu. Sundat si bundy a kalhoty, svázat je a udělat si nouzové lano, možná by měli větší šanci, protože jak bylo vidět, k silnici to tak daleko nemohlo být, když se tam těžce zraněná slečna doplazila - ten pád lanovky zrovna na nohy, to už byla poslední kapka mého zklamání. Jo a když jsem venku ve velkém mrazu bez rukavic, tak v obchodě nejsem pomalu schopná vyndat drobný z peněženky. O vlcích už ani nemluvě. Konec spoileru. Ale jinak sedačkové ani jiné lanovky mě nikdy moc nelákaly a po tomhle filmu to tak asi zůstane napořád. ()

Cappuccino

Komentár obsahuje spoilery. Slušne začínajúci dramatický thriller s jemným závanom hororovej atmosféry približne v polovici stopáže začne padať na hubu kvôli nedostatku kreatívnych nápadov. Scenár bohužiaľ po určitom čase zlyháva a miesto postupne budovaného napätia a strachu na nás tvorcovia vybafnú so strašiakom v podobe geniálne zmýšľajúcich vlkov, ktorí sa však správajú proti svojej zvieracej prirodzenosti (určite by nechodili do blízkosti lyžovacieho strediska, kde sa z bežných okolností nachádza niekoľko tisícok ľudí...rozhodne by nečakali kým im z neba padne korisť a podobne) a sú len nástrojom režiséra k odstráneniu postáv. Škoda. ()

J*A*S*M

Intenzivní komorní survival drámo. Námět "trojice lyžařů uvízne na lanovce" určuje celý film, nějaké dějové kličky se k němu snad ani vymyslet nedají. S méně sympatickými hrdiny by se z Frozen stal velmi lehce kvalitativní propadák, no naštěstí se hlavní trojici povedlo vybrat na výbornou. Jejich snaha se zachránit žádné extrémní intelektuální pohoršení nebudí (ačkoli jsem se už dočetl pravý opak), dialogy se pohybují v rozmezí od snesitelných po zábavné, já jsem spokojen. 7/10 ()

Zajímavosti (14)

• Kevin Zegers natočil scénu se smečkou vlků bez dubléra. (Hal_Moore)
  • Hlas, jenž vysílačkou oznámí projetí poslední sedačky, patří Deemu Sniderovi, zpěváku kapely Twisted Sister. Jeho syn se na filmu podílel coby asistent režie a můžeme ho vidět ve scéně z kavárny, má na sobě tričko otcovy kapely. (SHI-SHA)
  • Film sa natáčal v lyžiarskom stredisku Snowbasin, ktoré leží 35 km severne od Salt Lake City v štáte Utah. Príbeh sa však odohráva vo fiktívnej horskej oblasti v Novom Anglicku na východe USA, ktorú tvorcovia nazvali "Mount Holliston". Holliston je v skutočnosti mestečkom v štáte Massachusetts, kde režisér Adam Green vyrástol. Žiadne hory a lyžiarske svahy sa tam nenachádzajú. (MikaelSVK)