Obránci Severu po pádu Zdi přijíždějí bránit Winterfell. Daenerys a Jona tam čeká chladné přivítání, Sama tragická zpráva. Daenerys se dozví tajemství Jonova původu. Theon se snaží napravit svá selhání. Cersei utužuje nové spojenectví. (DavidWark)

Z natáčení

Recenze (124)

stret

Neprítomnosť George R. R. Martina je do očí bijúca. Tam, kde bol inteligentný dialóg - ktorý bol podstatou celej ságy - je len tliachanie. Tam kde bolo prekvapenie a dej je len priemerná rutina. Ostala forma, zmizol obsah. A na tej forme bez obsahu bude minutých mnoho peňazí na štandardné potešenie milovníkov akčných brakov. A to lietanie na drakoch..... ()

Royaldell

Díl plný dojemných znovusetkání (hlavně tedy mé lásky s Branem..) a draků. Džoníček konečně přišel na to čí je,ale láskyplný vášnivý vztah se svou tetou bude samozřejmě nadále udržovat (láska je láska). It was worth waiting for! Taky jsem si znovu připomněla,jak tu Daenerys nemám ráda a že Jon,Jaime a Sansa jsou mis amores para siempre. ()

EmilHS

Bohužel mi to nedalo a musel jsem se po shlédnutí všech kladných reakcí a ohlasů na první díl podívat, co se děje tady... asi to nemá cenu komentovat, tak radši přejdu k startu poslední série. Tomu se v podstatě nedá co vytknout. Každá scéna byla vypiplaná do detailu a vlastně jsme sledovali takovou kopii úplně premiérové epizody Game of Thrones s trochu více pompézním nádechem. Nevím, jak je to možné, ale je obdivuhodné jak jsou osudy všech postav stále úplně otevřené a vůbec nejde odhadnout, co se stane v dalším dílu. Lepší rozjezd jsme si asi nemohli představit. ()

Eliott

Vše na co jsme čekali a doufali už několik sérií, že se přihodí. Několik postav se spolu potkalo po letech, odkryla se pravda a přípravy na boj ve velkém vrcholí. Hloupý, kdo tento díl odepsal a hodnotil jednou hvězdou. Ne v každém díle můžou někoho zabít nebo znásilnit, aby vás to zabavilo. ;) Přehodnocení po shlédnutí celé série: Asi nejlepší episoda i když nijak výrazná. Jako jediná mne dokázala dojmout a vzbudit ve mně jiné emoce než vztek nad pokaženým seriálem. ()

0verseer

”Stay back, he’s got blue eyes!” “I’ve always had blue eyes!” Po takmer dvoch rokoch čakania som predpokladal, že dostanem omnoho viac. Otváracie epizódy bývajú zväčša pomalšie, táto však bola prakticky celá len o opätovnom stretávaní každého s každým na Winterfell a zhola ničím neprekvapila. Všetko čo sa udialo sa už po predchádzajúcej sérii tak akosi prirodzene očakávalo, napätia a iskra sa z dialógov pri absencii vedúceho rukopisu G.R.R. Martina vytratili, akcia takmer úplne absentovala. Snáď už sa to ďalej bude len zlepšovať... ()

• Bronnovy prostitutky se zmiňují o zrzavém vojákovi jménem Eddie: „Vrátil se s popáleným obličejem. Teď už nemá víčka“. Toto je odkaz na postavu, kterou hrál Ed Sheeran v epizodě Dračí kámen (2017), která byla zjevně přítomna, když Daenerys (Emilia Clarke) zaútočila na armádu Lannisterů s Drogonem v epizodě Válečná kořist (2017). Sheeran druhý den na Instagramu odpověděl: „Díky @gameofthrones, věděl jsem, že jsem přeživší. (mikki089)
  • Čínští cenzoři kvůli násilí a erotice zkrátili epizodu o šest minut. (Duoscop)