všechny plakáty
Krátkometrážní / Válečný
USA, 2009, 6 min

Fiktivní trailer k neexistujícímu filmu, uvedenému v Tarantinově Hanebných panchartech. (oficiální text distributora)

Recenze (168)

Fr

Ministerium für Volksaufklärung Und Propaganda..... Vážené dámy, vážení pánové, VŽDYŤ JE TO PRDEL !!!! Je obdivuhodné, jak Tarantino (E.Roth) dokáže maličkostmi vytvořit mystický svět čehokoliv. Třeba fašismu. Nehodnoťme kvalitu něčeho, co vzniklo pro pobavení. Nebo jednou budeme nuceni hodnotit věci, ze kterých nám bude na blití…. (možná, že už je pozdě…) ()

Snake.Charmer

Tak originální bonbónek sem fakt nečekal! Na ploše šesti minut nedokáže nudit a Eli nám servíruje jeden kill lepší než druhej a občas proloží výbornym vtípkem. To vše s naprosto vážnou tváří Daniela Brühla, zmítanou všemožnýma emocema. Navíc má Zoller snad ještě větší body count za minutu než John Rambo v do Pekla a zpět. Maximální zábava... A "Making of" taky stojí za vidění. Nejlepší bonus z panchartího dývka. ()

Wysch

"Hello, Hitler? I want to surrender!" Propaganda a parodie na ni? Když už, tak prosím aspoň řemeslně s vkusem, tady chybí aspoň nějaká koncepce filmového postupu, kamera je rozkejvaná, není tu žádný detail, prostě to působí jako narychlo zplichtěnej krátkometrák, kterej měl za úkol se vyskytnout v jiném filmu a něco tam ukázat. Vtip to vlastně jako že má, parodie to je, ale tak moderně natočená, že to nejde brát ani jako pokus o nacistickou propagandu. Ještě, že v Panchartech si Daniel Brühl, když to sledoval, pořád protíral oči. Já dělal to samý. Šest minut, z toho tři mě nudily. Hm? [na DVD s Pancharty] ()

Hrabka

Hanebný pancharti jsou skvělým filmem a tento film ve filmu určitě stojí za zmínku a neměl by uniknout především fanouškům tohoto filmu. Pokud mám hodnotit jen tento kraťas, tak musím říct, že to je dobrá práce, která přináší fajnovou akci i komické situce. A hlavně ta poslední slova jsou nám dobře známá a mají sílu, že? ()

wosho

Nebýt Hanebných panchartů tak opravdu neví, co bych si o Pýše národa mohl tak myslet (snad to, že Eli Rotho si asi rád hráje na nácka, byť má ksicht výstavního obyvatele gheta v Polsku v roce 1942:-)). Takto to beru jako bonbonek skvělého filmu a důkaz, že Tarantino má svého psíka Rotha opravdu rád a snaží se ho co nejlíp prostrčit k režírování. Takže Pýcha národa je prakticky filmem o jejich nesmrtelném přátelství, které snad nedopadne jak kamarádičkoství Hitlera a Röhma-http://cs.wikipedia.org/wiki/Ernst_R%C3%B6hm ()