Mizerové navždy

• USA Bad Boys for Life (více)

Mizerové Mike Lowrey (Will Smith) a Marcus Burnett (Martin Lawrence) jsou zpátky a před nimi poslední společná jízda. (Falcon)

Recenze (601)

Fiftis

Chcel som ísť na to do kina, ale akurát sa objavil na Slovensku Covid-19. Bad Boys navždy sú po veľmi dlhej dobe filmom, ktorý po dlhšej tvorivej pauze nadväzuje na zavedenú značku a neživí sa len na podstatne lepších predošlých dieloch. Navyše, ide o tretí diel, ktorý nejde podľa zabehnutých konvencií ale prináša plnohodnotný ďalší diel do príbehu tejto dvojice. Tretí diel totiž ponúka presne to, čo by si fanúšik predošlých dvoch filmov vlastne prial vidieť. Návrat oboch titulných predstaviteľov presne v štýle, v akom ich máme radi, hromada humoru, napchatá akcia tak správne cez mieru a návrat niekoľkých známych tvárí. To všetko navyše podporené ešte o niečo temnejším príbehovým rámcom ako posledne. Výsledný kokteil tak funguje na jedničku a vy sa budete baviť od začiatku do samotného konca. ()

Toren

7,5/10. Tak tohle potěšilo. Přidávám se ke spokojené většině a hlásím, že třetí Mizerové se povedli. Nejosobnější díl, jenž nezapomíná na své kořeny ale zároveň vše potřebné modernizuje. Perfektní balanc, o který se spousta starších značek snaží a ztroskotá. Duo režisérů, kopírující typické Mizerovské trademakery s neprůstřelně fungující ústřední dvojicí, jsou očividně fanouškami série, neboť s látkou nakládají pečlivě, s úctou a přesto si prosadí vlastní aktualizace. A já jim fakt děkuju! V takový návrat jsem nedoufal ()

Cervenak

Človek dúfa v ako-tak dôstojné pokračovanie, a dostane film, pri ktorom sa zamyslí, či to vlastne nie je najlepší diel série. Ale už som jednotku a dvojku dlho nevidel. :) Buddy akčná krimi ako od babičky Bayovej. Dobre vyvážený pomer humoru, prekvapivo funkčných vážnych momentov a solídne natočenej, prehľadnej akcie, zavŕšenej dosť parádnou finálnou prestrelkou. Will Smith je najväčší frajer pod slnkom, Martin Lawrence je stále dobrá komediálna (ale nielen) protiváha, bavili ma aj mladí parťáci (čakal som, kedy sa konečne prejaví Bjorn, a nesklamal) a navyše to má kvalitných zloduchov. Zápletka nič bombastické, ale pekná osobná línia s pomstou úplne stačí a drží film pokope. Polnočné kakao ftw! ()

Allien.9

Nebudu lhát, od trojky jsem (i přes absenci Baye, který si ve filmu střihl alespoň symbolické cameo :-)) čekala opravdu hodně a dostala jsem ještě mnohem více. Má to k0ule, má to šťávu, tvůrci se možná změnili, ale nevyměkli, nep0srali se ze všudypřítomné korektnosti (čti: debility) a naservírovali nám tytéž "Bad Boys" jako před sedmnácti a patadvaceti lety. Chemie mezi oběma herci / postavami je i po té době naprosto jedinečná, Mike vypadá pořád skvěle a ani Marcus není tak strašný, jak tu někteří píší. Ač je to v podstatě telenovela, tak jsem se smála, brečela (tu jednu věc fakt p0srali...), užívala si akci a napětí a nejednou si posteskla, jak strašně mi ty devadesátky chybí. Objektivně 4*, protože minimálně jednička je pořád top, ale jebat na to.;-) ()

3DD!3

Závěr je jako mexická telenovela na tripu (ale v dobrém). Mizerové jsou zpět na jednu poslední akci a překvapivě se podobají spíše umírněné jedničce a dávají důraz na příběh. Povedená linie o Mikeovi je doslova naditá smrtí. Smith tu roli potřeboval jako sůl a snad mu znovu nastartuje kariéru. A Lawrence lepší roli mít už nikdy nebude. AMMO tým je nečekaně fajn a chemie starého s novým nečekaně funguje na výbornou. I noví režiséři umí. Na velkého šéfa ještě nemají, ale styl nezapřou. A Bayovo cameo samozřejmě potěší. P.S: Paola Nuñez je ňuňózní. ()

Zajímavosti (19)

• Film měl jít původně do kin v únoru 2017, následně v červnu 2017, a pak v lednu 2018. Nakonec byla stanovena premiéra na 17. leden 2020. (Geralt z Rivie)