Life Cycles

Dokumentární / Sportovní
Kanada, 2010, 47 min

Recenze (85)

fructic

Sice to nebyla žádná exhibice nejlepších bikerů, kteří by ukázali své "the best of...", a nešlo vlastně ani tak o to ježdění na kole, jak jsem čekal, ale za to mě tento film překvapil neuvěřitelnými záběry. Filmařský tým moc dobře věděl, jak a čím zaujmout diváka a to nejen diváka "bikera", ale i obyčejné lidi, kteří zůstanou s úžasem hledět na ty parádní snímky zkombinované s efekty. Těm, kteří byli zklamáni tím, že si neužili schopností pravých bikerů, doporučuji shlédnout sérii New World Disorder a ROAM. Já jsem si osobně podívanou moc užil. ()

exitak

Pro někoho možná srdcovka, pro mě rádoby líbivý dokumentární snímek o kole, který chce ukázat možná až moc najednou a přitom komplexita celého vyprávění zanikne v nudných komentářích a vysekaných "wow" scénách. Mohlo to být více dynamické, více komplexní. Znovu už bych se na to nepodíval, protože informační hodnota mizerná a co se týče akčních scén, je spousta dynamičtějších a atraktivnějších snímků a i když nemají skoro hodinovou metráž, jsou pro mě zajímavější, možná právě proto. ()

Milodar

Sice si myslím, že kolo není zvíře, ale jinak tento „bike film“ předčí leckterý oslavný velkofilm o krásách planety Země. Tvůrci evidentně mířili hodně vysoko a art laťku si zvedli až ke stropu. I věci tak obyčejné, jako je jízda ve staré dodávce s bikem za 150000,- Kč na korbě, jsou v tomto filmu nesmírně zajímavě ztvárněny. Zpomalovačky na dřevorubce i bikery taktéž artózní. Kamera létá jako sokol, hudba hýčká náš sluch. A největší parádička – střídání ročních období. To jím. Dědečku!, pamatuješ, jak mi moje první kolo přejel vlak, co vezl přehazovačky Shimano? ()

iampatrik

90% Líbí se mi adrenalinové-sportovní-dokumentární filmy + když je to k tomu připojena dobrá myšlenka - zde ekologie (zrovna tímto se mi trefili do vkusu) tak je o zábavu postaráno. Úžasný obraz, kamera, to stejné platí o hudbě a to je u takových to snímků důležité a zde funguje na jedničku. Co se týká komentáře během filmu, pro někoho jen prázdné věty bez významu, pro mě však již dobře zkombinovaná propagace ekologické myšlenky a zamyšlení se prostřednictvím mountain biku. ()

tarponko

Pekný dokument s fakt prenádhernými zábermi a scenériami. Čo mi však trochu vadilo boli v niektorých prípadoch spomalené zábery a miestami som sa aj nudil. No nič to neuberie na nádhere a na filmovom zážitku či už pre niekoho kto ide na bicykli občas do obchodu alebo pre niekoho kto sa v oblasti bikov pohybuje dlhšiu dobu. Príjemná, dych berúca oddychovka :) ()

• Na rozdiel od ostatných mountainbikeových filmov bolo k Life Cycles špeciálne skomponovaných sedem skladieb, vďaka ktorým sa mohli jednotlivé sekcie upraviť presne ako bolo zapotreby. (Eoin)