• USA Drunk History Christmas
Krátkometrážní / Komedie
USA, 2011, 6 min

Opilý američan vypráví netradiční vánoční básničku o setkání se Santou. (Cheeker)

Recenze (96)

Pelargius

,,15. prosince vypil Allan McLeod půl láhve whiskey..." Nemám ponětí, jak jsem se k tomuhle videu dostal, ale už se stalo. A mám na srdci jistou poznámku. Znovu jsem se přesvědčil o tom, jací jsou místní uživatelé suší a netolerantní hnidopichové. Nebylo to přeci zas tak zlé! Vůbec ne! Nechápete to? Vždyť je to úplně jasné! Allan se opije, vypráví, což se mu příliš nedaří. Díky tomu se zvrtne i další část, kde zase pro změnu boduje Gosling. Všechno je tudíž propojené. A tam je ta pointa! Víc toho psát stejně nemá smysl, protože Sonnery to vystihl úplně přesně a opakovat bych ho nechtěl. A navíc, Jim Carrey a Mendes! Nemáte srdce, vážení... ()

korbitch22 odpad!

Co to mělo jako bejt?Ožralej debil vypráví vánoční básničku a její děj hrají 3 světoznámí herci,bohužel to nemá jakýkoliv náznak nějakého smyslu nebo pointy.Vypraveč je jak retardovaný křeček,panebože ten režisér je totální patlal,když dostanete do ruky tyhle herecký esa ( Gosling s Mendesovou mu můžou leda políbit a Carey je k nepoznání ) napíšete jim nějakej smysluplnej a hlavně vtipnej part a nenecháte je pitvořit se v téhle patetické,bezúčelné hovadině.Pokud chcete na vlastní oči vidět tuhle zbytečnou blbost o hovně,račte se přesvědčit zde: http://www.videacesky.cz/skece/ozraly-stedry-vecer. Absolutně sem nepochopil smysl a už vůbec né důvod vzniku a navíc jak se dá po americku plýtvat s herci,když si vezmete kdo se ve filmu obejvil a za co stál,je to až žalostně k smíchu,nebo možná spíš k pláči,když to např.porovnám s vánočním speciálem Diagnóza Werich (http://www.csfd.cz/film/308648-diagnoza-werich/) ,ve kterém hraje polo známý český herec a amatér,film má smysl,pointu a vtip a je dělaný v úplně jiných poměrech...tak se může Gosling i s Careym jít zahrabat :D . Hakuna Matata: to víš že jo :D ()

hrumsrt

Ho ho ho, merry drunken Christmas.. Skoro jakoby milionářský fracek tak dlouho prosil tatíčka o peníze na film, až mu konečně vyhověl, aby mu dal pokoj.. Naprosto povrchní, bez jakéhokoli nápadu vyobrazené setkání rodiny Gostlingových se Santou a jeho šibalským pohledem Jima Carreyho.. Kdybych na to měl peníze, natočil bych si teda něco mnohem poutavějšího, tohle se McLeod snad musí bát komukoli pustit! Zbytečnost, kde si děti hrají na opilce a rodiče se smějí, aby jim udělali radost. ()

Oxytocin odpad!

V každém z nás je kus umělce. U někoho se to projeví, když se pořádně vožere a mele vtipné srač-ky. U jiného, když močí do sněhu a umělecky napíše vlastní jméno a další třeba, když totální amatér za pomoci štětce stříká po plátně sem a tam, aby zobrazil hluboce avantgardní umění. Tady se však žádný umělec neprojevil, pouze trapnost. ()

Fiftis odpad!

Toto je asi prvý krát, kedy názov snímky dokonale sedí s tým, čo vidíme v tejto 5 minútovej snímke. Okrem "režiséra" boli určite ožratí aj hlavní predstavitelia. To, že tu hrá Jim Carrey som si uvedomil až vtedy, ako som uvidel to meno v titulkoch. Nechápem či toto vzniklo za účelom pomoci onkologickým deťom, alebo to niekto myslel vážne. Neviem komu sa čo i len jedna hláška mohla zdať zábavná. Eva Mendes iba leží v posteli, Jim Carrey je tak zamaskovaný, že som si tú postavu mohol zahrať aj ja. Nič z herectva tu nikto nepredviedol. Ryan Gosling bol režisérovi zrejme niečo dlžný, alebo vie na Gosilnga niečo intímne. A dokonca som tu necítil ani žiadnu Vianočnú atmosféru. Tých 5 minút mi nik nevráti a ja ich chcem späť! ()