Láskyplný príbeh chlapca a jeho otca, ktorý bojuje v druhej svetovej vojne, rozpráva o hodnote rodiny a priateľstva a o rôznych filozofiách života a viery. Prostredníctvom bojových konfliktov vo vojne odhaľuje to, čo je skutočne dôležité aj v tých najťažších okamihoch života človeka. (Eoin)

Videa (12)

Recenze (54)

T2

Rozpočet $20miliónovTržby USA $6,485,961Tržby Celosvetovo $17,565,000▐ Nečakal som ale je to dokonca o niečo slabšie než Indický remake Tubelight z roku 2017. Ono ako nastrelený dej a rozsah poňatia čo ponúka je priam delikatesa, len sa pod prílišnou snahou režisérovi rozpadá pod rukami. Bohužiaľ ale nevyznie tak silno ako by si želal. Vyznie to tak niekde na pol ceste dobre a zbytok do prázdna. Máme tu pekne bohaté obsadenie hercov z ktorých asi najviac vynikne Tom Wilkinson a japonec Tagawa. /55%/ ()

eLeR

Aj jedna veľká slza sa mi skotúľala po líci. Little Boy vás zaujme svojim spracovaním, dojme tým smutným a poteší zlatým chlapcom, ktorý na svojich pleciach nesie ťarchu hádam celého sveta. Jasné, že to bolo niekedy až moc ... ale keď privriete oči, tak z toho vychádza jeden pekný, skoro rozprávkový, príbeh pre celú rodinu. Watson a Wilkinson výborní. ()

gogo76

Nádherný film z vojnového obdobia s veľmi roztomilým malým chlapcom v hlavnej úlohe. Akonáhle som zbadal Japonca Osimota, vycítil som akým smerom sa bude príbeh uberať. Postupne budované priateľstvo medzi chlapcom a Japoncom, ktorého nenávidí celé mestečko zaberá prevažnú časť filmu. Hlavným motívom však ostáva láska medzi otcom a a synom, ktorá je vykreslená tak silne, že v závere neostane suché ani jedno oko. Kto to zvládne, zaslúži si medailu za statočnosť... Film sa odohráva na vojnou nepoznačenom území USA, ale pár vojnových scén z Filipín sa tu vošlo a sú skvelé. Len som si povzdychol, že by som si toho želal viac. Takmer celý film je vyrozprávaný s ľahkosťou, jemným humorom a smutný je až samotný záver. Sú to však slzy šťastia...80%. ()

Fr

„…VĚŘIL, ŽE NENÍ NIC MOCNĚJŠÍHO NEŽ SAMOTNÁ VŮLE. VŮLE ČELIT VLASTNÍMU STRACHU A JEDNAT…“ /// Pepper je malej kluk, kterýho nejlepší a jedinej kámoš musí do války. Ten jedinej a nejlepší kámoš je jeho táta. Klučina se nemůže dočkat, až se taťka vrátí. Bohužel se objevil takovej zádrhel, přijeli pánové v armádním vozidle… Film s vypravěčem (miluju filmy s vypravěčem!) o klukovi co pohnul horou. Snové (či fantasijní) flashbacky oživují vyprávění a ukazují taky něco jinýho, než vybarvený městečko. Těžkej život nemá jen kluk, ale i Japončíci, žijící v USA (tak to jsem teda nevěděl!). A tak vyprávěj vo klukovi, o víře v návrat táty, o panu Hashimotovi a já furt nevím, jestli to má bejt pro děti nebo pro mě. Sympatie ke klukovi taky nic moc (nemám nic proti dětem, ale nepřipadá mi jako zázrak). Nakonec se mě snažej (ZÁMĚRNĚ) neuvěřitelně dlouho citově vydírat. Na to jim (s prominutím) seru. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Píšu si seznam, kterej mi vrátí tátu. 2.) Jmenuju se jako ta bomba. (jaká? Japončíci věděj…) 3.) Thx za titule „titulkomat“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

lykan9

Příjemný film ke shlédnutí s manželkou či milenkou, které si rády u filmu pobrečí a stačí jim to. (manželka brečela od začátku do konce...) Pro mě to bylo ale trochu málo. Herecky byl film poměrně nevýrazný. Jediný, kdo za to opravdu stál byla Emily Watson. I Kevin James v jiné než potrhlé pozici byl příjemným zpestřením, ale ostatní výkony byly velmi rychle zapomenutelné. V závěru musím ale film hodnotit nadprůměrně, doják je prostě doják :-) ()

• Zemětřesení zobrazené ve filmu se skutečně stalo v Los Angeles 3 měsíce před výbuchem bomby v Hirošimě. (michy9073)
  • Kevin James (dr. Fox) si oblíbil scénář natolik, že ve filmu hrál zadarmo. (kellne)
  • Pôvodne si mal vo filme zahrať aj Sean Astin, vedľajšiu rolu vojaka Carla, ktorú ale nakoniec strihači celú vystrihli spolu so Seanovou postavou. (Eoin)