Bart Cordell se vrací do Francie převzít impérium svého otce, který zahynul při letecké katastrofě. Je však obviněn z pašování drog a začíná tušit, že otcova nehoda i jeho obvinění jsou součástí rafinovaného spiknutí. (oficiální text distributora)

TV spot

Recenze (86)

B!shop

Zase docela netypicka Belmondovo role, kde sice hraje vicemene drsnaka, ale tady je za milonare a obchodnika, nehlaskuje, nerve se a jeho postava ani neni kdovijak sympaticka. Pribeh je sice docela solidni, ale bohuzel neni kdovijak zazivnej a misty sem se v tom lehce ztracel. No a konec je debilni. ()

Anderton

Jediným výraznejším mínusom tohoto pomerne realisticky pôsobiaceho filmu bol fakt, že pocitovo trvá o dosť dlhšie, ako v skutočnosti. Konšpiračné teórie tu uvádzané nebudú iba výplodom scenáristickej senzácie chtivej mysle a hlavne ako Slováka ma napádajú asociácie s fungovaním našich nadnárodných skupín. Belmondo hrá veľmi zvláštnu postavu, ktorá nie je spočiatku ukázaná v príliš kladnom svetle, čím pôsobí film ešte realistickejšie. Niektoré scény so ženami sú povedzme že dosť wtf, ale keďže neviem, ako to vo vyšších kruhoch chodí, tak ich nebudem kritizovať. Pre mňa je Následník filmom najma o dôvere k ženskému pohlaviu a ukážkou, že sa to s ňou nesmie preháňať. Ja tu na rozdiel od iných humor nachádzam, i keď vo svojej dobe nechcený. Hlavná mužská postava je totiž Bart a tá ženská Líza. ()

Xmilden

Člověk co se podívá na filmový obal by lehce nabyl dojmu (tak jako já), že to tady bude Belmondo třískat o 106. Opak je sice pravdou, ale zase tolik mě to nevadilo. Dostal jsem sice trošku jiný druh filmu, ale rozhodně ne slabší. Belmondo naštěstí semtam utrousí pomocí Krampola nějakou tu hlášku a také provede nějakou svou lumpárnu. Následník je rozhodně zajímavě netradiční belmondův film. 60% ()

papaJA21

Příšerný paskvil. Spousta vyloženě blbě natočených scén , včetně snad všech flasbacků, zpomalovaček , vidin a bůh ví čeho ještě. Po první půlhodině kdy se jakože profiluje profil Barta Cordella a my poznáváme jaký je to idiot, se detektivní část vcelku rozběhne, ale je však neustále ubíjena debilními proslovy a prupovídkamy. ()

Elyssea

Belmondo úplně jinak. Tento film totiž není typická Jean-Paulova šaškárna ani krimi. Toto drama nám nabízí Belmonda ve vážnější a vlastně ani ne moc sympatické poloze (a bohužel i děsném dabingu). Bart Cordell má sebevědomí jako Mt. Everest a nic jiného než úspěch (u žen) si ani nepřipouští. První půlka filmu je velmi pomalá, minimálně půl hodiny se nic neděje. Druhá půlka se rozjede ve velmi dobrém tempu, aby skončila ne až tak nečekaným koncem. Dějové odbočky (jak píše Enšpígl) jsou ze začátku hrozně matoucí a moje sympatie si hlavní hrdina nezískal. Pro mě film vyhrál Jean Rochefort a Charles Denner. ()

• Natáčanie filmu prebiehalo v Paríži a francúzskej obci Hayange. (dyfur)
  • Philippe Labro byl také autorem scénáře, v němž zužitkoval svou novinářskou praxi, v níž se seznámil s korupcí prorůstající politiku i podnikatelské kruhy. (argenson)