Epizody(6)

Belfastský detektiv Chester Campbell přijede do Birminghamu s pověřením vyčistit město od násilných pouličních gangů. (Netflix)

Recenze (92)

TheSpearCZ

Tak jsem se rozhodl po dlouhé době dohnat můj nejspíše největší seriálový rest, který jsem očekával, že se mi bude líbit a musím říct, že atmosféricky je to jeden velký vibe. Potěší tu známé osobnosti, v čele s dokonale hrajícím C. Murphy a A. Wallis, ale prostor dostávají i takřka všichni z rodiny. Jinak celý příběh není něco extra nového, ale prostě se na to krásně kouká a už jen ta doba, kostýmy, gentlemanství, whiskey... fuu, husina jen o tom přemýšlím. První dva díly jsem si ještě nebyl jistý, ale pak se to rozjelo a pozásluze musím hodnotit nejvyšším hodnocením. 1. série - 95% ()

peetrejr

Máme tu koniec prvej série a ja som nadšený. Seriály som už dlho nepozeral ale o tomto som počul už dávnejšie tak že si reku pozriem. No prvú sériu som zbaštil ako nič. Hustý gangsterský príbeh, premakané postavy, aj okoloidúci sú perfektní. Som zvedavý čo nám prinesie druhá séria aj keď nečakám už nič moc pretože neviem už čo by tvorcovia prinesli do série nové alebo inovatívne alebo čokoľvek odlišné. A plus keď to má 5 sérii a plánuje sa aj 6. séria. Takže hádam má druhá nezradí a dá mi to prečo som si tento seriál zapol. ()

ScarPoul

Knight v najlepšej forme. Jeho Peaky Blinders sú špinavý, podrazácky, ľudský a atmosférický. V niektorých prípadoch sa vám dostáva špina z Birminghamu za nechty. Murphy je jednoznačne ťahúň celej série a jeho drobné nuansy veľmi umne dotvárajú jeho inak mĺkvy charakter. Sam Neill je riadne slizký ale s určitými hereckými rezervami. Poteší hlavne Annabelle Wallis. Jej Grace je skvelo napísaná, zahraná a ešte je k tomu aj po všetkých stránkach očarujúca. V zásade, ako predstavenie prostredia, hlavnej zápletky a postáv je to viac ako dostačujúce a rozhodne ma to zaujalo. Uvidíme kam sa to bude uberať, ale zatiaľ som spokojný. Emócie fungujú a hoci tomu vyslovene chýba nejaká riadna nervy drásajúca scéna je to presne ten seriál pri ktorom si treba naliať za pohárik fajnej whisky a len sa oddať tomu, čo sa odohráva pred vami na obrazovke. Za najväčší a najpozitívnejší ťahúň považujem zakomponovanie súčasnej hudby, ktorá do tých 20 rokov 20 storočia sedí ako riť na šerbel. Nick Cave, The White Stripes a Tom Waits. Dodáva to tomu strašnú noblesu. 1.séria - 80% ()

Matrinx

Dlouho jsem neviděl nic tak dokonalého jako první sérii Peaky Blinders. Ideální poměr násilí (žiletky v čepicích jsou prostě cool, také jednu nosím, i když tupou) a romantických záležitostí. A když se to spojí v jedné scéně, je to vůbec nejlepší "Je krásné spolu mlčet, krásnější spolu se smát, nejkrásnější spolu vraždit" (upgrade Nietzscheho citátu). Navíc... je to také ideálně blonďaté, kouzelnější blondýnku snad ani najít nemohli. ()

mzss1

[87%] Naprostá paráda. Jsem rád, že jsem dal tomuto gangsterskému seriálu šanci! Vše se postupně od začátku rozjíždí, seznamujeme se tu s postavami, dějem a především do doby, která je zde výborně filmově vytvořená. Asi se nebudu moc o tom rozkecávat a napíšu delší komentář po vidění všech sérií, ale už nyní věřím, že mě to bude bavit díl od dílu víc a víc – alespoň v to doufám! Herecké obsazení je na tom perfektně, takže nemá smysl abych tu každého jednotlivě probíral … o tom až později. ()

Zajímavosti (8)

• Ve 35. minutě hraje píseň „Abattoir Blues“ od Nicka Cave & The Bad Seeds. (Duoscop)