Reklama

Reklama

Beca nejraději poslouchá hudbu ze svých sluchátek a touží se stát profesionální DJ. Když přijde do nové školy, zjistí, že je plná divných, zlých, ale i hodných holek, které mají jednu věc společnou - zajímají se jen o to, jak dobře zní, když společně zpívají. Jako těžký introvert se nehodlá s nikým přátelit. Svého plánu se drží až do chvíle, než narazí na velmi nesourodou partu holek, které spojuje sborové zpívání bez hudebního doprovodu. Ten si vytvářejí vlastním hlasem. Beca sice na první kolo námluv řekne "ne", ale nezpochybnitelný hudební sluch a schopnost zpívat čistě i ve sprše ji nakonec do klubu zpívajících studentek přivede. Jenže Beca je tak trochu rebelka, a tak to okamžitě začne mezi ní a neoficiální šéfkou týmu Aubrey nezdravě jiskřit... (TV Nova)

(více)

Videa (44)

Trailer

Recenze (470)

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Nejzajímavějším prvkem Ladíme! není Anna Kendrick ani Anna Camp, ale střih dialogů. Obecně platí, že i ty nejstylovější podívaný stříhají dialogy velmi konvenčně tím způsobem, že se střihne vždy na toho, kdo zrovna mluví. Maximálně třeba u souvětí se střihne přesně mezi první a druhou větou. Nikdy ale uprostřed věty. Schválně si toho můžete někdy všímat, je to velmi zábavné. Neexistuje třeba, aby se ve větě „Na vysoké získáš mnoho skvělých vzpomínek“ střihlo mezi slovy „získáš“ a „mnoho“. Tudíž i když se dnes v řadě děl stříhají některé scény poměrně rychle, až chaoticky, dialogy se drží naprosto striktních pravidel, a je úplně jedno, jestli se bavíme o artu, komerci, filmu nebo seriálu. Střih dialogů je prostě takový poslední ostrůvek jistoty v době různých deviací a fragmentací. Tady v tomhle filmu to ovšem až tak neplatí, jelikož dialogy jsou stříhaný klidně i uprostřed replik hovořících, zvlášť když spolu mluví víc lidí. Nejenže se z postavy A, která začne hovor, prostřihne na postavu B, a následuje návrat k postavě A. Často se objevují i varianty jako ABCA nebo ABCBA. Odsud je i zřejmé, proč není u střihu zas tak důležitý, jak moc se střihá a měření délek záběrů, ale spíš kde se střihá. Důvod tohoto rychlejšího střihu dialogů spočívá, jak napovídá název filmu, ve snaze sladit dialogy a muzikálový čísla. Je to klasický problém. Muzikálový čísla jsou oproti dialogům velmi svižný, tudíž jako by film vždy zpomalil a zrychlil. Tvůrci Ladíme! tenhle kontrast obešli tím, že i dialogy stříhají trochu jako ty muzikálový čísla. Zas tak moc námahy je to ale nestálo, protože ve filmu vedou spory snad všichni se všemi, tudíž ostrý beatboxingový a dubstepový styl přenášený z muzikálových čísel i do dialogů má své opodstatnění. Film samotný je tak co do formy kontinuální. Spory se odehrávají po obsahový stránce. ()

GeusX 

všechny recenze uživatele

Variace na seriál "Glee". Seriál, který jsem si oblíbil. Trochu jsem doufal a očekával něco podobného - přinejmenším efektní choreografie a zajímavě přezpívané songy. V podstatě to tu je, jen mi chybělo víc šťávy, větší energie a humoru, když už je to film na velkém plátně. Natěšeně jsem doufal v převálcovaní či něco jako best of Glee. To se nestalo. U mne je to o chlup slabší, avšak nadprůměrný hudební film. ()

Reklama

corpsy 

všechny recenze uživatele

No nečakal som takto dospelácky vedený teen rom - com. Sladkostí tam bolo minimálne, klišé dalo zabrať, ale malo svoje opodstatnenie a postavy, ktoré by sa v prevedení inými hercami stali hnojivom pre odcudzovanie, sú presne po chuti. Ja som akosi vygrcal komentár, ktorý nieje presným prevedením mojich pocitov, ale v skratke to zatiaľ stačí. ()

mcb 

všechny recenze uživatele

Schematická teen jednohubka, která se sice jistým způsobem snaží vybočit drobnou sebereflexí a odkazováním k jiným žánrovým klasikám (Snídaňový klub), ale nakonec se stane stejným z nekonečného zástupu. Aby se Ladíme! dalo brát více vážně v kontextu podobných snímků, muselo by mít především sofistikovaněji uchopené ženské postavy – další Ženy sobě se bohužel nekonají, parta holek je bohužel jen směska stereotypních figurek, která má danou roli ve skupině a určitý druh running jokeu (japonka mluví potichu, bohatá dceruška panuje, tlustá Amy dělá nechutné vtipy apod.). Příběh také není z nejdůmyslnějších, někdy si tato celovečerní variace na Glee dělá srandu ze své podstaty, záhy se však vytasí s její adorací. Co teda ve výsledku Pitch Perfect je? Body dolů za useknuté finále, body nahoru za sympatickou Annu Kendrick, kvůli níž je celý tenhle „muzikál z vysoké“ tak o dvě třídy koukatelnější. ()

Larrysbride 

všechny recenze uživatele

Celý film na mě působí dojmem "pojďme rychle natočit accapella muzikál pro teenagery, dokud je ještě Glee v televizi = dokud to děcka ještě žerou". Avšak z nějakého zvláštního důvodu to funguje. Romantická část příběhu není přeslazená ani nepůsobí zbytečně natáhnutá, accapella songy nenudí a občas Vás donutí si i zanotovat, electro remixy soundtracku jsou naprosto perfektní, a kdyby nebylo hodně zbytečných (doslova) zvracících pasáží, snad bych Pitch Perfect dala i hvězdiček pět. Jednoznačně nejvyvedenější komedie těchto Vánoc! ()

Galerie (30)

Zajímavosti (24)

  • V českém dabingu v momentě, kdy Chloe (Brittany Snow) učí Stacie (Alexis Knapp) choreografii, lze slyšet anglické „no“ místo českého „ne“. (Krocka)
  • Všechny notebooky, které se ve filmu objevují, pochází z továrny firmy Apple. (URBAN)

Související novinky

Ladíme! podruhé

Ladíme! podruhé

18.02.2014

Z předloňské hudební komedie Ladíme! se vyklubal překvapivý hit. Sedmnáctimilionový film vydělal v kinech 113 milionů dolarů a dalších 80 vytáhl z domácích nosičů, ohlášení dvojky na sebe tedy… (více)

Reklama

Reklama