Příběh správného muže v nesprávném těle. Posledním zoufalým pokusem o zastavení ďábelského spiknutí je implantace vzpomínek, tajemství a dovedností mrtvého agenta CIA nevypočitatelnému a nebezpečnému odsouzenci na smrt v naději, že dokáže dokončit agentovu misi. (Magic Box)

Videa (22)

Trailer 4

Recenze (266)

cukorek

Nočná zábava starého K. Costnera v ukradnutej dodávke ma ozaj dobre pobavila. Nie len táto úvodná veta patrí k nedostatkom tohto filmu, ale k nej sa pridala aj absencia vážnosti a prepracovanosti a hlbšie ponorenie do mysle diváka, takže po výslednom sčítaní je tu len priemerný výsledok. Žiadny z hercov tu nemá náročnú rolu a trhliny v práci režiséra sú nepriehľadnuteľné, pretože mať takých hercov ako Costner či T. Jones a nevyužiť ich potenciál je veľká chyba. Jednoduchý dej bez poriadneho zauzlenia prináša 50% úspešnosť. ()

Fr

,,PŘENESLI MI BILLYHO DO HLAVY. VŠECHNO, CO VĚDĚL, VŠECHNO, CO DĚLAL, MÁM V SOBĚ...“ /// CIA proti anarchistovi, blažícímu po světě bez politiků, bank … (prostě anarchista…). Souboj má bejt atraktivní, takže za agentůru vyráží do boje psychopatickej Kevča, vyzbrojenej kusem mozku (vzpomínkama) Ryana (Reynoldse). Příběh je jednoduchej, tak, aby ho strávila i poslední obyvatelka Babovřesk. Terorista si pomocí výpočetní techniky dělá co chce, takže vodpadá složitý vysvětlování a děj to nejen zjednodušuje, ale hlavně zrychluje. Díky tý prostosti to vlastně nenudí, navíc je servírována i rozumná dávka akce s ucházející pointou. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, že Kevča nezapomněl na Filipa. 2.) Mám v hlavě tajnýho agenta. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

SaNcHeZ_cz

Jasně, je to hloupé, naivní, přímočaré a strašně laciné. Zároveň to v podstatě ale na akční videobéčko jak vystřižené z půlky devadesátek má tak neskutečně našlapané obsazení, že to vynahrazuje hodně slabý scénář. Jistě, jsou věci, které filmu neprojdou ani tak, i přesto je Criminal neškodným akčním videobéčkem s trochu sci-fi zápletkou, které neurazí a pokud máte náladu na porci devadesátkové lacinosti, možná vám i tahle necelá hodina a třičtvrtě přijde k duhu. ()

kaylin

Kdyby se z toho vysekala ta strašná kravina o tom, jak se přenesou vzpomínky z jednoho člověka na druhého a tomu se mění osobnost, bylo by to minimálně průměrné, ale spíše ještě lepší. Drsný thriller se skvělým Kevin Costnerem ve výborné ambivalentní roli. Jenž takhle se z toho už od začátku udělala konina, která ani zdaleka nemá takový švih, jako třeba "Tváří v tvář", kde je podobně ujeté východisko. ()

Davies182

Zarputilá tvůrčí snaha o vyseknutí moderní poklony peckám jako Tváří v tvář, Šakal anebo Uprchlík, která ovšem tak docela nevyšla. Devadesátky jsou totiž dávno v čoudu, a co by kdysi trhalo rekordy v nejčastěji dokupované krabičce ve videopůjčovně, působí dnes bohužel vyloženě směšně. Áčkoví herci se pitvoří v thrillerové blbině urážející pomalu i dítě školou povinné, a než se to jednomu začne s přimhouřenýma očima snad i líbit, přijde odfláklý cukrkandlový konec. Chtěl jsem jásat nad guilty pleasure a místo toho pláču nad céčkovým direct to DVD průjmem... A mimochodem, buď tu Scott Adkins vážně neměl jedinou akční scénu, nebo jsem ve finále nepřekvapivě usínal. ()

• Väčšina natáčania prebiehala v Londýne, filmári však navštívili aj Kings Road či leteckú základňu R.A.F. Saint Athan vo Walese. (MikaelSVK)