Vítejte zpět. S ničím si nedělejte starosti. Všechno je jen ve vaší hlavě. (HBO Max)

Recenze (17)

PaTeXx

Otvírák čtvrté série se nese v duchu prvního dílu té předchozí. Hlavním motivem je samozřejmě klasická seznamovačka s prostředím (které má Westworld mimo jiné unikátní), s postavami a s jejím vývojem z důvodu časového skoku. První polovina skvělá, pak už bylo trošku moc toho opakovaného stalkingu Christiny a moc mě nebraly ani zdlouhavé rodinné trable u Caleba. Závěr moc potěšil. ()

Tranda

Mé znepokojené pocity z 3 řady se bohužel vrátili a tentokrát to bolelo ještě víc. Jelikož jsem 1. serii dal ten největší možnou poctu 10/10 tak to vypadá že je tu nejspíš nej průšvih serialového roku alespoň pro HBO. Právě zmíněný HBO potřebuje nového matadora, který by mě nahradit úspěch GoT, a usilovně se o to snažilo Westword ale to vypadá tak to asi nebude ono. Kvalitativně sešup dolů, Joy spolu Nolanem uznávám za jejich nápady a úctu k předloze ale provedení stojí opravdu na prd. Dělat unahlené zavěry po 1. dílu nové sérii není uplně rozumné, je tu možnost progrese, takže jen doufat, že si Joy spolu s Nolanem neukrojili až moc velký kus dortu. ()

warrenur

Po dlhsej pauze som si musel dat takmer pol-hodinovy vydareny recap prvych troch serii. Nuz a ta stvrta  zacina zvlastne a akosi sterilne. Obcas som mal dojem, ze zaciname opat od zaciatku s muzom v ciernom. A naviac, fesacik v zavere v tom este utvrdil. Ach jo...uvidime, co sa z toho vykluje. Slabsi priemer. ()

dO_od

// Špatný, ale především zbytečný. Westworld je seriál, kde výprava, hudba, kamera i herci dávno přerostli scénář Lisy Joy a Jonathana Nolana o takový parník, až to na začátku 4. řady působí chvílemi trochu nemístně. Spíš než první sérii Westworldu z toho mám dojem epizodního Person of Interest, a to fakt není dobře. V tuhle chvíli už ani nevím, jestli to ještě půjde zachránit, kdysi nová vlajková loď HBO ale ztratila veškerý lesk a šmrnc a to sledování začíná být fakt smutné. ()

Trevor

Čo vlastne táto prvá epizóda ponúkla? Biely muž - idiot na rande,biely muž otravuje chuderku Dolores, biely muž ktorý za všetkým vidí chemtrails a pochopiteľne MLADÁ SEBAVEDOMÁ ŽENA, pochopiteľne afroamerická klitorisáčka ktorá pozabíja komando vycvičených vojakov, pozostávajúce - úplne nečakane - z mužov bielej farby pleti a zabije aj nájomnéhovraha ktorým je - úplne nečakane - muž bielej farby pleti. Okrem toho táto liberálno-rasistická fraška nepriniesla nič, možno Williamov nákup v úvode trochu zaujal. Kým prvá séria bola ozaj vlajkovou loďou HBO tak rozbeh 4 hraničí so zúfalstvom... ()