Labyrint - Série 3

(série)

Epizody(7)

Recenze (90)

Tom_Lachtan

Prosím, dejte někdo Jiřímu Strachovi opravdu dobrý scénář, ne jen pátou (!) variantu na totéž.. Ono opravdu, dvě minisérie s Trojanem a Dvořákem a tři série Labyrintu pořád všechny hrají na stejnou tajemnou notu plnou kápí, tajemných masek, mystična a absence jakéhokoliv chapadla. Nechápejte mě špatně, tahle třetí série je dobrá, bavila mě mnohem víc, než druhá, k hereckým výkonům a režii nemám co vytknout a řemeslo je tu odvedené výborně, hudba i kamera je moc dobrá (a zrovna kamera u Stracha dost často působí až příliš televizně a levně, takže pochvala), jenže k čemu to je, když se scénář musí uchylovat k trapným výmluvám, aneb - diváku, to co jsi viděl, to jsi neviděl, byla to halucinace! Hůůůů !! - to opravdu není moc dobrá scenáristická práce, stejně jako dva noví detektivové, kteří měli v příběhu jen dva úkoly - záběry na upnutý zadek a béčkové balící scény, toť vše. Kupení vedlejších postav tu je sice také, ale tentokrát v rámci smysluplných mantinelů. Zatím jsem moc pochval nenapsal, ale v konečném důsledku mě to opravdu bavilo, fakt jo, jenže když je něco dobré, ale tam moc to prasí jedna složka díla, opravdu to zamrzí. ()

tranquill

"Vy nevěříte v Boha, pane Jonáši, vy věříte ve svou vlastní představu o Bohu...to není víra, to je handl!" A já teď věřím, že Jirka Strach jde konečně správnou cestou. Nemyslím tu mysteriózní, tou kráčí už hodně dlouho, ale cestu kvalitního scénáře, protože tentokrát se prakticky vyvaroval nereálného nebo nelogického chování postav a co se týče příběhu, tak ten je snad jedním z nejkomplikovanějších v našich končinách! A přitom se v něm nezamotal, ty různé linie mohou evokovat i skandinávskou scénu, i když atmosféru Pustiny to třeba rozhodně nemá, ale ta je také spíše jiným žánrem. Každopádně jen tak dál a můj vzkaz: Zasloužilo by si to "filmovou" kameru! ()

maverick10

Zkrátit to na 2 - 3 díly a věnovat se spíše než skládáním jednotlivých nitek příběhu složit jedno velké klubko, policejní práci, byl by z toho excelentní počin. Takhle mi z těch nitek šla hlava do kytek. Postava v podání Marka Taclíka a Jitky Čvančarové byla pro příběh zbytečná a jen dokresluje tu přebujelost příběhu. I příběhy unesených a vězněných se tu tak trochu opakuje a začíná to smrdět. Nicméně stále nadstandard české televizní produkce. ()

dr.fish

Třetí série už nemá příliš co nabídnout po stránce zpracování. Způsob vyprávění i styl snímání je daný, překvapit tedy moc nelze. Přesto je to dobré řemeslo a nuda minimální. Veronika Freimanová zahrála životní roli. Chyběla mi Zuzana Kajnarová, nechyběla mi Vilhelmová. Langmajerovi sekunduje Lenka Vlasáková, což není až zas tak špatné. Zuzana Kanocz byla ale nejlepší parťák. 75% ()

stration

La3yrint se Jirkovi povedl. Je vidět, že si tvůrci dali tentokrát se scénářem podstatně více práce, než na druhé sérii. Je neuvěřitelné, že ačkoli jde v podstatě pořád o to samé a schéma je podobné předchozím sériím, divák se ani chvilku nenudí a hltá jednu epizodu za druhou. Herci jsou opět perfektní, potěší hlavně Švehlík ml., Rampepurda a Taclík, u kterého jsem si do konce nebyl jist, jestli hraje hňupa, nebo jestli je geniální :-) Výborná je rovněž hudba Ondry Brzobohatého, která správně brnká na nervy v té pravé chvíli. Co se týká samotného rozuzlení, byl jsem spokojen. By mě zajímalo, kdo tohle všechno odhadl předem. Já teda ne. Poslední díl byl sice lehce překombinovaný a Langoš ťukající v podzemí hradu na zeď pár metrů od prkny zaházených dveří mě dokonce rozesmál, ale já si to už jenom užíval. Jiříku, toč hernajs dál! A toč podobný věci! Děsně Ti to jde! ()

Zajímavosti (13)

• Natáčení probíhalo v Brně – mj. Park Lužánky, Fakultní nemocnice v Bohunicích a v obci Deblín. [Zdroj: brno.rozhlas.cz] (majky19)
  • Natáčení probíhalo na hradě Herdegg v Dolním Rakousku, u kostela sv. Václava v Tišnově, v Brně, Deblíně a Nelepeči. (SONY_)
  • Psychopat vězní své oběti na rakouském hradě Hardegg, sklepení hradu s klecemi je ale natáčeno na hradě Lipnice nad Sázavou. Když však seriáloví policisté prohledávají skutečný hrad Lipnice nad Sázavou, záhadně žádné sklepy neobjeví. (RadimHavl)