Šest studentů se rozhodne ukrást správné odpovědi k důležitému testu a získat tak vynikající výsledky. Velmi brzy ale zjistí, že úspěch v životě nezávisí jen na plném počtu bodů... (oficiální text distributora)

Recenze (103)

Fanucci odpad!

Strašné...typická teenagerovské agitka na hollywoodský způsob (samozřejmě že s herci věkově 25+ a zastupující všechny "americké" rasy:-) Drogy, neúplné rodiny, důležitost vzdělání, nepodvádět za žádnou cenu a jít svou cestou. Americké problémy a hodnoty jsou nám v tomto snímku průhledně, lacině a bezduše vštěpovány, ovšem to by nebylo to nejhorší...Na to jsme z hollywoodu všichni už víceméně zvyklí:-) Ale aby se tak dělo mimořádně nevtipně a abych 90 minut koukal na zhuleného korejce, který má být nositelem humoru alá Oslík v Shrekovi...Ne děkuji. Divím se, že Scarlett v takové sračce hrála. ()

Kingjiri

Na Perfect Score jsem koukal zrovna během zkouškového období, takže jeho téma pro mě bylo aktuální. Znát zkouškové otázky a k nim ještě správné odpovědi je snad snem každého (vysoko)školáka:) Ale k filmu - jde o slušnou oddychovou komedii, která s odpovídající stopáží rychle utíká. A ačkoli se jedná o teen komedii, není tak přiblblá, jako většina jejích konkurentů. Z těchto důvodů a za zhulence Roye dávám tři hvězdy. ()

Jaňo

Hurá... Konečne to nebolo len o hlúpych a trápnych vtípkoch a o týpkoch (nechcený rým), ktorí používajú slová ako "šukať", "cecky" a "fajka"... Film mal slušnú pointu aj príbeh, obsadenie výborné a tiež výkon toho obsadenia. Usmial som sa na "odkazoch" na iné filmy, ale aj na podarenom scenári... Vrámci teenage určite veľké prekvapenie (ktoré som nečakal) a preto sa odhodlávam dať štvorku ako vyšitú... ()

darwin

Mezi teenagerovskými filmy je to podprůměr. Námět je sice zajímavý a skýtá velký potenciál, filmaři ho však nedokázali využít. Pominu to, že snímek diváka zavalí tunou klišé, i to, že Chris Evans má (bůhví proč) obarvené vlasy. Za celý film jsem se nedokázal ztotožnit s jedinou postavou, jedině snad Matt je ten správný, zbytek je mdlý. Škoda, že Brian Robbins po perfektním Varsity Blues šel s laťkou notně dolů. ()

Pepinec

"Úspěch v životě nezávisí na plném počtu bodů." Doporučuju všem místním závoďákům přilípnout si tenhle slogan nad postel. Ovšem jak vidno, tak na plném počtu bodů nezávisí ani úspěch ve filmu, to by totiž prdelky Scarlett s Erikou a kocouři Chris s Bryanem po tomhle majstrshitu nadosmrti lezli kanálama jako Želvy Ninja. O Robbinsonovi nemluvě, ten by jim mohl dělat mistra Třísku, která se zasekla v řitní oblasti kinematografie. ()