Luděk neví, cigánská kapela hraje Wabiho Daňka, Eda je poprvé v životě ve vinárně, plešky si nechají narůst vlasy. Most čeká veliká událost, ve které bude v hlavní roli váza. (Česká televize)

Recenze (119)

Frajer42

Luxusní zakončení luxusního seriálu. Tohle se Prušinovskému a spol opět hodně povedlo. Nejlepší český seriál od dob Okresního přeboru. Tleskám a moc se těším na další projekt těchto šikovných pánů. Prušinovský a jeho tým se naprosto vymanili ze soudobého proudu českých sraček, kterými je zaplavována naše filmová scéna, za což pánům patří dík. Nezbývá než doufat, že tímto dílkem budou trošku korigovat směr české tvorby a povede to k lepším filmovým zítřkům. ()

ForeverZiak

DYCKY MOST!... dycky most. Ty vole. Ty voleee plánoval som sa vyjadriť o seriály ako takom ale táto posledná epizóda si zaslúži samostatnú recenziu. Ľudia.. Nieto konkurencie na československej scéne tomuto seriálu, nieto viacej emócií v 8. sérii Got než v tejto JEDINEJ epizóde. Úžasné úžasné! Charaktery ako to v tomto seriály býva zvykom opäť nesklamaly, sú uveritelné a veľa krát vás aj naštvú, no to nevadí, lebo tak to je i v skutočnom živote! A to je to. Seriál Most! Je úžasný svojou pochopiteľnosťou a neobvyklou, atmosférou. Len ťažko by sa hľadal seriál, ktorý by v žánroch Drama/Komedie zažiaril tak ako MOST! Veď i pracovanie s hudbou je tu úžasné, to prepojenie s príbehom ku príkladu *SPOILER* Keď v tejto poslednej epizóde na Čočkinovom pohrebe hrá pieseň Don't stop believin' - aká to nádherná prepojenosť no nie? A takýchto príkladov je mnoho. Ďalej práca s kamerou je úžasná a nájdete tu zábery, ktoré by si oteckovia nedovolili natáčať :D - Jediné čo mi naopak vadilo bolo trochu nedotiahnutý vzťahový posun *SPOILER* Edy a Dáši... Ale viete čo? Mne je to šuma fuk, lebo tak ako vo skutočnosti, ani v seriály nemusí byť všetko jasne vysvetlené a očividné. A tak tomuto krásnemu skvostu ako aj tejto epizóde dávam 5 hviezd a približne 90%. A ako by povedala jedna oskarová rola, soudkyňe Barbara, - prípad je uzavretý, môžete odísť. DYCKY MOST! ()

Eire

Uz som trocha vychladol od pondelka.... Ale stale vo mne este doznieva OBROVSKEEEE SKLAMANIE. ufff... uff... Uz po sedmicke som zostal trocha v rozpakoch. Ale osmicka ma uplne dorazila. tak ako som bol nadseny z prvych 6 casti (az miestami jemne euforicky) tak som teraz Zhnuseny i znudeny zaroven. Jednoducho KOMEDIALNA rovina fungovala na jednotku. Akcna sedmicka sotva na dostatocnu, ale takmer hodinovy depresivny pohreb nakoniec vo vysledku stal za tie sracky co nakoniec vyliali z urny. Kolecko (alebo Prusa?) jednoducho zaver nezvladli. Vravi sa ze najtazsie je ZACAT a SKONCIT, medzitym to nejako ide. Presne to je pribeh Mostu!... Skvely rozbeh, potom sprint, ale bezec koli krcom nedobehol do ciela v casom limite. Pre mna MOST skoncil ako Vyborny serial ale mal Bohuzial len *6 casti...* D Y C K Y pamatuj ze zaver ma byt nejlepsi ze serialu ne NEJHORSI... Zdar kOLECKO! ()

FuLister

Krásnej závěr, v pravdě již asi kultovního seriálu. Myslím, že by rozhodně další série být neměla, neboť tady se to jasně uzavřelo, a ani nepotřebuju vědět jak to bude dál. Jinak samozřejmě tu bylo zase plno hlášek a vtipných situací, ale zároveň to bylo takové více lidské, třeba když si Luďan lehnul k ségře a byl na ni hodný. Takže jednoznačně za 5 hvězd. ()

Frontier

Je pátek a ve mně ten poslední díl pořád rezonuje. Byť byl celý díl zahalen do smutný nálady, i tady se objevilo několik nezapomenutelných momentů a hlášek (zarámovaný puzzle, nová zkušenost, péro v telefonu), který ve mně vyvolaly výbuch smíchu. Závěr mě pak rozsekal úplně. Dojemná řeč Luďana zakončená takovým způsobem, že člověk brečí a chláme se zároveň a neví, co z toho si má vlastně vybrat. No a pak Journey a sonda hospodou. Přiznám se, že i já jsem uronil slzu, nevím vlastně ani jestli víc kvůli Čočkinovi, nebo jestli proto, že tahle paráda končí. Asi od obojího trochu. Geniální zakončení! Pondělky už nebudou nikdy jako dřív. Na počest Ivana ode dneška v hospodě hlásím, že jsem vylitej jak Čočkin. Je suis Čočkin! Dycky MOST! ()

• Při Luďkově smuteční řeči před Severkou je v čase 44:30 záběr do publika, ve kterém je Luděk (Martin Hofmann). (afu)
  • Písnička, která hraje v 18. minutě, je „Devil Inside“ od INXS. Ve 27. minutě hraje „Whorehouse Blues“ od Motörhead. Na konci epizody pak hraje „Don't Stop Believin'“ od Journey. (Duoscop)