Reklama

Reklama

Nejsledovanější

  • angličtina Following (festivalový název) (více)
Trailer

Obsahy(1)

Jsme svědky generačního přerodu audiovizuální zábavy. Televizní produkci konkuruje nezávislá tvorba internetových tvůrců, kteří už stihli zaujmout v žebříčcích celebrit první místa. Rodiče panikaří, když jejich děti tráví celý den přimrzlé u obrazovek notebooků a smartphonů. Nejsledovanější je komunikačním mostem mezi dvěma generacemi. Co to vlastně znamená být YouTuberem? A proč se stali YouTubeři fenoménem, který má už dnes na společnost nepřehlédnutelný vliv? Celovečerní dokument poodhaluje tajemství jejich úspěchu a nahlédne do každodenních životů, které drží stranou kamery. Vyslechne názory všech, kterých se sledování a vytváření YouTube videí dotýká. Rodičů dětí, marketingových specialistů, sociologů, psychologů a samotných diváků. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

somnar 

všechny recenze uživatele

Natažená televizní repka je pořád televizní repka. Tvůrci se bohužel nezmůžou na nic lepšího a objevnějšího než obyčejné rozhovory, filmařsky je to děsná, mechanická nuda. Nejzajímavější "ukončení kariéry" jedné z youtuberek je odbyto titulkem na konci. Chápu, že to chtělo říct, že youtubeři jsou taky lidi, to ale přece nestačí. 40% ()

radomiil 

všechny recenze uživatele

):-(přitom my nejsme ještě tolik vzdálená předchozí generace,ovšem takovéhle zabavení je vskutku mimo jakoukoli zdravou/normální realitu=jejich vnitřní svět patří do jiné dimenze a vlastně ani litovat se nějakým ospravedlňujícím způsobem nedají;natož aby jim měli pomáhat psychologové, kteří jsou i na toto krátcí aneb každý strůjce svého osudu*študovaná běs a hrůza ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Film je úkaz sám. Ale zpracování nezajímavé a nezáživné. Klouže po líbivém povrchu. Dobrý film by měl znejišťovat a objevovat. Až v závěru se objeví kritičtější sebereflexe. Zaskočí chování rodičů malých fanoušků , které nevyvede z míry, že jejich děti papouškují po svých idolech prázdné fráze. Škoda že tahle ambiciózní skleníková generace interiérových v posledních letech přivedla ke krachu zničila 90% diskoték a tanečních klubů když si o víkendech vystačí s blitím nesmyslů na sociálních sítích. ()

hansel97 

všechny recenze uživatele

Škoda potenciálu, který mohl tohle ukázat možná po vzoru Show! i trochu odvráceně. Youtubeři se před kamerou přespříliš hlídají, což chápu, ale trochu to kazí podstatu dokumentu, který i přes objektivitu neukazuje nic, co by člověk neznal. Soustředí se vlastně na tvorbu spíše než na osobní životy a problémy, které jsou spojené s tak medializovanými kariérami. A odpověď na otázku jejich popularity vlastně také nenajdete. ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Nebudu zde mluvit o tom, co si o celkovém yotube femonému myslím. Duležité je hlavně to, že Nejsledovanější jsou vhodní spíš pro televizi. Dát je do kina, byla trochu absurdní kampaň. Dokumentu totiž i přes standardní režii, chybí nějaké větší sdělení. Nicméně, i tak mě donutil na některé učinkující změnit názor. Pokuď byl záměr ukázat yotubery jako obyčejné lidské duše, tak mohu i říct, že se docela zdařil. A víc jsem od toho, ani očekávat nemohl. Takže dávám 3. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (5)

  • Dokument byl původně koncipován jako časosběrný, což ve střihu nakonec není tolik patrné, ale hlavní hrdiny sledoval 6 let. Vzniklo 400 hodin materiálu, který musel být sestříhán. (hansel97)
  • Poprvé v českém filmu se sami diváci stali spoluautory filmu určeného pro kina. (ČSFD)

Reklama

Reklama