La ragazza dal pigiama giallo

• Španělsko La chica del pijama amarillo (více)

Recenze (2)

Karlos80

Neskutečně impotentní záležitost, natočená podle skutečné události z roku 1934, jenže co je to platné, když film je totálně nudný, bez vražd (pohled na spálené tělo a tvář, je docela málo si myslím), napětí, dějových zvratů a překvapení a jakékoliv chutnější atmosféry. Nakonec celá ta myšlenka filmu a finále zas nebylo tak zlé. Obsazení je docela zvučné, ale postavy mi přišly nesympatické a nezajímavé. Policejní inspektor (Milland) asi 70ti letý vrtošivý stařík nevýrazný. Sexuální scény omšelé a unavené. Co ta funky hudba? Přišla mě strašně otravná a vlezlá. Rok '77 a syntezátory, a připadal jsem si jak v 80's. V tomhle směru docela nadčasové, bravo pane Ortolani. Ale jinak se sem podle mě vůbec nehodila a nezaujala mě ani známá zpěvačka Amanda Lear, která tu zazní v jedné ze skladeb. Jednoznačně zklamání. Malé plus jen za atraktivní a výraznou Dalilu DiLazzaro (ta se neokouká, pěkná je ve scéně, kdy přijde do snobské společnosti jen v nějaké bundě a džínách, ty všechny doslova vyděšené pohledy stojí fakt za to), která svou roli zvládla přesvědčivě, ale nebylo bohužel v jejích možnostech film nějakým způsobem pozvednout, a za prostředí, natáčelo se ve slunném Sydney, což se předtím ani potom v tomto žánru už nestalo. "La corta notte delle bambole di vetro" se odehrávalo v Praze a "Le ombre roventi" v Egyptě, to tři čestné výjimky, které se nikdy poté už neopakovaly. Na IMDb poměrně vysoký rating 6.0 (241 hodnotitelů), což mě pochopitelně navnadilo, jsem jen zvědav jaké bude mít film hodnocení tady, až se dostane do širšího povědomí a zájmu filmových uživatelů. ()

pepua

To bylo zlé, hodně zlé. Příběh slabý, vražd po málu, takže bylo potřeba mne zaujmout něčím jiným a to se bohužel po většinu dobu filmu nedělo. I díky mizerné hudbě je to celkově zklamání. Ne nekvalitní, ale sakra nudný film. ()