Epizody(8)

Druhá řada se odehrává několik měsíců po událostech první série, tedy po uzavření případu Cory Tanetyové. Detektiv Ambrose, stále plný svých vlastních démonů, řeší další případ, co má zcela jasného viníka, ale postrádá jakýkoliv smysluplný motiv. (Česká televize)

Recenze (50)

dubinak

Námět se zdál hodně slibným, bohužel chyběla mi tu ta komornost první řady a téma té druhé už se mi úplně nevrylo pod kůži. Přibývá tu každým dílem moc postav a scénář je už trochu moc překombinovaný a ne tak atraktivní jako ve zmíněné první sérii. Docela zklamal celkový nápad na pointu, protože ke konci už to zavání přitažeností za vlasy. Atmosférou je to ale fajn, herecky to tu táhne Carrie Coon, která v divákovi nechá vřít krev. Určitě ale musím hodnotit o třídu hůř, protože ani ty díly mi neodsýpaly tak rychle jako s Corou. Trochu se zdráhám jít do té třetí. ()

Ant

Sledovala jsem hlavně kvůli Carrie Coon a taky jedině její postava byla jakžtakž zajímavá. Příběh byl na začátku skvěle postaven a člověk by při dostatku času byl ochoten podívat se na všech 8 epizod na jeden zátah. Jenže zápletka se začala čím dál víc komplikovat a spíš mě to znechutilo než uchvátilo. Skutečně bylo těžké s postavami sympatizovat. Pullmanův detektiv byl... zvláštní? Celou dobu jsem měla pocit, že vidím slova napsaná na papíře místo člověka. Nicméně nemůžu říct, že bych se nebavila, ale očekávaní naplněna nebyla. ()

vyfuk

Sinner začal v celku zajímavě. Udržel si kořen z minulé sezóny a začal na novo. To zní skvěle. A taky to tak vypadalo. Ale jednoduše... v moment, kdy se do toho až moc začala tahat sekta, jejíž smysl jsem nepochopil, asi dvacátá matka a nějaké velmi křehké vztahy v rodinách mezi postavami, začalo to být na mne moc. Hlavně moc nudy a odbíhání od tématu. Seriál si dokázal udržet v celku dobrou pozici, ale nic netrvá hold věčně. Jediný zajímavý aspekt tak jednoduše zůstal Bill Pullman a jeho linka. Ale ani to, to nedokáže tahat věčně. ()

Vyrida

O třídu horší než-li byla první série. Kromě otravného dětského protagonisty mi ani celá zápletka nepřišla bůhví jak zajímavá. Vyvrcholení celé pointy byl slabý odvar a potěšil maximálně tak návrat už známého komisaře Ambrose na scénu i když ani jeho oddělená temná dějová linka moc zázraků nepřinesla. ()

vydumnica

Druhej sérii The Sinner chýba všetko to, čo bolo najlepšie na tej prvej, ktorá bola taká dobrá, že v porovnaní s ňou sa až zdá, že toto bolo vlastne slabé. Cora mala lepšie postavy, hercov, scenár, spracovanie, twist a momenty prekvapenia a tiež finále. Jessica Biel bola ako Cora fantastická!!! Videla som to už viac ako pred polrokom, ale mám to ešte v spomienkach. Ako som vtedy písala, z hlavy len tak nevyfučí!!! A Julian? Tak tento príbeh si už možno o mesiac nebudem pamätať. Julian skrátka nie je ten typ hlavného hrdinu, s ktorým by divák sympatizoval a všetko s ním prežíval. Už v tom je problém. Core som odzačiatku držala prsty, osud Juliana a Very ma až tak nezaujímal, vedľajších postáv ani toľko. Chýbal mi tu fakt nejaký super twist alebo odhalenie. Aspoň že Bill Pullman nesklamal. Carrie Coon tiež ok. Nehodnotila som každú epizódu zvlášť, ale štyrom by som dala 3* a štyrom asi aj 4*, ale celkovo dávam 3*. ()