Drsná kriminálka z Los Angeles sleduje životy členů elitní policejní jednotky, která se postaví do cesty nejúspěšnějším zlodějům v zemi. Ti mají v plánu zdánlivě nemožný cíl – vyloupit losangeleskou pobočku Centrální banky Spojených států amerických. (Magic Box)

Videa (7)

Recenze (450)

Lucasion

Tenhle film se mi bude velmi špatně hodnotit. Těšil jsem se na něj, dlouho jsem otálel, nakonec jsem se u něj příjemně bavil. Problém není úplně ve filmu, ale v přehlcenosti trhu. Gerard Butler je pro tyhle roli drsnýho chlapa jak stvořený. I příběh, ač má velmi dlouho stopáž, tak baví od začátku do konce. Hudební podkres v pořádku. A akční pasaže přehledné a dobře natočené. Vidíte, já říkal, že není lehké tento film hodnotit. Zkrátka v tom, o čem film vypráví a jak ho vypráví, tak to dělá velmi dobře. Problém nastane ve chvíli, kdy si uvědomím, že jsme tohle už jednou, dvakrát, mockrát viděl. Den of Thieves je super akční thriller, který sleduje policejní jednotku na stopě zlodějů peněz. Ovšem těchto variant jsem viděl již tolik, že ač mě film bavil, tak mě nezaujal natolik, abych si ho pustil opakovaně a nebo z něj byl nadšený. Líbil se mi, po filmařské stránce je to dobře odvedená práce. Pro mě ale stále nyní nadprůměr. V porovnání s odlehčenější popcornovou zábavou ve stylu Fast Five (2011) nebo naopak drsnější Triple 9 (2016), to v mých očích ztrácí. [Special Edition] (70 %) ()

Cervenak

Občas človek z kalných vôd vyloví klenot. Partia béčkových hercov sa ocitla v dobre vymyslenom, dobre napísanom a perfektne natočenom áčkovom filme a snaží sa hrať ako Pacino a De Niro, čo sa darí najmä strašidelne spuchnutému Butlerovi, ktorý tu v úlohe hajzlovského, ale nie celkom nesympatického poliša podáva možno najlepší výkon svojej kariéry. Toto som si vychrochtal a chvíľu som uvažoval aj o plnom hodnotení. ()

Lacike

Christian Gudegast ma ocividne rad Mannov Heat a tak sa rozhodol natocit film s rovnakym typom pribehu v ktorom sledujeme skupinku zlodejov, ktory sa chystaju na velku lupez tak aj skupinku policajtov, ktory im idu po krku. FIlm sa vo velkom venuje aj rodinnym vztahom vsetkych postav. Lenze postavy nie su vôbec zaujimave a tym padom vsetka ta bohata dejova omacka strasne nudi. Este Butlerov drsniacky policajt sa aspon zdialky akotak chyta na Pacinovu postavu v Heat, ale Pablo Schreiber ako vodca zlodejov je uplne nevyrazny a bez charizmy. Prestrelky tiez pripominaju Heat vyraznym zvukovym prejavom a snahou o realisticke pojatie. Ale su natocene totalne neprehladne. Vo velkych detailoch a cely cas som sa uplne stracal v tom kto kde vlastne v ktorej chvili stoji a po kom striela. Korunu trapnosti celemu filmu dodava zbytocna zaverecna sokujuca pointa. Jak keby to bez takych vycucanych zvratov uz neslo. Asi chceli byt tvorcovia aspon trochu originalny. Je mi luto, ze to dopadlo tak nefunkcne po kazdej stranke. Dalsi Heat by som s nadsenim prijal. Ale toto sa absolutne nechyta ani na Affleckov The Town. 4/10. ()

Slasher

Malujte si co za hovna chcete, za mě přesně taková ta policejní "ayerovka" (a budiž, malinko rip-off HEAT) pro jaký mám slabost. Drsný mačo charaktery na straně kriminálníků i policie, zábavný obsazení a cool městský přestřelky, naposledy s čím mě potěšilo TRIPLE 9. Butler tu hraje super "cop gangstera", co je svým způsobem větší grázl než banda lupičů v jeho hledáčku, takový fyzický anti-hrdina mu sedí a táhne film i s dvouhodinovou stopáží. Charisma i záporák Schreiber (známý z AMERICAN GODS), má to pár zábavných UFC cameí a vtipnou scénku s 50 Centa dcerou. Srát originalitu, tyhle filmy by měly pořádně vydělávat - chci jich víc. ()

Sarkastic

„Vypadáme snad jako týpci, co tě zatknou? Nasaděj ti klepeta a odvezou tě na stanici? Na něco jsem se tě kurva zeptal!“ - „Ne.“ - „Správně. Přesně. Prostě tě zastřelíme. Je to míň papírování.“ Tvrdí chlápci na obou stranách, všichni sehraní profesionálové, kdo však koho nakonec trumfne (nebo spíš „přechčije“)? Hned úvodní (ne)podařená loupež měla říz a navnadila. Pak sice tempo polevilo, ale za prvé měl divák za úkol trochu poznat postavy (v případě Velkého Nicka i soukromí…bez čehož bych se výměnou za kratší stopáž klidně obešel, to „zlidšťování“ jistě nemuselo být tak dlouhé), za druhé se vše připravovalo na hlavní chod. A ten byl opravdu chutný, i když si na něj člověk musí nějakou tu chvíli počkat. Zinscenované „představení“ na odvedení pozornosti a pak hlavní akce. Pořádný kus filmařiny a napínavé k tomu. A přestože samotný konec se snaží být možná až příliš „chytrý“ a na efekt, čím víc o něm přemýšlím, tím jsem vlastně radši, že to nedopadlo jinak (jakože jsem se obával dávky patosu). Slušné 4* jsou pro Dokonalou loupež tak akorát. ()

Zajímavosti (20)

• Postava, ktorú stvárnil Gerard Butler, je voľne založená na bývalom špeciálnom agentovi ATF a operatívcovi v utajení menom Jay Dobyns, ktorý bol veteránom v infiltrácii do rôznych zločineckých organizácií. Samotný Dobyns si zahral vo filme menšie cameo ako zákazník baru, ktorý  platí účet. (Real Tom Hardy)
  • Merrimen (Pablo Schreiber) na střelnici střílí z pistole SIG-Sauer P226, jinak používá pistoli Heckler & Koch HK45C, útočnou pušku Heckler & Koch HK416 D10RS a při přestřelce v koloně kulomet M249 SAW Paratrooper. (Maulincio)
  • V čase 1:16:08 se chystají šerifové do akce a jediný Big Nick (Gerard Butler) na sobě nemá žlutý nápis SHERIFF. Avšak v čase 1:49:00 už nápis má, a to zepředu i zezadu. (trainster6)