Drsná kriminálka z Los Angeles sleduje životy členů elitní policejní jednotky, která se postaví do cesty nejúspěšnějším zlodějům v zemi. Ti mají v plánu zdánlivě nemožný cíl – vyloupit losangeleskou pobočku Centrální banky Spojených států amerických. (Magic Box)

Videa (7)

Recenze (450)

malylada

Nelítostný souboj to není ani zdaleka, ale snaha přiblížit se je zřetelná a vůbec ne špatná. Těžce se mi hledaly sympatie Gerardovi, který hraje naprosté hovado, na druhou stranu je to role, kterou potřeboval a snad ho nakopne. Na mě tento přístup nezabíral a celou dobu jsem tíhnul spíše k záporákům, kde se povedl casting mnohem lépe. Dokonalému zločinu nechybí osvěžující tempo a promyšlenější zápletka ho posouvá dal než k obyčejnému béčku. Atmosféra má stoupající tendenci, akční scény působí natural a naprosto precizně. Malinko škoda, že se nedostal do našich kin, chce to více takových filmů. Ve filmu se objeví i Max Holloway a MIchael Bisping, úpovinost pro milovníky MMA !!!!..... 8/10 ()

Lima

Děr ve scénáři to má více, než švýcarský ementál, což si uvědomíte hlavně při ne až tak příběhově zvládnuté loupeži a pak při závěrečně pointě, která je všechno, jen ne chytrá. Přitom by chtěla být něco jako ´Obvyklí podezřelí´. A co tu jinak máme? Střet dvou silných osobností a příběh, který sází spíše na atmosféru, než akci, které se tu stejně na začátku a samém konci dočkáme. Tedy je to takový ´Nelítostný souboj´ ze second–handu, Butler není Al Pacino, Schreiber pak ani zdaleka osobností typu DeNira a Gudegast se na Manna dívá hodně zespoda s úctou. Ale když nebudu srovnávat, pak důraz na postavy, pozvolnější tempo, atmosférické reálie L.A. a ultra-macho Butler, tak jak ho chceme vidět, to všechno mi dost sedlo a ty čtyři mírně nadhodnocené hvězdy dám, navzdory té nevydařené pointě. ()

Wacoslav1

Po úvodní loupeži která se zvrtne v masakr policejních složek je jasný, že to LAPD nenechá jenom tak a na stopě zločinců už je tým který si taky zrovna nebere servítky. Vede ho Butler který chlastá pivka, hulí cajga, vytrvale hláškuje a zvládne nasrat každýho koho potká. Do jistý míry tu registruji pokus o film typu Heat, ale je určitě minimálně o třídu slabší. Po úvodní svižné přestřelce se víc než hodinu kecá a zdlouhavě vyšetřuje. Jenom Gerard je těžce nad věcí a vyfuckuje klidně i lidi od FBI. Po druhé akci zločinců se z toho pro něj stává osobní záležitost kterou musí vyřešit za každou cenu. No co dodat je to Butlerova one man show pro jeho fanoušky. Film sám o sobě průměrný, občas se trochu vleče a finále je předvídatelné.55% ()

Sarkastic

„Vypadáme snad jako týpci, co tě zatknou? Nasaděj ti klepeta a odvezou tě na stanici? Na něco jsem se tě kurva zeptal!“ - „Ne.“ - „Správně. Přesně. Prostě tě zastřelíme. Je to míň papírování.“ Tvrdí chlápci na obou stranách, všichni sehraní profesionálové, kdo však koho nakonec trumfne (nebo spíš „přechčije“)? Hned úvodní (ne)podařená loupež měla říz a navnadila. Pak sice tempo polevilo, ale za prvé měl divák za úkol trochu poznat postavy (v případě Velkého Nicka i soukromí…bez čehož bych se výměnou za kratší stopáž klidně obešel, to „zlidšťování“ jistě nemuselo být tak dlouhé), za druhé se vše připravovalo na hlavní chod. A ten byl opravdu chutný, i když si na něj člověk musí nějakou tu chvíli počkat. Zinscenované „představení“ na odvedení pozornosti a pak hlavní akce. Pořádný kus filmařiny a napínavé k tomu. A přestože samotný konec se snaží být možná až příliš „chytrý“ a na efekt, čím víc o něm přemýšlím, tím jsem vlastně radši, že to nedopadlo jinak (jakože jsem se obával dávky patosu). Slušné 4* jsou pro Dokonalou loupež tak akorát. ()

Anderton

Asi treba prijať fakt, že podobné chlapské filmy sa presunuli z "mainstreamu" do dvd/bd požičovien a museli v európskych kinách ustúpiť CGI teroru. Ale verím, že nepôjde o status quo pre ďalšie storočie kinematografie, "dávám Bolševikovi tak deset let". Možno aj preto som si Den of Thieves užil možno podobným spôsobom ako kedysi The Heat. Záverečná lúpež bola výborne premyslená a bolo ju veľmi zábavné sledovať, ako aj záverečné zúčtovanie. Lenže kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepšie. Že ide o režijný debut, som sa dozvedel až po filme a príjemne ma tento fakt prekvapil. Trochu mi prekážal zbytočný nazelenastý kamerový filter, LA si predsa vystačí aj so svojim neštylizovaným pôvodným lookom. ()

Zajímavosti (20)

• Velká většina natáčení probíhala v Atlantě, aby se využily státní daňové úlevy. (ČSFD)
  • Ve filmu se objeví dva šampioni UFC. Člena gangu Base si zahrál Max Holloway a obchodníka s diamanty z konce filmu si zahrál Michael Bisping. (rhcp44)