Vysloužilý člen speciálních jednotek se ocitá v časové smyčce, v níž musí znovu a znovu prožívat den své smrti. (Filmbox)

Recenze (432)

JASON_X

Za mě nejzábavnější akční scífko za posledních x měsíců, možná i let... Svižné, vtipné, příjemně retro, se skvělými herci, skvělou výpravou, nabité skvělými triky, sexy... za tenhle dementní výraz se stydím... no tak teda aspoň "A Michelle Yeoh je pořád zatraceně sexy", to už by snad šlo... Tahle pecka si brzy žádá ještě jednu projekci, času bude dost, všechno je zavřený, covid buď pochválen. A i když zápletka s "věčným návratem téhož" není vůbec originální a bez jistých hollywoodsky nablblých dějových rovin typu "otec a syn" a "ajlavjů" bych se rád obešel, hodnocení je bez diskuse +90%, takovýhle ryzí koncentrát z VHSkových videobéček je pro mě lahůdka. P.S.: Musím si (až otevřou knihovny) znovu přečíst Neffův Čtvrtý den až na věky, mám takový neurčitý dojem, že jeho leitmotiv je Boss Levelu tak nějak trochu podobný. ()

silentname

"Boss Level" v podstate splnil všetko čo mal. Možno by som akurát ešte pridal, že sa jedná aj o komédiu. A potom je to kompletné. Už som viackrát spomínal, že mám rád filmy s časovými slučkami a tento je ešte o to lepší, že si to spracoval tak trošku po svojom a po hlave. Je tu pár pomalších momentov, no nerušili ma. Myslím si, že keď na konci dospeje Roy k tomu čo má vlastne celé urobiť, tak je to efektné. A je super vidieť ako postupne dostáva jednotlivé kúsky informácií a ako si z nich začne spájať mozaiku. Že možno nemusí zomrieť každý deň znovu o 12:47. Že možno všetko leží v malých detailoch. A čím viac ich má, tak o to lepšie sa možno bude vedieť v situácii zachovať. A hoci sa niektoré veci nikdy nezmenia, tak iné zase ostanú rovnaké. A vďaka tomu musím povedať, že je film veľmi vtipný. Plus Frank Grillo to hrá absolútne perfektne. Úplne ho v tejto role cítiť a dáva do toho absolútne všetko čo môže. A áno viem si predstaviť, že po 130krát už je to obohrané klišé a viac otravné, než vtipné alebo strašidelné. Je pravda, že reálny Boss Fight tu nie je, a možno by som film nazval trošku inak. A mám aj názov, no to by bol spoiler. Ale povedal by som, že na konci by malo byť slovíčko "Achievment". Som rád, že film nám nemusí dať v závere odpoveď na všetky otázky a super je aj fakt, že som sa pri sledovaní ani raz nenudil. A hoci sú tu pomalšie momentky, ktoré film trošku brzdia, tak mi vôbec nevadili. Keby to bola takáto akčná scifi blbosť po celú dobu, išiel by som na plný rating, no tie pomalšie momentky ma občas vytiahli von z tej zábavy. Poviem ešte, že skvelí sú aj jednotliví zabijaci. Všetci sú zapamätateľní a vtipní. A majú svoje malé momentky. Takže stojí film za pozornosť? Ak máte radi oddychové popcorn filmy, pri ktorých môžete vypnúť a uvoľníte sa v tejto šialenej dobe, tak toto je film pre vás. Ja som to zožral aj s vrecom. Hodnotenie: A ()

Shakers

Nespomínam si kedy dostal Frank Grillo lepšiu úlohu. Väčšinu hra druhé husle drsňákov, vyhadzovačov, bodyguardov, veliteľov špeciálnych jednotiek, ale hlavnú rolu malo kedy. Aspoň nie v Ačkových vodách. Tu ju konečne dostal a pod režisérom, čo natočil veľmi fajn A-team ma dosť bavil. Keď už sme pri hercoch, tak na tento film som sa pozrel kvôli Gibsonovi, ktorý ma takú nevýraznú a malú rolu, že sa vôbec divím, že ho tam obsadili. V ďalšej vedľajšej mini úlohe síce poteší Michellle Yeoh, ale jej rola je tiež dosť malá. Celý film nesie na pleciach Frank, ktorý vždy keď umrie, prežíva deň znova a posúva sa ďalej. Bavilo ma to posúvanie v pred, ma to dosť zaujímavých scén, akčných aj vtipných, akcia zabaví, humor pobaví a príbeh ma tiež čo ponúknuť. Keďže to nie moc dlhé, tak ma to ani nenudilo. 75% - 4* ()

EvilPhoEniX

Našlapané akční béčko s časovou smyčkou připomínající videohru s výborným Frankem Grillem, který má dost možná nejlepší zářez v kariéře. Hlavní hrdina se každé ráno probouzí s tím, že jej chce zabít spousta assassinů z neznámých důvodů a když selže, jeho den se opět resetuje. Velmi zábavně a hravě natočeno s plno nápady, fajn hlášky, slušnou akcí ikdyž na pořádný fight či přestřelku zde pořádně nedojde, jsou to většinou velmi efektní a rychlé likvidace, ale příliš to nevadí. Mel Gibson a Naomi Watts jsou sice spíše do počtu, ale Mel i na tak malém prostoru dokázal zaujmout především svou historkou s hadem, ta mě dostala. Skvělá oddychovka. Příběh****, Akce****, Humor****, Násilí***, Zábavnost****, Hudba***, Vizuál****, Atmosféra****, Napětí****. 8/10. ()

Xmilden

Překvapivě zábavné, přestože se jedná už o poměrně ohrané Hromnicové téma. Za tento fakt film vděčí sympatickému Franku Grillovi, který na to zkrátka MÁ a taky tomu, že obsahuje jen jednu slabší pasáž někdy ke konci filmu, jinak scénaristé fakt nechrápou a vymýšlejí nové a nové finty, tak hlavnímu hrdinovi misi znepříjemnit. V menší roli opět potěší stárnoucí Mel, který si pro nás připravil jednu pěknou historku s krajtou. 70% ()

Zajímavosti (15)

• Hudbu k filmu nahrali Bratislava Symphony Orchestra v Štúdiu 2 Slovenského rozhlasu. (desade)
  • Spoločnosť Cliva Ventora (Mel Gibson) sa volá "Dynow" (z angl. Die now - Zomri teraz). (m.a.t.o.)