Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hlavní postavou dramatického příběhu je Tom Sanders, spořádaný otec rodiny, odborník na počítače a vedoucí pracovník renomované počítačové firmy DigiCom. Stejně jako ostatní očekává, že bude při fůzi firmy povýšen na viceprezidenta. Překvapeně však zjistí, že jeho šéf Bob Garvin nabídl místo atraktivní a ambiciózní Meredith Johnsonové. Tom s ní před deseti lety prožil vášnivý milostný vztah, který však nyní považuje za mrtvou minulost. Meredith se jej pokusí svést, a když se jí to nepodaří, obviní ho ze sexuálního obtěžování. Současně začne podkopávat jeho postavení ve firmě. Způsobí, že Bob přijde pozdě na důležitou poradu, a navíc jej před Garvinem i spolupracovníky znemožní. Přestože jej všichni zrazují, najme si Tom zkušenou advokátku a na její radu se rozhodne kolegyni zažalovat. Vedení podniku nemá na veřejném projednávání skandálu zájem, protože by to mohlo před důležitou fůzí ohrozit pověst firmy. Tom však odmítne řešit situaci interně. Navíc dostane anonymní vzkaz, který jej upozorňuje, že ve hře jde Meredith o mnohem víc, než je patrné. Přestože se mu podaří spor vyhrát, díky náhodně vyslechnutému hovoru zjistí, že je v mnohem větším nebezpečí, než se zdálo. (TV Nova)

(více)

Recenze (188)

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack Ennio Morricone: 1. Serene Family ,2. An Unusual Approach ,3. With Energy And Decision ,4. Virtual Reality ,5. Preparation And Victory ,6. Disclosure ,7. Sad Family ,8. Unemployed! ,9. Sex And Computers ,10. Computers And Work ,11. Sex And Power ,12. First Passacaglia ,13. Second Passacaglia ,14. Third Passacaglia ,15. Sex, Power And Computers , ()

Madison 

všechny recenze uživatele

Chvíľami zbytočne zamotaný režisérsky štýl Barryho Levinsona veľmi nemusím a ešte viac mi prekážal v Spáčoch. V tomto filme prekombinovaným dejom na jednej strane vyvyšuje klasickú zápletku hollywoodskych thrilerov z 90tych rokoch nad ostatné predpotopné klišé, na tej druhej občas nudí a divák túži po tom, aby sa snímka viac ,,rozhýbala". Disclosure je solídny inteligentný film, ktorého najväčšie čaro spočíva vo výbere jednej z najlepších dvojíc - Douglas, Demi Moore a ich "sexuálna hra" zaručene pobaví a s využitím nadštandardnej Morriconeho hudby spôsobí príjemné dvojhodinové mrazenie. ()

Reklama

numi 

všechny recenze uživatele

Tenhle film by potřeboval oprostit od všech těch hrátek s výkoností chipů a virtuální realitou, zaměřit se pouze na spor mezi hlavními představiteli a trochu odvážnější režii. Ne že by odvážná nebyla, ta sexuální scéna byla výborně natočená a odvážná celkem taky, ale krom této scény se všechno pohybuje v zaběhnutých kolejích a je to velká škoda. Michael Douglas je skvostný, Demi Moore byla sexuálním symbolem v devadesátých letech, ale teď už by jí asi podobnou roli nenabídli. Tím však nechci říct, že by se na roli nehodila. Naopak, zvládla ji bravurně a nikdo jiný než Sharon Stone by to nezvládl lépe, ale s odstupem času už to trochu ztrácí šmrnc. Celkově za tři a je velká škoda toho, že se děj roztříštil na ty dvě dějové linie, mohlo to být o stupýnek lepší. [únor 2006] ()

KASUGI 

všechny recenze uživatele

Fakt byl tohle bestseller? To prodávali za dolar k hambáči? Nebo ten rok nic jiného nevyšlo? Nebo knihomolům prostě jeblo? Už kdysi mi to smrdělo jak je to divně poskládané. Buď chtěl Crichton příběh o sexuálním obtěžování a nevěděl, jak to zakončit dostatečně epic, tak tam narouboval fúzi a čachry o místo v práci, nebo měl kratičkou epizodu o čachrech v počítačové firmě, ale byla tak krátká, že ji rozšířil o sexuální obtěžování. Tak jako tak, je tohle hybridní spojení úplně debilní. A neskutečně mě tam sere ta nedořešená dějová linka s ředitelem Sutherlandem. S Demi Moore kuje po celou dobu pikle proti Douglasovi a pak to na konci úplně vyšumí a pohodička, jede se dál. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Další role Michaela Douglase, která podléhá svodům fatální ženy. Když šéfová zavelí, navrch v podpatcích a s tak plným dekoltem, je těžké odolat. Douglas, který léta postupně šplhá až do vedení firmy, to zvládl. Nejprve se nechal orálně načít, aby pak morálně odolal. Je na každém divákovi, aby posoudil, zda v téhle nekalé hře nehraje až moc velkého obětního beránka (zase tolik se nebránil), každopádně není radno krasavici na šéfovském křesle odmítat. Tehdy do toho coby milenci bušili, co to šlo, dnes ale on má rodinu a „dokáže“ se ovládat. Následující ráno je ovšem všechno jinak. Škoda, že tvůrci nasadili několik „atraktivních“ odboček, které jsou možná fajn, ale dohromady se pod nimi ztrácí původní záměr (tj. sexuální obtěžování na pracovišti). Podzápletka o zmanipulované zakázce, další odbočka do polosoudní síně, další do technothrilleru. Prostě těch těžkopádných intrik a virtuálních realit bylo najednou příliš. Což je škoda. Co se Douglase týče, šlo o jasný pokus o zpeněžení jeho minulých úspěchů se Základním instinktem nebo Osudovou přitažlivostí. Co se režiséra Barryho Levinsona týče (který posledních patnáct let spíš paběrkuje), zvolil cestu průměrného zpracování, žádnou nadstavbu nečekejme. Bylo by rozhodně zajímavé, co by s látkou provedl původně zamýšlený Miloš Forman. Zkáza Demi Moore je nakonec až příliš těžkopádná a nijak zvlášť vzrušující. Prostě tohle spojení techniky a erotiky postrádá to hlavní: náboj. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (10)

Reklama

Reklama