Odvážná loupež svede dohromady nejlepšího experta FBI na chování zločinců (Dwayne Johnson) a dva znepřátelené gangstery (Gal GadotRyan Reynolds). Tady půjde do tuhého. (Netflix)

Videa (22)

Trailer 8

Recenze (630)

verbal

Typický Netflus. Sice efektní, výpravná a pompézně natočená, ovšem zbytečná, brutálně předražená, sterilní, anemická a těžce dementní pásová pícnina pro hovada o šablonovitě silně iritující alfakrávě, co vytírá světová velkoměsta dvěma bezradně čurákujícími trapáky, osazená přeplácenými instaprimadonami, které lze nazvat herci, jen pokud jste právě vylezli z exkurze na klinice pro léčbu obličejových plegií. Tedy abych zase tolik nekřivdil, Gájen Gejnolds s jeho jedinou naučenou polohou „Dedpůl v jakékoliv roli“ působí jakž takž přirozeně, uvolněně a drží tuhle pičočalamádu pro debily sem tam nějakou tou hláškou jednu hvězdu od nedávné Expedice náctiletý kokot, ovšem prkenný nasteroidovaný žaludohlav, kožená šišolebečná vypušapkovaná židozonka a veškerý ostatní komparz, záměrně vybraný tak, aby je příliš neztrapňoval, to je, spolu se scénářem na úrovni retardovaného čínského kuchaře s jediným receptem na vaření polymerů z hoven, čirá tragédie a vytírání si prdele penězi. Čili nezbývá, než opět zamáčknout slzu při nostalgické vzpomínce na promakané, oduševnělé a vtipné předmileniální kámošfilmy a povzdechnout si nad tím, jaxe tu úspěšně podařilo multimediálním kokotporátům za pár let vypěstovat unifikovanou degeneraci nevkusných konzumních stádových vymaštěnců, na jejichž mlaskavé vykrmování bohatě stačí furtdokolové žluklé pomeje. ()

nash.

Svižná, odlehčená jízda, ve které nejde o umění, ani o hluboké charaktery a převratnou filmařinu, ale o zábavu a přátelské pošťuchování v akčně dobrodružném mixu budddy-heist-indianajones-movie. Má to švih, občas pobaví nějakou narážkou, a navíc neustále plynule přechází od ulítle přestřelené akce k zábavným slovním přestřelkám a zase zpět. Okázale přitom opovrhuje logikou i fyzikálními zákony a ještě okázaleji kašle na uvěřitelnost příběhu i jednotlivých zvratů. Hodně se střílí, ale nikdo neumírá, útěk z vězení, uloupení neuloupitelného, všechno je brnkačka. Mám pocit, že už dlouho jsem u filmu nezažil tak příjemný relax. ()

PetrPan

Fádní srágora, která  ale měla pravděpodobně být nevídaným a nápaditým dobrodružstvím. Johnson se bohužel nikdy nestal skutečnou akční hvězdou a až na výjimky hraje dvě role, Policajta ze školky nebo kokota.  Tady je to ta častější poloha, tedy kokot.  Reynolds tady vůbec nemá co dělat, byť se mu jako jedinému ta snaha o něco docela dařila a chvílema jsem se při jeho hláškách i usmál. Gadotovou si pak už ani nepamatuju, stejně jako celou zápletku.  Lokací pak plná řiť, ale nikde žádné okouzlení nádhernou přírodou. Akce  zcela sterilní, triky mnohdy až překvapivě příšerné (digibýk, ach). Jedno vejce, a to docela přeháním. ()

Davies182

Smíchat Indiana Jonese a Dannyho parťáky nebyl vůbec špatnej nápad, a všichni světoví zaprdění kritici ať si nudou klidně ukoušou nehty na rukou, když se nedokážou na dvě hodiny odreagovat. Výborná chemie mezi ústřední dvoj(troj)kou a parádní gagy. Akce je sice "jen" snesitelná a změny prostředí zdaleka nefungujou tak, jak by asi úplně měly, ale ono to vážně stojí hlavně na špičkování mezi Deadpoolem a Rockem... Budu doporučovat. [Netflix] ()

Gilmour93

Wonder Woman, Deadpool v civilu a přeplacený doktor Hořan Bravestone soutěží, kdo dál dočůrá a vrcholem scénáristického umění má být, že se často mění vítr.. Uměle působící rutina bez tváře a sebemenší snahy přijít s něčím nápaditým. Ve své podstatě je to zbytečné jak síťka na Dwayneově hlavě, když škrábe ve vězeňské kuchyni erteple. Optiku těch, co tam vidí duši Indiana Jonese, bych chtěl mít. Toto vztekle okopává kotníky i Království křišťálové lebky.. ()

Zajímavosti (39)

• V úvodu, kdy se hlavní protagonisté potkají na Bali a John Hartley (Dwayne Johnson) líčí Nolanovi Boothovi (Ryan Reynolds), kdo je, tak sklenička s pitím záhadně putuje, zdvojuje se a mizí z/v rukou obou aktérů. (cerdax2)
  • Snímek se měl původně natáčet na mezinárodních lokacích, kvůli pandemii COVID-19 se však natáčelo jen v ateliérech v Georgii, kde vzrostly obří kulisy. A kvůli autentičnosti vyrazil štáb na jeden týden, a to bez hlavních hvězd, do Itálie. (ČSFD)