Spenser zrovna vyšel z vězení, ale vyšetřování zvrácené vraždy ho znovu přivádí do bostonského podsvětí. (Netflix)

Videa (5)

Recenze (215)

Dr. Hawkeye

Tak si říkám, jestli mi ta karanténa leze na mozek, nebo mám tak jiný vkus než místní většina. Přímočará akční záležitost, která si občas zahraje na nostalgickou strunu z 80. let. Wahlberg jako Spenser, bývalý policista, který si odseděl 5 let za napadení šéfa, jenž za dost podivných okolností zametal důkazy. Už od začátku je jasné, že tady něco smrdí. A smrdí to o poznání víc i o pět let později, po jeho propuštění. Onen bývalý šéf je brutálně zabit a z vraždy je obviněn (chvíli po Spenserovi) další policista, jehož mrtvolu najde jeho žena... A tak se Spenser vydává společně se, zprvu trpěným, spolubydlícím Hawkem pátrat po podstatě toho smradu... Korupce, drogy, podvody a navrch spousta akce, kde Spenser není vždy za hrdinu, ale naopak dostává dost často na prdel, jako třeba Willis ve Smrtonosné pasti. Pravda, ne tak brutálně, krvavě a tel bohu ani z poloviny tak legendárně. Střídmá stopáž pomáhá tomu, že se nebudete nudit, ale po skončení filmu vám toho v hlavě patrně moc do dalších dnů nezůstane. I tak, jako příjemné zpestření na páteční večer, potěšilo. ()

666Carnage

Za mě příjemná detektivka od Berga s jeho stálou hvězdou Wahlbergem. Několikrát jsem se zasmál a příběh byl sice ohraný ale jak říkám dobře se na to koukalo a rychle to uteklo. Konec možná nabízí otevřená vrátka pro další díl ale to se klidně nemusí stát. Je zajímavé, že je to z dílny Berga a je to dam docela málo akce. Tady se trochu více soustředil na samotné postavy mi přišlo. Prostě si tyhle dva pánové natočili s radostí film, který klidně může mít 100 dílů nebo z toho může být seriál. 60% ()

TheEvilTwin

Povedená akčně-kriminální jednohubka, která určitě nenudí, akce je v průběhu dostatek a semtam se najde prostor i pro vtipkování, i když v menší míře, než ve kterou jsem doufal. Wahlberg slušný jako vždy, nepřehrával a pobavil, zápletka tuctová a nijak inovativní, ale tempo dostatečně rychlé. I když se najde pár much a v určitých scénách z filmu vyloženě tryská naivita, je to naštěstí taková ta aktraktivní Two Men Show, kdy hlavní dvojce divák fandí a těší se na závěrečné vyústění, a tudíž si to udrží zaslouženou pozornost. ()

i když to není jejich nejlepší kousek,tak na mě opět spojení Berg-Wahlberg zafungovalo a bavil jsem se u téhle místy i celkem vtipné detektivky víc než obstojně.Wahlbergovi tyhle role uštěpačných spravedlivých drsňáků sedí a tady je navíc doplněn sympaťákem Dukem a jako vždy solidně hlásícím Arkinem.Nakonec ani nevadí,že celé je to od začátku extrémně průhledné a už asi po patnácti minutách je jasné kdo je kdo a jak to celé ve finále dopadne.Ani to specifické bostonské prostředí se ještě neokoukalo,což je rozhodně dalším plusem pro Berga a jeho partu...70% ()

Lacike

Neviem či sa Helgeland snažil napísať variáciu na pecku L. A. Confidential odohrávajúcu sa v súčasnosti, ale výsledkom je skôr malá lacná detektívka v štýle filmu Small Town Crime v ktorej jeden expolicajt s dobrým srdcom vyšetruje vraždu chlapíka kvôli ktorému sedel v base. Je to celkom v pohode film, ale chýba mu poriadny spád alebo nejaká výraznejšia scéna. Celý čas som mal pocit, že sa ide len na pol plynu. Najlepší ja Wahlberg ako hlavný hrdina, ktorého neustále niekto zmláti a on pritom z neho vymámi nejaké informácie. Jeho nechcený spolubývajúci príliš nefunguje ako jeho parťák. Chémia medzi nimi nefunguje a ani mu nie je príliš nápomocný. Prípad o skorumpovaných policajtoch neprináša nič nové a hlavného záporáka, ktorý za tým všetkým stojí odhadnete hneď. Akčných scén je minimum a všetky ste videli v trailery. Dokopy zaberajú pár minút. Väčšinou niekto Wahlberga mláti. Aspoňže sa od minula Berg poučil a už sú všetky bitky prehľadne zostrihané. Najzábavnejšia bola epizódka so psom, ktorý sa vola Lego, ale aj tá trvala len krátko. Celkovo to je celkom v pohode jednohubka, ktorej by nezaškodilo skrátenie stopáže, ktoré by filmu snáď dodalo potrebné tempo. Výsledkom je béčko, ktoré by ste neočakávali od týchto tvorcov, ale skôr od niekoho, kto je v oveľa nižšej lige. 6/10. ()

• „Ta nejnebezpečnější věc, kterou jsem kdy ve filmu dělal, bylo bojování se Cerronem. Kovboj nikdy v životě zápasení nepředstíral, takže jsem mu říkal, že mě kope docela tvrdě,“ prohlásil Mark Wahlberg, jaké bylo natáčení s Donaldem „Cowboy“ Cerronem. (Duoscop)
  • Cerrone se jako zkušený zápasník také spolupodílel na choregrafii bojových scén a vypomohl i jako kaskadér při automobilových honičkách. „Nemůžu uvěřit, že mi za to ještě zaplatili,“ rozplýval se Kovboj, který je známým milovníkem adrenalinu. [Zdroj: fights.cz] (Duoscop)