Epizody(8)

Otis se konečně dokáže uvolnit, a to často a impozantně, jenže tlak na výkon se stupňuje, ve škole řádí chlamydiová infekce a kamarádi se potýkají s novými problémy. (Netflix)

Recenze (124)

filmmovier

Překvapivě lepší, než série číslo 1. A taky mně to víc bavilo, a to i přesto, že ubylo humoru (kterého je ale pořád víc, než dost) a děj se stal více dramatičtějším. A vyváženějším. A tentokrát mně bavil i Eric, který se stal snad tou nejzajímavější postavou ze všech, a to je co říct. Druhá série je mnohem víc emociální a taky rychleji odsýpá, ačkoliv je pořád osm dílů, v téhle sérii snad není žádná výplň, bavilo mně to celé od začátku do konce, herci si to opět zatraceně užívají a dabing je taky špičkový. Postavy jsou propracované mnohem víc, než minule, hercům to parádně šlape, děj je nabušený a opět se nebojí kontroverzí, tu menších, tu větších a Gillian s Asou totálně vládnou celému seriálu! Netušil jsem, že po nadprůměrné první sérii může přijít druhá, která je ještě mnohem lepší a patrně úplně bez chyby. Po druhé osmičce dílů se na třetí řadu těším ještě mnohem víc! Maeve je tady hezčí. 95%. ()

husokachna

Trošku mě mrzí, že seriál, který si tak nádherně a lehce v první sezóně pohrával s klišé, k závěru druhé sezóny do těch klišé trošku zabředl. Tomu se ale asi nejde vyhnout a seriál s neuzavřenou sérií asi musí vždy nutně směřovat k vybřednutí, rozpliznutí a rozředění kvality. Jen doufám, že třetí série nebude velký kvalitativní sešup a za všechny ty nablblý úsměvy na tváři a příjemný návraty do puberty zatím nechám pět hvězdiček. ()

djfun

Po skvělé první sérii, jenž měla překvapivý švih a lehkost, se ve druhé dle mého místama trochu moc tlačí na pilu . Nejzřejmější je to pak v posledním díle, který mě svou snahou o všechna -chvílema dost křečovitá- vyústění kapku sral. I tak je ale docela hustý, jak tenhle seroš dokázal zasáhnout i postaršího týpka, jako jsem já:) Ty postavy si nejde neoblíbit a proto doufám, že trojka nás nemine! ()

Cartmof

2. série byla mírné zklamání. Postavy se stále vyvíjely a měly svoje problémy z 1. série. Zároveň se nám nějaké postavy přidávají a vytváří nové dynamiky a zápletky. Hlavní problém ale je, že některé linky jsou doslova nudné a občas jsem si říkal, zda díl v polovině nevypnu a nedokoukám ho jindy. Nebyla to žádná katastrofa, ale oproti minulé série spíše pokles. ()

UhLee

Druhá série - (8/10). Nejvíc se mi líbí na tomto seriálu líbí, že nemá žádné hluché a výplňové epizody. Tyto problémy trápí nejeden seriál a jsem moc rád, že je Sex Education výjimkou. Skvěle pracuje s aktuálními tématy a podává je neskutečně poutavým způsobem. Herecké obsazení je úžasné. Postavy jsou ideálně napsané a každá z nich se v seriálu mění a vyvíjí. Teď už jen zbývá čekat a těšit se na další sérii. Nejlepší epizoda: Epizoda 8 (S02E08). ()

Zajímavosti (20)

• Žlutý automobil, kterým přijel na návštěvu Otisův otec Remi (James Purefoy), je Ford Cortina Mk III ve verzi GT (Grand Touring). Třetí generace Fordu Cortina se vyráběla mezi lety 1970–1976. (J.F.B.)
  • Najlepšie hodnotená epizóda seriálu k júlu 2021. (Pat.Ko)