Neopatrné pátrání po informacích udělá s Cassiana Andora (Diego Luna) hledaného zločince. (Disney+)

Recenze (52)

warrenur

Paci sa mi, ze je to cele vo vaznejsom duchu, v tmavsom "have" a hlavne bez komickych a i logickych blbin, ako vacsina "Lucasfilm-serialov" Starwars univerza poslednych rokov. Po vzhliadnuti prvej epizody s nejednoznacnym nastavenim hrdinu a suvislymi dialogmi som sa blizsie pozrel na tvorcov a zrazu bolo vsetko jasne. Gilroy - tzn. Bourne :) Pohodovy otvarak. Mam z toho dobry pocit. ()

kenkaku

Není to prvoplánová juchanda pro děti - to je super. Lépe to koresponduje s atmosférou Rogue One. Co ale úplně neimponuje je pomalé tempo bez cíle. Andor prostě někam chodí… něco dělá… nevíme co. Flashbacky do minulostí mě vůbec nezajímají (a nevím ani proč by měli). Nebavilo mě to. Nechytlo mě to (nenalákalo) dívat se dál. A to je špatně. Hodně špatně. ()

Ripley

Hodnotím první tři díly(jak je vyplivnul D-plus).První Star Wars,které nevypadá jako Star Wars.První Star Wars u kterých jsem měl tendence přetáčet děj dopředu z důvodu totální nudy.První Star Wars u kterých jsem si málem ukroutil hlavu při poslechu příšerných dialogů.Pravděpodobně to nejhorší z hraného Star War univerza,co kdy do teď vzniklo. ()

liskam

Tady asi budu troškus více kritický než většina.... Ale zase až tak "vydřenej" z toho nejsem. Respektive vůbec nejsem vydřenej z našeho hlavního hrdiny. Nevím jestli Diegovy dali před natáčením nějaký antidepresiva nebo co, ale já u něj necítil a ani neviděl jedinou pořádnou emoci. Naproti tomu musím vynachválit casting vedlejších postav! Naprostá paráda, od geniálně udělaného robota který má problém s řečovým modulem, přes šéfa ochranky, šéfa společnosti až po přátele Andora kteří mu tak nějak pomáhají proplout životem. V tuhle chvíli musím říci, že tenhle seriál je seriálem VEDLEJŠÍCH POSTAV! Přesný opak Obi-Vana..  Bohužel i tak dávám lepší 3* a 70% ()

Hellierer

Tony Gilroy se rozhodl, že někdo ty Hvězdné války musí zachránit, a tak nám naservíroval špionážní drama z tohoto známého univerza, které nabízí parádní atmosféru, špinavost, vizuál, hudbu (člověk si občas vzpomene i na Blade Runnera) a jednoduše přináší přesně to, co si fanoušci už dávno zasloužili a možná v to ani už nedoufali. Zatím nadšená čtyřka a doufám, že se to nezvrtne. ()

Zajímavosti (3)

• Roodown, přezdívaný „Crusher“, je specifický druh, který se používá na těžké práce. Je doslova „zabudován“ do exoskeletu, který zvyšuje už tak přirozenou sílu. Poprvé jsme ho mohli vidět na planetě Jakku ve Star Wars: Síla se probouzí (2015). (Veskoslav)
  • Bendine byla společnost na výrobu hvězdných lodí, která vyrobila například XR12 v době Galaktické republiky. Jedna z těch lodí, Satellite Liberator, skončila u Watta na Tatooine v jeho „skládce prvotřídního zboží“. (Veskoslav)
  • Oficiální označení červeného robota je B2EMO. (Veskoslav)