Série(3) / Epizody(18)

Novinář se snaží vyrovnat se smrtí svojí manželky. Začne se chovat nevrle, aby od sebe odehnal ty, kteří se mu snaží pomoct. (Netflix)

Recenze (181)

Arsenal83

Ricky sa vrátil so zaujímavým projektom, v ktorom stupňuje citlivosť. Prvá séria je veľmi vtipná, druhá viac tlačí na city. Respektíve je ešte citlivejší, lebo tá prvá sada tiež nebola len komediálnou. Nechýba tomu ten super ironický humor, ale ten nával emócii tu tentokrát prevažuje. Až by som povedal, že je to osobná výpoveď Rickyho, hlavne vo vzťahu s otcom. Teším sa na tretiu sériu. ()

FAITH.BABE

Fíha, čtu komentář mýho muže a řikám si, co to k*rva mele za sr*čky. Pak až si uvědomim, že to je jen někdo, kdo se veze na skoro identickym nickname. Ufff! Já vám nevim, ale ten zmrdskej Gervaisův úsměv, ten by mě bavil i kdyby všech 6 dílů dokola opakoval jeden vtip :) Buď se směješ, nebo bulíš jak želva. Skvělý <3 ()

dO_od

// Melancholický trip do života člověka, který někoho ztratil, a má problém se s tím vyrovnat. V podstatě je to téma tak silný a běžný zároveň, že se s tím člověk dokáže ztotožnit i přes to, že hlavní roli hraje protiva Gervais. Nevim, jestli je to lepší než terapie, určitě to ale bude zábavnější, zhruba srovnatelně dlouhý, a podobně tak smutný v několika částech. Velkej bonus za psa. What would we do without them? :) P. S. skvělej soundtrack! ()

JohnCZ

Po první sérii to byl jasný plný počet. Kombinace depky a luxusní kombinace suchého a štiplavě sarkastického humoru, kdy Tony každého na první dobrou nekompromisně stírá, byla dost super. A to i v tom, že i když seriál na první dojem působí jako klasický britcom, tak jím vlastně moc není a ve správných momentech umí rychle dupnout na brzdu. První série navíc předvedla moc hezký dějový oblouk a působila příjemně uzavřeně. Přesto ale byly natočeny další dvě série, které už působí trochu navíc a jen se nimrají dál v tom, co už bylo předtím řečeno. Tony se už nechová tak "agresivně", už to není taková sranda, ale spíš taková melancholie. Přesto si svým feel-good writingem, nesmírně sympatickými postavami, líbivým skoro až romanticky působícím britským maloměstem a jakousi snahou o navození každodenní rutiny After Life drží, i přes bolestivá témata, neskutečně pohodovou a podvědomě civilní atmosféru až do konce. Trochu mě mrzelo, že ve třetí sérii chybí některé oblíbené postavy a obsahově už tomu skutečně zlehka docházel dech, ale finální emocionální horská dráha plná drobných postřehů o životě v podobě finální epizody výsledný dojem vystřelila opět na vrchol. ()

luka4615

Mile sarkastická a zároveň i oduševněle vyzrálá podívaná s depresivními konturami, jež nám skrze všudypřítomnou melancholii a osobní katarzi předává veskrze pozitivní zprávu o síle lidského ducha. After Life ze scénáristického pera slovutného Rickyho Gervaise není určitě pro každého. Někomu se tento počin může zdát tlačený až moc na sílu, u někoho zase mohou načrtané myšlenky a pocity pouze neškodně sklouzávat po povrchu, aniž by zanechaly nějakou hlubší stopu. Avšak pokud jste zrovna v tom správném rozpoložení, tak si tuto vytříbenou seriálovou jednohubku, v níž zahořklý muž po smrti své manželky objevuje sám sebe a své okolí, jaksepatří užijete. Nebojím se zde napsat, že Ricky Gervais, muž, jenž vždy na předávání Zlatých Glóbů nenechá na povrchních celebritách nit suchou, zde zanechal kus svého srdce a duše. Už jen díky tomuto byste seriálu After Life rozhodně měli dát šanci – vážně to totiž stojí za to. (Netflix) „Happiness is amazing. ...“ ()

• Druhé rodné jméno Tonyho (Ricky Gervais) manželky je Jane, což je také jméno dlouholeté partnerky Rickyho Gervaise ve skutečnosti. (MeanWhile)
  • Tonyho pes se jmenuje Brandy a je rasou německého ovčáka. (Petr490)