• USA Brahms: The Boy II (více)
Trailer 3

Poté co se rodina přestěhuje do Heelshire Mansion, spřátelí se jejich syn s panenkou Brahmsem. Tato hračka vypadá jako živá. (Filmbox)

Trailer 3

Recenze (107)

Asia_Power

Za mě asi stejně povedený jako jednička, což znamená, že já byla spokojená, chrochtala sem si skoro až blahem (kecám) a každopádně mi to po příšerné Nenávisti (to nekecám) zvedlo náladu. Brahms je zpátky v plný kráse a zatímco celou jedničku jsme čekali duchařinu a ono hovno, tak tady čekáme celou dobu pojeb a ono zase hovno. Za to rejžovi tleskám, vyjebat se mnou dva filmy za sebou, to se povede málokomu. Takže Wilda Zvoneček má u mě plusovej bod, stejně jako Káťa Houmles, která tady sice neni ani trochu šukézní, ale hraje první ligu. Fakan mě sral přijatelně a fotřík byl celkem rozumně uvažující chalan, takže po dlouhé době skvadra, která člověka nesere a dá se jim fandit. No a Brahms? To je pořád stejněj zmrd, jak neni po jeho, hned chytá amok a šukanuje chudáka stůl nebo plyšového méďu. Ano, správně jste to pochopili - V tomto filmu se opravdu zrovna 2x nevraždí, což může někoho nasrat, mno mně to nevadilo, ono ani v jedničce nebylo zrovna moc likvidování, ale oba filmy mají solidní herce a fajn atmošku. Lekačky ála volume o 1000% vejš tu nejsou, takže to není laciný jak kurva pod mostem a to se počítá. Konec potěšil a kdo ví...třeba Brahms zažije trojku. ()

Hernycztek

Brahms II má jeden velký problém, a to, že je to pokračování dobrého předchozího filmu, který se tvářil jako paranormal, ale ve finále přišel se šokujícím zvratem, který z toho udělal jeden z nejlepších filmů roku a navíc byl zakončený stylem, který nedával prostor pro případný sequel. Nicméně se, po velkém úspěchu, Brahmsovi tvůrci rozhodli panenku znovu oživit a jediná možná cesta, kterou se mohli vydat, bylo její čisté posednutí, což je však zcela vyždímaný subžánr, který v dnešní době nemůže zkušenějšího diváka uspokojit. Vsadit všechno na atmosféru, na úkor ,,jump scares," byl rozumný krok, jelikož to minimum lekaček, co tu je, bylo předvídatelných a hlavně nefunkčních. Kritický nebudu ani k obsazení, protože jsou to docela sympatičtí herci s přesvědčivým hraním a hlavně mě potěšila účast Ralpha Inesona, byť ho vidíme jen několik minut. Jistou snahu o originální scénář upřít nemohu, ale jak jsem psal výše, tyhle démonické ,,objekty" jsou vyždímané téma, v jakém se něčeho nového jen stěží dočkáme. Objektivně je celkový dojem čistě průměrný, ale věřím tomu, že fanoušky duchařin neurazí, protože to stále svou kvalitu má. ()

AdamesWWE

[6/10] Náhodne objavené pokračovanie na Netflixe. Prvá časť nieje môj oblúbenec, no v rámci žánru je to celkom dobré. Dvojku som zapal bez akýchkoľvek očakávaní, ale môžem povedať, že som sa pri pozeraní nenudil. Príbeh je jednoduchý, chvalabohu to nieje úplný kopirák prvej časti, je tu pár zaujímavých zložiek, ktoré film obzvláštnujú a aj v rámci histórie vzniku Brahmsa sa dozvieme niečo viac. Vizuál okej, herci v rámci možností bez problémov, atmosféra síce nieje taká ako v jednotke, ale nieje to úplne suché. Samozrejme, že to mohlo byť lepšie, ale ked som to pustil bez očakávaní, tak o to lepšie. Pobavilo, ale na viac pozretí to asi nieje. ()

Flopik

No tak teraz veľmi nerozumiem to viac menej kladné prijatie. Oproti jednotke úplne iné už len s tým že tu je duch a tam bola reálna osoba. Bábika desivá nie je, lakačky neviem kde aké ja som nepostrehol ani jednu dobrú. Masky tak isto žiadne. Film je krátky no aj tak sa nevyhol nudným miestam a celkom sa vliekol. Je to pene natočená a nejaké náznaky hororu tam sú. Zato asi tie 2 hviezdy. Báť sa ale teda rozhodne nebudete. ()

Han22

Nejhorší kino horor roku 2016 se dočkal pokračování, tak jak to mohlo dopadnout? Zcela nepřekvapivě jako totální sračka. Je to snad stopadesátá nudná duchařina s nezajímavou rodinkou, retardovaným děckem ve které prakticky chybí jakékoliv hororové scény. A teď SPOILERy: Zatímco první díl přišel s dementní pointou díky které se stal z duchařiny slasher, ve dvojce je panenka "překvapivě" fakt posedlá. Tím se z filmu stává odvar už tak nudné a blbé série Ananbelle. Jediné co to trošku vytáhne je celkem napínavé finále, ovšem konec to vrátí zpět do 1* hodnocení. Jestli uvidím ještě pár podobných "originálních" duchařin, tak mě trefí šlak a pak se vydám strašit tvůrce těchto přes kopírák tvořených slátanin. ()

• Film měl být původně vydán 26 .7 .2019, následně posunut až na 6. 12. 2019. (TheEvilTwin)
  • Natáčelo se od 28. ledna do 7. března 2019 v kanadské provincii Britská Kolumbie, konkrétně ve městech Victoria a Vancouver. (BMW12)