Epizody(3)

Legenda o hraběti Drákulovi ožívá v novém vyprávění, které detailně rozvádí upírovy krvavé zločiny – a prozrazuje jeho zranitelná místa. (Netflix)

Recenze (160)

whysoserious

Ach jo- zase ten případ, kdy mě trailer navnadil, ale celek zůstal daleko za očekáváním. První dva díly se dají se shovívavostí zkouknout (protože se odehrávají v minulosti), i když mají slabiny, ale epizoda "Temný kompas" je naprosto šílenej bizár, kterej to všechno posílá do kopru. To, že tvůrcům vyšla sázka na zmodernizovanou variaci příběhů Sherlocka Holmese přenesením do současnosti neznamená, že to samé bude fungovat i v případě Draculy. Popravdě je to dost šílený a nějakou chvíli se z toho asi ještě budu vzpamatovávat. Pokud někdo ještě natočí dobrou adaptaci upířího hraběte, nebo dobrou variaci na to téma, tak tomu dotyčnému budu líbat ruce, ale nevidím to optimisticky vzhledem k tomu, že poslední dobrý film se natočil v roce 1992. A to už je dloooouho... ()

Cooller

prvni polovina vyrazně, opravdu hodně vyrazně lepší. Vubec mě nebavil ten vylet na moři, který byl bohužel většinu nadchazejiciho děje. Zasazení Draculova charakteru do dnešní doby taky určtě vyborný napad. Ale tak nějak nic moc vysledek, možná vic epizod a dějove rozpracovani by tomu pomolo, ale mame co mame. ()

sykyntosh

Tohle bylo opravdu útrpné a přitom to začalo tak dobře! První epizoda přinesla zajímavou adaptaci Drákuly, velice slibně natočenou se skvělou výpravou a maskami, to nejlepší však bylo použitím v některých momentech animace namísto CGI. Druhá epizoda začala také velice dobře, ale v polovině se cosi pokazilo a hororové drama o platbě, kde se tajemně ztrácí pasažéři se proměnila v přehnaně akční female hero projekt, kde se postavy najednou začnou chovat nelogicky, mnohdy až nesmyslně a v některých případech dokonce směšně. Pořád se ale jednalo o vcelku zajímavou epizodu, ale vše pak šlo do kopru třetí epizodou. Co to proboha bylo? Horší adaptace Drákuly než v E3 byla snad jen Upír v Brooklynu s Eddiem Murphym. Tady prostě od prvních momentů nefunguje nic... Jediné, co je opravdu dobré napříč všemi třemi epizodami je Claes Bang (představitel Drákuly), který této postavě dává přesně to, co by měla mít a dokonce některé jeho prvky bych označil za nejlepší hranou verzi Drákuly. Bohužel ani skvělé ztvárnění hlavního antagonisty neudělá dobrý film... ()

Marius_ss

Legendu o Drakulovi zbožňujem a kniha patrí k mojím najobľúbenejším vôbec. Nakoľko je to od Netflixu pripravil som sa na isté "výkyvy". Začalo to sľubne aj keď s pár fackami SPOILER (pán Harker mali ste pohlavný styk s Drakulom ? WTF?) .Spracovanie prostredia bolo super, hudba trochu nevýrazná. Claes Bang ako Drakula mi sadol perfektne a tým by som skončil s pozitívami. Ako som povedal, bol som pripravený na isté výkyvy podobne ako pri Zaklínačovi...(černošku a aziatku mníšku v Rumunsku či Maďarsku by som ešte moožno nejako prekúsol). Ale Drakulu bisexuála, homosexuálny čiernobiely párik na lodi kde je dokopy 20 ľudí (ako keby boli homosexuáli na každom rohu), to už bolo moc. Rovnako tak SPOILER jeptiška čo sa vôbec nechová ako jeptiška a ani za mak neverí v Boha a namiesto pokory pozná len slovo sarkazmus a dokonca bez mihnutia oka zbaví velenia kapitána lode Demeter ? Sú to úplne zbytočné zásahy do Stokerovho diela, ktorý by sa isto chudák v hrobe obracal keby o tom vedel. Bol to zaujímavý pokus, ale nie Netlix ! Jednu vec musíš pochopiť, ak chceš adaptovať predlohu, musíš si ju ctiť a nie ju znásilňovať ! Takto to nepôjde. Toto sú seriály pre mladú, vymastenú SJW komunitu, nie pre bežného diváka, ktorý chce kvalitu ! ()

Flopik

Na túto minisériu respektívne filmy s Draculom som bol zvedavý no je to celkom sklamanie.Rozhodne chcem pochváliť Claesa ktorý sa úlohy chopil bravúrne a jeho Dracula je skvelý. Čo sa jednotlivých epizód týka, tak prvá bola skvelá. Prostrediu hradu a atmosféra sa podarili, postupné vyprávanie príbehu tak isto a vyvrcholenie sa mi páčilo.Tak isto aj komediálne poňatie bolo dobré. Druhá epizóda citelne horšie aj keď stále by si to tie 4* udržalo. Deméter sa plavil, nejaká tá smrť pekné vyvrcholenie za mňa v pohode. Avšak posledná časť úplne nudná, Dracula si skypuje, má právnika bolo to celé strašne hlúpe a osobne som to nedokázal dopozerať. Škoda že sa to celé nepoňalo troška lepšie takto to ostane ako ďalší z mnoha príbehov o Draculovi na ktorý každý rýchlo zabudne. ()

• Seriál sa natáčal päť mesiacov. (dwdb)
  • Slovenské lokácie: ulice historického jadra a Starý zámok v Banskej Štiavnici, Oravský hrad a Zuberec. (DJW)